خانواده شاد

خانواده شاد

نوشته های آموزشی و تربیتی برای خانواده و فرزندان

بهترین زمان برای سفر به روسیه

بهترین زمان سفر به روسیه

روسیه، کشوری پهناور با جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و طبیعی بی‌نظیر، در هر فصل از سال زیبایی‌های خاص خود را به نمایش می‌گذارد.

انتخاب بهترین زمان سفر به روسیه به سلیقه و علایق شما بستگی دارد. هر فصل از روسیه طبیعت و زیبایی‌های خاص خود را دارد. معمولاً پرتقاضاترین ماه‌های سال برای سفر به روسیه از اوایل اردیبهشت‌ماه تا اواخر شهریورماه است.

بعد از شهریورماه دمای هوا بسیار کاهش پیدا کرده و با توجه به برودت سفر، گردشگران تمایل کمی برای سفر به روسیه دارند.

در این مقاله مزایا و معایب هر فصل (بهار، تابستان، پاییز و زمستان) برای سفر به روسیه را بررسی می‌کنیم. در انتهای این مقاله هم یک پیشنهاد ویژه برای شما داریم.

بهار (مارچ تا می)؛ زیباترین فصل سفر به روسیه

با شروع بهار، سرمای روسیه کم‌کم رو به گرمی می‌رود. از طرفی با توجه به شروع نشدن فصل گردشگری روسیه، هتل‌ها و تورها ارزان‌تر می‌شوند.

تورهای بهاری روسیه مثل تور نوروزی روسیه در این فصل می‌تواند یک تجربه جذاب گردشگری در کشور تزارها باشد و خاطرات خوشی را برای گردشگران به همراه بیاورد.

تابستان (ژوئن تا آگوست)؛ گرم، جذاب و زیبا

فصل تابستان، شلوغ‌ترین و پُررونق‌ترین فصل گردشگری در تقویم روسیه به شمار می‌رود. در تابستان، طول روزها بلند است و می‌توانید فعالیت‌های مختلفی مثل بازدید و گردش از شهرهای مهم روسیه نظیر مسکو و سنت پترزبورگ را در هوایی مطبوع تجربه کنید.

معمولاً با توجه به تقاضای بالای سفر، گردشگران زیادی در این فصل به روسیه سفر می‌کنند.

یکی از جذاب‌ترین پدیده‌هایی که شانس تجربه آن را خواهید داشت، شب‌های سفید روسیه است که تصویری بی‌نظیر از طبعیت روسیه را منعکس می‌کند.

تورهای تابستانی روسیه بهترین انتخاب برای سفر

اما از طرفی نباید فراموش کنیم که با توجه به تقاضا بالا سفر در تابستان روسیه، قیمت تور روسیه در این فصل نسبت به سایر فصل‌ها بیش‌تر خواهد بود.

در این فصل این فرصت را خواهید داشت تا از تمامی جاذبه‌های روسیه بازدید کنید، برای مشاهده لیست کامل این جاذبه‌ها کافی است به صفحه دیدنی های روسیه مراجعه کنید.

پاییز (سپتامبر تا نوامبر)؛ پاییز دل‌انگیز روسیه

در فصل پاییز، می‌توانید طبیعت رنگارنگ روسیه را تماشا کنید. هنوز هوا کاملاً سرد نشده و تجربه خوبی از سفر به روسیه را می‌تواند برای شما رقم بزند.

از طرفی با توجه به رکود گردشگری در روسیه، معمولاً با قیمتی مناسب می‌توانید تور روسیه را تهیه کرده و از سفر به سرزمین تزارها لذت ببرید.

زمستان (دسامبر تا فوریه)؛ دیدن جشن سال نو

زمستان روسیه، یکی از سردترین زمستان‌هایی است که می‌توانید در کل زندگی تجربه کنید. بارش شدید برف و بوران از یک طرف و برودت هوا باعث شده که کم‌رونق‌ترین فصل سال در گردشگری فصل زمستان روسیه باشد.

اما با شرکت در تورهای زمستان روسیه می‌توانید از ورزش‌های زمستانی لذت ببرید، در جشن سال نو و فستیوال‌های مربوط شرکت کنید و سفر خلوت و کاملاً ارزانی را به روسیه تجربه کنید.

اگر قصد سفر به روسیه را دارید حتماً بازدید از شهر زیبا سنت پترزبورگ را در برنامه خود قرار دهید، با مطالعه مقاله جاهای دیدنی سن پترزبورگ می‌توانید لیست کامل زیبایی‌ها و جاذبه‌های دیدنی این شهر را مشاهده کنید.

زمستان؛ فصل کم رونق سفر به روسیه

بهار و تابستان؛ پیشنهاد ما برای سفر به روسیه

در نهایت، بهترین زمان سفر به روسیه به سلیقه و علایق شما بستگی دارد. اگر به دنبال هوای گرم و آفتابی هستید، تابستان بهترین فصل برای سفر به روسیه است.

اگر به دنبال قیمت‌های ارزان‌تر هستید، بهار یا پاییز را انتخاب کنید. و اگر عاشق ورزش‌های زمستانی هستید، زمستان را برای سفر به این کشور پهناور در نظر بگیرید.

البته با توجه به تنوع تورها و پکیج‌ها پیشنهاد می‌کنیم سفر به روسیه را یا در بهار یا تابستان تجربه کنید.

تجربه‌ای که می‌تواند خاطرات بسیار شیرینی را برای گردشگران رقم بزند. برای اطلاع از پکیج‌ها و اطلاعات کامل درباره سفر به روسیه، پیشنهاد می‌کنیم به صفحه تور روسیه مراجعه کنید.

سفر به روسیه طاهاگشت

در این مقاله درباره بهترین فصل سفر به روسیه را بررسی کردیم و مزایا و معایب سفر به روسیه را در 4 سال بررسی کردیم. در پایان این مقاله یک پیشنهاد ویژه برای شما داریم.

آژانس هواپیمایی طاهاگشت با بیش از 29 سال سابقه درخشان در گردشگری ایران، کارگزار رسمی تور روسیه است و بزرگ‌ترین تورهای روسیه را با خدماتی لوکس و منحصر به فرد به گردشگران ارائه می‌کند.

برای کسب اطلاعات بیش‌تر و شرکت در تور روسیه طاهاگشت می‌توانید عبارت «تور روسیه» را در گوگل جستجو کنید.

خانواده شاد
خانواده شاد نوشته های آموزشی و تربیتی برای خانواده و فرزندان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋