Extreme Walls

Extreme Walls

Feel the differences!

چند ایده استفاده از دو رنگ کاغذ دیواری در دکوراسیون خانه

 

 

کاغذ دیواری، روشی عالی برای افزودن رنگ، سبک و شخصیت به دکوراسیون منزل شما است. استفاده از کاغذ دیواری‌هایی با رنگ‌های متفاوت، فضایی متمایز و جذاب را در اتاق شما ایجاد می‌کند.

استفاده از دو رنگ مکمل برای انتخاب کاغذ دیواری، ظاهری منسجم را در فضا به ارمغان می‌آورد.

کاغذ دیواری سفید و صورتی؛ ایجاد اتاقی با طراحی و تم رمانتیک و دخترانه

از کاغذ دیواری‌هایی به رنگ سفید و صورتی در کنار یکدیگر، اغلب در دکوراسیون اتاق خواب‌های دخترانه یا اتاق‌هایی با طراحی عاشقانه و رمانتیک استفاده می‌شود. رنگ صورتی، به عنوان رنگی ملایم، روشن و بانشاط، انرژی و سرزندگی را همراه با آرامش و ملایمت، در اتاق شما به ارمغان می‌آورد.

رنگ صورتی، نمادی از مهربانی، زنانگی و عشق بوده و ترکیب آن با رنگ سفید، که نشانه‌ی پاکی و زلالی است، جلوه‌ای بسیار زیبا و آرامش بخش، به فضا می‌بخشد. کاغذ دیواری‌های سفید و صورتی در کنار هم، می‌توانند فضای هر اتاقی را به بهترین شکل ممکن، دگرگون کنند.

کاغذ دیواری آبی تیره و خاکستری گرم؛ ایجاد هارمونی و تعادل

رنگ خاکستری، به عنوان رنگی خنثی و همه کاره، با اکثر رنگ‌ها، تناسب و هارمونی جذابی برقرار کرده و ترکیب آن با رنگ آبی تیره که رنگی الهام گرفته از اقیانوس و نماد ثبات و اطمینان است، احساس امنیت و اعتماد به نفس را در وجود شما القا می‌کند.

از ترکیب این دو رنگ کاغذ دیواری، اغلب در سبک‌هایی همچون ساحلی و کلاسیک مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کاغذ دیواری زرد و سبز؛ ایجاد حس و حال طبیعت و سرزندگی

رنگ سبز، یادآور طبیعت بکر و سرسبز، و رنگ زرد، تداعی‌گر آفتاب درخشان خورشید است، از این رو، ترکیب این دو رنگ کاغذ دیواری در کنار هم، طراوت، شادمانی و نشاط طبیعت را به خانه‌ی شما آورده و محیطی آرام و دلنشین را به وجود می‌آورد. رنگ سبز همچنین، نماد رشد، ثروت و شفا بوده و استفاده از آن در دکوراسیون داخلی یک اتاق، علاوه بر جذابیت بصری فضا، آثار مثبت و مفیدی را به همراه دارد. ترکیب کاغذ دیواری‌هایی از این دو رنگ، در کنار مواد و عناصر طبیعی و پایداری همچون عناصر چوبی، به خوبی عمل کرده و فضایی جذاب، مدرن و زیبا را می‌سازد.

کاغذ دیواری آبی و سفید؛ ایجاد اتاقی آرام و راحت

اتاق خواب‌ها، مکانی مختص استراحت و رهایی از خستگی اند، از این رو، ترکیب رنگ سفید، به عنوان نمادی از صلح، در کنار طیف کمرنگ و پاستلی آبی، که نشانه‌ای از آرامش است، جلوه‌ای مملو از آسودگی و ملایمت را به فضای داخلی بخشیده و پیشنهادی مناسب و عالی برای فضای اتاق خواب است.

کاغذ دیواری آبی دریایی(نیلی) و کرم؛ اتاقی به زیبایی سواحل شنی

اگر به دنبال حال و هوایی دریایی و ساحلی هستید؛ ترکیب رنگ بژ یا کرم به عنوان رنگ سواحل شنی و ماسه‌ای، در کنار آبی آرامش بخش دریایی، می‌تواند به شما در ایجاد اتاقی با سبک مینیمال، ساحلی و مدیترانه‌ای کمک کند. ترکیب این دو رنگ کاغذ دیواری، در کنار کاناپه‌ها و سبدهایی حصیری، جلوه‌ای بسیار شیک و زیبا را در اتاق شما به ارمغان می‌‍‌آورد.

 

کاغذ دیواری طرح دار قهوه‌ای و سفید

رنگ قهوه‌ای به عنوان رنگی گرم و طبیعی، گرما و صمیمیت خاصی را در فضای مد نظر شما ایجاد کرده و استفاده از کاغذ دیواری‌هایی به این رنگ در کنار کاغذ دیواری‌های سفید در طراحی داخلی، آرامش و صلح را به همراه داشته و سبب سازگاری و تعادل بین سایر اجزای موجود در دکوراسیون داخلی می‌شود.

 

 

سخن پایانی در رابطه با استفاده از دو رنگ کاغذ دیواری در دکوراسیون خانه

استفاده از کاغذ دیواری‌هایی با دو رنگ متفاوت در یک اتاق، جلوه‌ی بسیار جذاب‌تر و هیجان انگیزتری نسبت به استفاده از یک تک رنگ، به محیط داخلی می‌بخشد؛ اما باید توجه داشت که مهم‌ترین نکته در انتخاب دو رنگ کاغذ دیواری برای یک فضا، بهره گیری از رنگ‌هایی است که با یکدیگر تناسب و هارمونی داشته و سبب هماهنگی طراحی داخلی می‌شوند.

شرکت اکستریم والز، با ارائه‌ی ده آلبوم منحصر به فرد کاغذ دیواری در سبک‌های گوناگون، سرآمد کیفیت و جذابیت در صنعت کاغذ دیواری و دکوراسیون داخلی بوده و شما می‌توانید با استفاده از دیوارپوش‌های خاص و متمایز این کمپانی، چهره‌ای شگفت انگیز را به خانه یا محل کار خود ببخشید.

 

Extreme Walls
Extreme Walls Feel the differences!

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋