نی نی ها

نی نی ها

عکس بامزه کودک، سرگرمی های کودکانه، شعر کودک، کتاب، آموزشی، علمی

معرفی خدمات طراحی گرافیک طراحی قدیمی

همیشه یک تصویر زیبا و جذاب بیشتر از هزاران کلمه متن و نوشته در ذهن افراد باقی می‌ماند. ازاین­رو امروزه بسیاری از شرکت‌ها و کسب‌وکارها سعی دارند تا از طریق یک تصویر زیبا، برند، خدمات و محصول خود را به مشتریان معرفی کنند. طراحی لوگو نیاز اولیه هر شرکت برای ایجاد برندی است که می‌خواهد مسیر شناخته‌شدن را پیش ببرد.

تولید محتوای گرافیکی اثرگذار مانند طراحی بروشور، کارت ویزیت، وب‌سایت، سربرگ‌ها و جزوه­ها از جمله مواردی هستند که کسب‌وکارها را به طراحان گرافیک نیازمند می‌کنند. امروزه توجه کسب‌و کارها به حضور پررنگ در شبکه‌های اجتماعی و اپ‌های موبایل برای موفقیت الزامی است. طراحان گرافیک می‌توانند صفحه‌ای جذاب و مخاطب‌پسند برای شما طراحی کنند و از این طریق به بیشتر دیده‌شدن برند شما کمک کنند.

 

طراحی گرافیک چیست؟

گرافیک به‌معنای عنصری تصویری است که مناسب و صحیح باشد. طراحی گرافیک در واقع شامل هر چیزی می‌شود که ظاهری متفاوت به کسب‌وکار شما بدهد. در واقع با استفاده از آن می‌توانید به‌روشی هنرمندانه و ماندگار، پیام خود را به مخاطب منتقل کنید.

هدف اصلی طراحی گرافیک

یکی از اصلی‌ترین اهداف طراحی گرافیک، انتقال پیام به مخاطبان به‌روشی تاثیرگذار است. امروزه از طراحی گرافیک بیشتر در زمینه معرفی محصولات، خدمات و برندینگ استفاده می‌شود.

مخاطبان در وهله اول با برند شما روبه‌رو می‌شوند و از روی آن به قضاوت کار شما می‌پردازند. بنابراین حتی اگر بهترین محصول یا خدمات را داشته باشید اما نتوانید به‌درستی آن را معرفی کنید، کسی به برند و کسب‌وکار شما علاقه‌مند نخواهد شد.

برای شروع یک کسب‌وکار لازم است شما به‌گونه‌ای جذاب و هنرمندانه، ویژگی‌ها، مزایا و تمایزات محصول یا خدمات خود را به مشتریان منتقل کنید تا در یک نگاه بتوانند متوجه ارزشمندی کار شما شوند. دانلود طرح لایه باز به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید بروشور، لوگو یا تراکت خود را به‌شیوه دلخواه طراحی کنید.

اهمیت طراحی گرافیک در کسب‌وکار

امروزه تمامی شهرها زیبایی خود را مدیون طراحی گرافیک هستند. برای بهتر درک‌کردن اهمیت طراحی گرافیک در زندگی روزمره لازم است دنیایی را بدون رنگ، اشکال، خطوط و سایر جلوه‌های بصری که باعث شکل‌گیری این دنیا می‌شوند تصور کنید.

از طرفی 90 درصد انتقال اطلاعات در مغز انسان به‌صورت بصری صورت می‌گیرد. این به آن معنی است که افراد می‌توانند ارتباط بیشتری با تصاویر نسبت به متن و نوشته برقرار کنند. بنابراین برای برقراری ارتباطی موثر با مخاطب بهترین و موثرترین گزینه، استفاده از طراحی گرافیک است. در ادامه به برخی از مزایای استفاده از طراحی لوگو در کسب‌وکار اشاره می‌کنیم.

افزایش فروش

طراحی تراکت یا بروشوری باکیفیت و منحصربه‌فرد این پیام را به مشتری منتقل می‌کند که این کسب‌وکار دارای محصولات و خدماتی باکیفیت و ویژه است. پس اگر محتوای گرافیکی بادقت و خلاقانه طراحی شود، می‌تواند تاثیر چشم‌گیری روی افزایش فروش محصولات یا خدمات کسب­وکار داشته باشد.

جلب‌توجه مخاطبان

یکی از اولین رمزهای پیشرفت و موفقیت در کسب‌وکار، تاثیرگذاری روی مخاطب از طریق اولین نگاه است. باید کسب‌وکار خود را به‌گونه‌ای معرفی کنید که مخاطب در همان نگاه اول بتواند در مدت کوتاهی با خدمات و محصولات شما به‌طور موثری ارتباط برقرار کند. به‌عنوان مثال با طراحی کاتالوگ مخاطب تنها در چند ثانیه می‌تواند پیام شما را دریافت کند.

سرعت در انتقال پیام

استفاده از تصاویر به‌جای کلمات می‌تواند به‌سرعت و راحتی، پیام و ایده‌های شما را به مخاطبان انتقال دهد. افراد بیشتر دوست دارند تا مطالب را ببینند تا بخوانند. بنابراین با طراحی لیبل محصول یا طراحی لوگو می‌توانید به‌‌سرعت خدمات خود را به مشتریان معرفی کنید و از این طریق آنان را تحت‌تاثیر قرار دهید.

ساخت هویت برند

ایجاد یک تصویر منحصر‌به‌فرد به شما کمک می‌کند تا از دیگر رقبا متمایز شوید و هویت برند خود را به‌ مشتریان معرفی کنید. هر کسب‌وکاری ویژگی‌های خاص خود را دارد و باید بتواند از دیگر رقبا متفاوت عمل کند تا مخاطب دلیلی برای مراجعه به آن داشته باشد. با طراحی لوگو می‌توانید هویت برند خود را از دیگران متفاوت کنید.

ایجاد حس اعتماد در مخاطب

طراحی گرافیکی اگر با ظرافت و زیبایی همراه باشد، می‌تواند حس اعتماد مخاطب را جلب کند. در نتیجه فرد به شرکت و خدمات آن اعتماد بیشتری می‌کند و باعث می‌شود تا مخاطبان شما به مشتریانی دائمی و وفادار تبدیل شوند.

جذاب‌ترکردن محتوا

با استفاده از طراحی گرافیک می‌توان یک محتوای ساده و کوتاه را به‌ جذاب‌ترین محتوا در حوزه کسب‌وکار تبدیل کرده و از این طریق افراد بیشتری را به آن محتوا ترغیب کرد. به‌عنوان مثال صفحات مجازی یکی از بهترین مکان‌ها برای جلب‌نظر مخاطب هستند. با استفاده از رنگ‌ها و تصاویر مناسب می‌توان از این شبکه‌های اجتماعی به‌عنوان یک سکوی پرتاب برای برند شرکت و کسب‌وکار خود استفاده کرد.

خدمات طرح کهن

کسب‌وکارهای مختلف دارای نیازهای گرافیکی مختلفی هستند تا از طریق آنها به‌فروش محصولات و خدمات خود کمک کرده و بتوانند مخاطبان بیشتری را با برند خود آشنا کنند. به‌عنوان مثال بسیاری از شرکت‌ها نیاز به طراحی لوگو دارند تا از طریق آن بتوانند برند خود را به‌شکل هنرمندانه‌ای به مخاطبان معرفی کنند.

تیم طراح گرافیک حرفه‌ای و خلاق طرح کهن ، با آگاهی از اهمیت بالای یک طراحی حرفه ای گرافیکی، توانسته است در کنار برندهای مطرح کشور بایستد و خدمات مورد نیاز مشتریان خود را به‌شیوه‌ای خلاقانه و با قیمت عالی ارائه کند.

این مجموعه با طراحان و گرافیست‌های مطرح کل کشور همکاری می‌کند و به‌ همین دلیل کیفیت کاری که دریافت خواهید کرد به خلاقانه‌ترین، منحصربه‌فردترین و شکیل‌ترین شکل ممکن خواهد بود. در ادامه به برخی از خدمات این مجموعه اشاره می‌کنیم:

  • طراحی لوگو
  • طراحی کارت ویزیت
  • طراحی ست اداری
  • طراحی استند
  • طراحی پاکت نامه
  • طراحی پوستر

جمع‌بندی

طراحی لوگو اگر با دقت و خلاقانه انجام شود، می‌تواند به پشتوانه‌ای قوی برای کسب‌وکار شما تبدیل شود. امروزه بسیاری از کسب‌وکارها را می‌شناسیم که به‌واسطه لوگوی خلاقانه‌ای که دارند در ذهن مردم باقی‌ مانده و از این طریق پیشرفت کردند. با استفاده از طراحی گرافیک، قدمی بزرگ در جهت موفقیت کسب‌وکار خود برمی‌دارید و می‌توانید افراد بیشتری را با خدمات و برند خود آشنا کنید.

طرح کهن، یکی از مجموعه‌های جوان و خلاق در زمینه طراحی گرافیک است که با تیم حرفه‌ای خود توانسته در کنار بسیاری از برندهای مطرح کشور قد علم کند. این مجموعه با سابقه درخشانی که در زمینه طراحی گرافیک، طراحی کارت ویزیت ، طراحی ست اداری، کاتالوگ و بروشور دارد، به‌صورت طراحی آنلاین و ‌غیرحضوری در خدمت مشتریان است.

نی نی ها
نی نی ها عکس بامزه کودک، سرگرمی های کودکانه، شعر کودک، کتاب، آموزشی، علمی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋