Extreme Walls

Extreme Walls

Feel the differences!

چند ایده برای تزئین دیوار پشت تلویزیون

 

 

امروزه طراحی دیوار پشت تلویزیون، نقش بسیار مهمی در دکوراسیون داخلی خانه دارد.

طراحی و تزئین دیوار پشت تلویزیون، حتی برای افرادی که فضای کافی در خانه ی خود نداشته و تلویزیون خود را روی دیوار نصب می‌کنند، راهکاری عالی برای زیباتر نمایان کردن اتاق نشیمن است. در ادامه به چند مورد از ایده‌های طراحی و تزئین دیوار پشت تلویزیون ( تیوی وال ) می‌پردازیم.

ایجاد دیوار گالری یا همان دیوار عکس

تزئین دیوار پشت تلویزیون با عکس‌های مورد علاقه و شخصی شما، همیشه راهکاری آسان و در عین حال شیک و ساده بوده و در واقع، راهی عالی برای طراحی دیوار است. لازم نیست که این عکس‌ها، همیشه عکس‌های شخصی و خانوادگی شما باشند؛ شما می‌توانید از عکس مناظر و مکان‌هایی که به شما آرامش و انرژی می‌دهد، برای دیزاین پشت تلویزیون استفاده کنید.

در کل گنجاندن یک دیوار عکس در دکوراسیون اتاق نشیمن، زیبایی فضا را افزایش داده و باعث ایجاد احساس گرما و صمیمیت در بین افراد خانه می‌شود.

با ایجاد یک گالری عکس، روی دیوار پشت تلویزیون، جذابیت بصری زیادی را به اتاق اضافه میکنید.

استفاده از کاغذ دیواری

کاغذ دیواری‌ها به دلیل تنوع فراوان در طرح و رنگ و جزئیات، انتخاب بسیار مناسبی برای طراحی دیوار پشت تلویزیون محسوب شده و شما می‌توانید بسته به سلیقه ی خود، کاغذ دیواری مورد علاقه تان را در هر الگو و نقش و نگاری که می‌خواهید پیدا کرده و به دیوار پشت تلویزیون، جانی دوباره بدهید. به غیر از کاغذ دیواری، استفاده از برچسب‌ها یا نقاشی‌های سه بعدی، پوستر دیواری و ...  نیز برای طراحی دیوار پشت تلویزیون جالب و جذاب خواهد بود.

استفاده از دیوار آجری یا کاغذ دیواری طرح آجری

دیوارهای آجری، با رنگ‌های سنتی، قدیمی و روستایی خود، احساس آرامش را در محیط به ارمغان می‌آورند. یک دیوار آجری علاوه بر زیبایی بخشیدن به فضای داخلی خانه، احساسی مطبوع را ایجاد می‌کند. همچنین شما می‌توانید به جای اجرای یک دیوار آجری در دیوار پشت تلویزیونتان، از کاغذ دیواری‌هایی با طرح‌های آجری در رنگ‌های گرمی مثل نارنجی مایل به قهوه ای، خاکی و ... استفاده کنید. کاغذ دیواری‌هایی با طرح سنگ‌های مختلف نیز پیشنهاد منحصر به فردی برای دیوار پشت تلویزیون محسوب می‌شوند.

استفاده از قالب‌ها و پانل‌های دیواری

قالب‌های دیواری که در طرح و شکل و انواع گوناگون، از جنس چوب و ام دی اف ساخته و طراحی می‌شوند، یکی دیگر از ایده‌ها برای طراحی دیوار پشت تلویزیون محسوب شده و همچنین باعث استفاده ی بهینه از فضا می‌شوند؛ چرا که این قالب‌ها، تلویزیون و دیگر وسایل را در خود جای داده و از شلوغ شدن خانه جلوگیری می‌کنند. همچنین با استفاده از این قالب‌ها، دیگر نیازی به میز تلویزیون نیست.

پانل‌های چوبی نیز، با ظاهر جذاب و کلاسیک خود، یک امتیاز مثبت در دکوراسیون خانه محسوب می‌شوند.

شما می‌توانید کتاب‌هایتان را نیز در بعضی از این قالب‌ها و پانل‌های چوبی جای داده، و چهره ای خاص و متمایز را به اتاق نشیمن خود ببخشید.

استفاده از آینه‌های آویز

آینه‌های آویزان یکی از ساده ترین و دلربا ترین راه ها برای تزئین دیوار پشت تلویزیون هستند. آن‌ها نه تنها فضای اضافی پشت تلویزیون را می‌پوشانند، بلکه یک الگوی پیچیده را ایجاد کرده و باعث روشنایی و عمق بخشیدن به فضا می‌شوند.

استفاده از شلف

شما می‌توانید با نصب شلف‌های چوبی در رنگ‌های مختلف، دکوری‌ها، اشیا و وسایل تزئینی و ... را روی آن قرار داده و دکوراسیونی جالب و رویایی را در اتاق نشمن بسازید. البته باید توجه داشت که استفاده از شلف‌ها به تعداد زیاد، روی دیوار پشت تلویزیون، ممکن است فضای خانه را کمی شلوغ جلوه دهد. از این رو در استفاده از دکوری جات و وسایل تزئینی برای طراحی دیوار، زیاده روی نکنید.

در پایان

دکور دیوار تلویزیون می‌تواند با روش‌های گوناگونی انجام گیرد، اما قطعا یکی از جذاب ترین این روش‌ها استفاده از کاغذ دیواری است. چرا که کاغذ دیواری‌ها تنوع فراوانی داشته و در هر طرح و نقشی یافت می‌شوند.

شما می‌توانید کاغذ دیواری مد نظر خود را بسته به علاقه ی شخصی و سبک اجرا شده در دکوراسیون منزلتان، از میان انبوهی از کاغذ دیواری‌های شرکت اکستریم والز بیابید و چهره ای شگفت انگیز را در خانه ایجاد کنید.

 

https://extreme-walls.com/carbon-album/

 

Extreme Walls
Extreme Walls Feel the differences!

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋