Esmaeil Ahmadi

Esmaeil Ahmadi

توسط ۲ نفر دنبال می شود
 ۲ نفر را دنبال می کند

معرفی بهترین قالب چند منظوره برای وردپرس

چند راه برای یافتن قالب چند منظوره وجود دارد: یکی از گزینه ها این است که یک موضوع را بر اساس جایگاه خاص خود انتخاب کنید - به عنوان مثال، یک موضوع وبلاگ نویسی یا یک موضوع تجارت الکترونیک. این قالب‌ها ویژگی‌های متناسب با نیازهای شما را ارائه می دهند.

با این حال، همه وقت ندارند تا صدها موضوع را برای تناسب کامل بررسی کنند. در عوض، ممکن است یک قالب وردپرس چند منظوره را انتخاب کنید. یک قالب چند منظوره، قالبی است که برای هر سایتی کار می کند و هر چیزی را که یک مدیر ممکن است نیاز داشته باشد ارائه می دهد.

اصلی ترین اصلی قالب های چند منظوره شامل صفحه ساز (از طریق یک سازنده بومی یا یک افزونه سازنده صفحه یکپارچه)، قالب های صفحه و وب سایت از پیش ساخته شده برای استقرار سریع، طراحی های پاسخگو سازگار با موبایل و قابلیت های سفارشی سازی گسترده است.

 

به نظر می رسد این یک دستور بلند است، اما توسعه دهندگان پوسته وردپرس این کار را انجام می دهند. در این راهنما، ما 5 قالب چند منظوره باورنکردنی را برای تکمیل هر وب سایتی که می‌خواهید بسازید، چه یک فروشگاه آنلاین، یک آژانس بازاریابی دیجیتال، یک غیرانتفاعی، یا یک وبلاگ آشپزی، برجسته کرده‌ایم – این قالب ها نیازهای شما را پوشش می‌دهند.

بهترین قالب چند منظوره کدام است؟

برای این منظور قالب های زیادی وجود دارد اما فقط ما بهترین موارد را بررسی خواهیم کرد:

1- قالب Divi

اگر تا به حال فکر کرده اید که ساختن وب سایت خود از ابتدا بسیار پیشرفته است، Divi ممکن است نظر شما را تغییر دهد. Divi یکی از محبوب ترین و تحسین شده ترین تم های چند منظوره در جامعه وردپرس است. این می تواند صفحات شما را فراتر از آن چیزی که کاربران شما و حتی شما ممکن است از یک وب سایت معمولی وردپرس انتظار دارید ارتقا دهد.

علاوه بر لیست بی‌شمار ویژگی‌هایش، Divi به خاطر Divi Builder، صفحه‌ساز داخلی کشیدن و رها کردن آن، شهرت دارد. کل فرآیند ساخت بصری است، بدون کد کوتاه برنامه نویسی لازم برای ایجاد صفحات خیره کننده. به علاوه، Divi شامل بیش از 100 بسته وب سایت کامل است – یکی را در سایت خود نصب کنید و محتوای خود را برای راه اندازی سریعتر افزونه کنید.

demo for the multipurpose wordpress theme divi

 

2- قالب Avada

درست پس از محبوبیت Divi، تم Avada از ThemeFusion است. Avada یکی از پیشگامان طراحی وردپرس چند منظوره است و پرفروش ترین قالب وردپرس در بازار ThemeForest است که گواهی بر موفقیت و قابلیت اطمینان آن است.

این تم پر از ویژگی ها به کاربران این امکان را می دهد که یک طراحی سفارشی منحصر به فرد را متناسب با نیازهای وب سایت ایجاد کنند، اما هرگز سادگی و احساس مینیمالیستی را از دست نمی دهد. هدف آوادا ایجاد وب‌سایت‌هایی است که تجربه‌ای بدون حواس‌پرتی را برای کاربران ارائه می‌کنند، بنابراین آنها با محتوای شما درگیر می‌شوند.

به علاوه، آوادا با بهترین افزونه های وردپرس مانند WooCommerce، BuddyPress، و Easy Digital Downloads سازگار است، بنابراین می توانید به راحتی قابلیت های اضافی را برای فروشگاه یا سایت عضویت خود اضافه کنید.

demo for the multipurpose wordpress theme avada

3- قالب Astra

هنگام مرور در دسته‌بندی چند منظوره، اصطلاح «رایگان» را زیاد مشاهده نمی‌کنید – اکثر گزینه‌ها نسبت به قابلیت‌هایشان ممتاز هستند. اما، اگر بودجه کافی ندارید، Astra بهترین گزینه رایگانی است که پیدا خواهید کرد. این تم چند منظوره فراتر از هر پیشنهاد رایگان دیگری است.

Astra یک راه حل سبک وزن است که برای ادغام با صفحه سازهای Elementor و Beaver Builder و همچنین افزونه های محبوب WooCommerce و Yoast SEO ساخته شده است. صفحات شما به سرعت کار می کنند و کد بیش از حد شما را کند نمی کند. با این حال، بزرگترین فروش Astra، کتابخانه آن با بیش از 60 الگوی شروع رایگان، وب سایت های آماده واردات است که می توانید با نیازهای خود تطبیق دهید.

demo for the multipurpose wordpress theme  astra

 

4-  قالب Enfold

قالب انفولد بیش از هر چیز برای کاربر پسند بودن ساخته شده است. این تم چند منظوره بصری به شما کمک می کند تا هر نوع سایتی را بدون هیچ کدنویسی جمع آوری کنید، اگرچه برای سایت های تجاری و تجارت الکترونیک به ویژه مناسب است.

سازنده اصلی کشیدن و رها کردن Enfold به این معنی است که برای ساخت صفحات جذاب نیازی به نصب یا یادگیری افزونه های اضافی ندارید. با این حال، سازنده پیش‌نمایش زنده ندارد، بنابراین باید تغییرات خود را ذخیره و پیش‌نمایش کنید تا ببینید بازدیدکنندگان جلویی شما چه چیزی را می‌بینند. این لزوماً یک نقطه ضعف نیست و ممکن است فقط به ترجیحات شخصی شما برگردد.

demo for the multipurpose wordpress theme enfold

 

5- قالب Unicon

با پشتیبانی WPBakery، موضوع Unicon مجموعه‌ای از طرح‌ها و دموهای زیبا، مدرن و مینیمالیستی را به کاربران ارائه می‌دهد تا آن‌ها را امتحان کنند. حرفه ای ها در وبلاگ نویسی، سفر یا فضای خلاق به خصوص از Unicon به خاطر ماژول های وبلاگ نویسی، لغزنده های تصویر (به لطف ادغام نوار لغزنده Revolution)، کتابخانه نمادها، و طرح بندی نمونه کارها لذت می برند.

تمام دموهای وارداتی Unicon از اصول SEO پیروی می کنند، به خوبی با WooCommerce ادغام می شوند و از سبک های CSS سفارشی پشتیبانی می کنند.

demo for the multipurpose wordpress theme unicon

 

یک قالب وردپرس برای هر منظوری

محبوبیت تم های چند منظوره در بین کاربران مبتدی و پیشرفته وردپرس و طراحان وب در حال افزایش است. با یک موضوع بسیار انعطاف‌پذیر، می‌توانید از روند خسته‌کننده پیدا کردن انتخاب دقیق مناسب برای جایگاه خود صرفنظر کنید. همچنین، می توانید با تغییر سلیقه خود با تغییر موضوع خداحافظی کنید.

بنابراین، چه برای یک وبلاگ جدید، راه‌اندازی محصول، یا هر چیز دیگری که شایسته نام دامنه باشد، به تم نیاز داشته باشید، موضوعی از فهرست بالا بهترین تجربه ممکن را برای شما و کاربرانتان تضمین می‌کند.

در این مقاله سعی کردیم بهترین موارد را برای شما عزیزان بیان کنیم، بسته بر سلیقه و همچنین امکاناتی که یک قالب میتواند داشته باشد بهترین را انتخاب کرده و سایت خود را پیاده سازی کنید.

از این که تا اینجا با بهترین قالب های چند منظوره همراه ما بودید ممنونیم، موفق باشید.

ادامه مطالب

Esmaeil Ahmadi
Esmaeil Ahmadi

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋