ابوالقاسم کریمی

ابوالقاسم کریمی

شاعر_ترانه سرا_نویسنده_فعال محیط زیست
توسط ۱ نفر دنبال می شود
 ۱ نفر را دنبال می کند

دلنوشته محیط زیست

.

محیط زیست این منبع زندگی، زیبایی و منابع ، برای همه موجودات زنده است. این همان جایی است که ما با سایر،حیوانات، گونه ها، فرهنگ ها و تمدن ها تعامل داریم. محیط زیست نه تنها برای بقا ، بلکه برای رفاه و شادی ما نیز مهم است.
اما محیط زیست در عصر مدرن با تهدیدات و چالش های زیادی روبرو است. فعالیت های انسانی مانند قطع درخت، آلودگی، جمعیت زیاد، شهرنشینی، صنعتی شدن و تغییرات اقلیمی به محیط زیست آسیب شدید وارد کرده است. این تأثیرات منجر به کاهش تنوع زیستی، تخریب زیستگاه ها، ذوب شدن یخ های قطب، فاجعه های طبیعی و مشکلات سلامت برای انسان و سایر موجودات شده است..
بنابراین، مسئولیت ما است که محیط زیست را برای خودمان و نسل های آینده حفظ کنیم. ما می توانیم این کار را با پذیرفتن عملکردهای سازگار با محیط زیست مانند کاهش زباله، بازیافت، استفاده از انرژی های تجدیدپذیر، کاشت درخت، صرفه جوئی در آب و حمایت از سازمان های محیط زیست انجام دهیم. ما همچنین می توانیم آگاهی را افزایش داده و دیگران را درباره اهمیت محیط زیست و پیامدهای بی توجهی به آن هوشیار کنیم.
محيط زيست خانه و ميراث ما است. اين وظيفه و حق ما است كه به آن احترام بگذاريم و از آن لذت ببريم. با اين كار، مي توانيم كيفيت زندگي بهتري را براي خودمان و براي همه موجودات زنده روي كره زمين تضمين كنيم.

ابوالقاسم کریمی
ورامین
16/شهریور/1399

 

ابوالقاسم کریمی
ابوالقاسم کریمی شاعر_ترانه سرا_نویسنده_فعال محیط زیست

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋