fateme.nasiri

fateme.nasiri

توسط ۱ نفر دنبال می شود

دکوراسیون داخلی به سبک معماران جهت

 

دکوراسیون داخلی این روزها بیش از هر زمان دیگر مورد توجه قرار گرفته است. چیدمان مناسب و زیبا می تواند راندمان کاری شما را بالا برده و یا به شما احساس آرامش دهد. همچنین باعث می شود فضای داخلی زیباتر و یا بزرگ تر دیده شود. اما آیا خودتان اصول دکوراسیون داخلی و فاکتورهای آن را می دانید؟ بدون شک خیر! دکوراسیون داخلی کاری تخصصی است که باید آن را به کاردان بسپارید.

منظور از دکوراسیون داخلی چیست؟

طبق تعریف، دکوراسیون داخلی به معنای هماهنگ سازی طراحی شده برای جلوه بیشتر دادن به رنگ ها، اثاثیه و دیگر اشیا به صورتی هنرمندانه است. دکوراسیون داخلی تلفیقی از علم و هنر است تا هم از نظر زیبایی شناختی توجه افراد را به خود جلب کرده و هم به لحاظ کاربری مفید باشد. 

همچنین ترکیب دو دانش معماری و طراحی داخلی است تا یک فضایی ایجاد شود که در عین زیبایی، کارایی لازم را نیز داشته باشد. البته لازم به ذکر است که دکوراسیون داخلی تنها محدود به چیدمان وسایل نمی شود و بازسازی فضا نیز بخشی از دکوراسیون داخلی به شمار می رود. در این حالت شما ممکن است نیاز به انجام کارهای دیگری مانند برق کاری و سیم کشی، تخریب تاسیسات مکانیکی، کاشی و سرامیک، عایق کاری، تعویض درب و پنجره، تعویض کابینت و ... داشته باشید.

 

چرا دکوراسیون داخلی مهم است؟

همان طور که در بالاتر نیز اشاره شد، طراحی داخلی به شما کمک می کند که فضای کاری و یا محیط خانه شما زیباتر شده و این زیبایی احساس امنیت و آرامش بیشتری بدون شک برای شما به همراه خواهد داشت. مزیت دیگر دکوراسیون داخلی، استفاده بهینه از فضا است. این روش به شما کمک می کند که بتوانید حتی از پرت ترین گوشه های ساختمان استفاده کنید. 

تاثیر مهم دیگر، اثرات روانشناسی دکوراسیون داخلی است. در علم روانشناسی هر رنگ می تواند تاثیر متفاوتی روی افراد بگذارد؛ برای مثال، آن ها را خسته و یا خوشحال کند. خوب است بدانید که دکوراسیون داخلی اصولی می تواند تاثیر بسزایی بر موفقیت شغلی شما نیز داشته باشد.

شاید برایتان عجیب باشد اما طراحی داخلی و نحوه چیدمان می تواند روی طول عمر وسایل تاثیر داشته و در نتیجه منجر به صرفه جویی اقتصادی شود. برای مثال، قرار دادن برخی وسایل در برابر نور آفتاب می تواند طول عمر و کارایی آن ها را تا حد بسیار زیادی کاهش دهد و شما مجبور شوید در زمان کوتاهی مجددا آن ها را تعمیر و یا تعویض کنید.

دکوراسیون داخلی مناسب چه افراد و چه ساختمان هایی است؟

 

شاید این سوال برای شما نیز پیش بیاید که چه سبک دکوراسیون داخلی مناسب شما، شغل شما و یا ساختمان محل سکونت و یا محل کارتان هست؟ در پاسخ به این سوال باید بگوئیم که فرقی نمی کند ساختمان محل زندگی و یا کار شما نوساز و یا قدیمی باشد، یک فروشگاه، اداره، شرکت، رستوران یا هر شغل دیگر داشته باشید، این چیدمان صحیح مناسب می تواند شرایط را برای شما بهبود ببخشد و شما هیچ محدودیتی برای تغییر دکوراسیون داخلی ندارید. مگر آن که ملک شما آن قدر قدیمی باشد که هزینه تخریب و ساخت دوباره آن به صرفه تر از بازسازی و تغییر دکوراسیون داخلی باشد.

در طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی به چه فاکتورهایی توجه کنیم؟

قبل از طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی باید موارد و فاکتورهایی را در نظر بگیرید:

• اول آن که آیا ملک شما گزینه مناسبی برای بازسازی و تغییر دکوراسیون داخلی هست یا خیر؟
• هزینه و بودجه نهایی برای انجام صفر تا صد کار چقدر است؟
• اجرای صفر تا صد کار چقدر زمان نیاز خواهد داشت؟
• آیا تعادل در تمامی اجزای داخلی رعایت خواهد شد؟
• آیا اصول روانشناسی با توجه به کاربری فضا در نظر گرفته می شود؟
• آیا اصولی مانند لایه بندی جزئیات، استفاده از عناصر متضاد و متفاوت، استفاده از متریال با کیفیت و موارد دیگر رعایت خواهد شد؟

 

خدمات طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی معماران جهت

برای آن که کار بازسازی و دکوراسیون داخلی منزل و محیط کار شما به شکلی اصولی و مناسب انجام شود، باید انجام آن را به افراد و شرکت های متخصص در این زمینه بسپارید. شرکت معماران جهت یکی از شرکت های فعال در زمینه معماری و طراحی داخلی است که بیش از 12 سال سابقه کاری حرفه ای دارد. از جمله خدمات این شرکت می توان به طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی، طراحی و بازسازی کلینیک و مطب، بازسازی ساختمان های قدیمی، طراحی و بازسازی مراکز تجاری و اداری، مشارکت در اجرای پروژه های ساختمانی، مشاوره خرید و ... اشاره کرد.

از دیگر خدمات ویژه این شرکت، ارائه مشاوره رایگان جهت انجام خدمات بازسازی و دکوراسیون داخلی است. شما می توانید درخواست خود را به روش های مختلف تلفنی یا اینترنتی در شرکت ثبت کنید تا علاوه بر مشاوره آنلاین، متخصصان مجموعه برای بازدید رایگان از محل به آدرس شما مراجعه کنند. پس از آنالیزهای اولیه، ارائه چشم انداز و تصویر سازی و عقد قرارداد، شرکت به صورت دقیق و اصولی تمامی موارد مورد نیاز را انجام می دهد تا شما در کوتاه ترین زمان و در بهترین حالت ممکن به نتیجه دلخواه ممکن برسید.

fateme.nasiri
fateme.nasiri

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋