filmology

filmology

سعی دارم که در این سایت فیلم ها و سریال های برتر سینمای جهان را به شما نشان دهم
توسط ۱۵ نفر دنبال می شود
 ۴ نفر را دنبال می کند

اکران بین‌المللی انیمیشن سینمایی آخرین داستان در 32 کشور

 

انیمیشن سینمایی «آخرین داستان» به نویسندگی و کارگردانی اشکان رهگذر در 32 کشور به نمایش در می‌آید. این انیمیشن داستانی تخیلی-اسطوره‌ای دارد و با در هم آمیختن اسطوره شاهنامه و المان‌های فانتزی توانسته تاکنون توجه جشنواره‌های سینمایی متعددی را به خود جلب کند.

انیمیشن سینمایی «آخرین داستان» به نویسندگی و کارگردانی اشکان رهگذر که تاکنون موفق به کسب 9 جایزه ملی و بین المللی شده است در 32 کشور همچون آمریکا، روسیه، اسپانیا، سوئد، یونان و نروژ به نمایش در می‌آید.

به گزارش ویجیاتو به نقل از روابط عمومی استودیو هورخش اکران جهانی انیمیشن سینمایی «آخرین داستان» با کشورهای سوئد، فلاند و نروژ از اول سپتامبر (10 شهریور) آغاز می‌شود و با نمایش در کشورهای روسیه، ارمنستان، آذربایجان، تاجیکستان، ترکمنستان، ازبکستان، اوکراین، بالتیک (لتونی، لیتوانی، استونی) بیلوروسی، قزاقستان، قرقیزستان، جورجیا، اوستیای جنوبی و مولداوی از اول اکتبر (یک مهر) ادامه پیدا می‌کند.
اکران انیمیشن سینمایی «آخرین داستان» در کشور آمریکا از 27 سپتامبر (5 مهر) آغاز می‌شود و نمایش این انیمیشن در کشور اسپانیا و 13 کشور از منطقه اروپای جنوب شرقی (یونان، آلبانی، بوسنی و هرزگوین، بلغارستان، کرواسی، کوزوو، مونته نگرو، مقدونیه شمالی، رومانی، صربستان و اسلوونی) به شکل وی او دی از اول اکتبر (یک مهر) ادامه پیدا می‌کند.

شرکت 7 sky entertainment در کنار استودیو هورخش پخش جهانی انیمیشن سینمایی «آخرین داستان» را بر عهده دارد. این انیمیشن اولین انیمیشن بلند سینمایی تولیدشده در استودیو هورخش است.

 

آغاز پروژه انیمیشن آخرین داستان از سال ۱۳۸۹ بوده و اولین جرقه‌های اصلی آن در سال ۱۳۹۴ رقم خورد؛ زمانی که اولین جلد از کمیک بوک «جمشید» از این استودیو بیرون آمد و سرآغاز انیمیشن «آخرین داستان» با آن رسما شروع شد. استودیو هورخش ۴ جلد کمیک به عنوان پیش زمینه داستانی انیمیشن خود عرضه کرد و حالا با تکمیل انیمیشن آخرین داستان، کار را به مرحله نهایی نزدیک کرده است. این استودیو کمیک بوک‌های ارشیا را نیز در ادامه پخش انیمیشن آخرین داستان در جشنواره‌های سینمایی شروع کرده که داستانی فرعی درباره یکی از کاراکترهای تخیلی این انیمیشن به نام ارشیا را به تفصیل شرح می‌دهد.

برای نقد و بررسی دقیق انیمیشن آخرین داستان می‌توانید به این لینک مراجعه کنید و برای خواندن مطالبی بیشتر درباره کمیک‌بوک‌های منتشر شده از این جهان فانتزی نیز می‌توانید این مطلب را بخوانید.

filmology
filmology سعی دارم که در این سایت فیلم ها و سریال های برتر سینمای جهان را به شما نشان دهم

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋