nader.hemmati26

nader.hemmati26

یادگیری صفر تا صد وردپرس به صورت عمیق

 

 

بسیاری از شما درباره وردپرس و محبوبیت آن در چند سال اخیر شنیده اید و احتمالا تمایل به یادگیری این سیستم دارید. برای یادگیری وردپرس نیاز به هیچ دانش کدنویسی یا هیچ پیش نیازی ندارید و فقط کافی است کار با اینترنت و کامپیوتر را بلد باشید. در ادامه یک منبع معتبر برای یادگیری وردپرس و فارسی سازی قالب و افزونه معرفی میکنیم تا اگر در حال یادگیری وردپرس و طراحی سایت با آن هستید بتوانید درآمد خود را بالاتر ببرید؛ چنانچه هیچ پیش زمینه‌ای از وردپرس هم ندارید این دوره مناسب شما است.

وردپرس چیست و چرا محبوب شده است؟

وردپرس (WordPress) یک سیستم مدیریت محتوا (CMS) بسیار محبوب و پرکاربرد برای ایجاد و مدیریت وبسایت‌ها و وبلاگ‌ها است. این CMS به کاربران امکانات قدرتمندی را برای ایجاد و مدیریت محتواهای وب ارائه می‌دهد، همچنین از لحاظ سادگی و استفاده آسان هم مشهور است.

وردپرس از قالب‌ها و افزونه‌های متنوعی برخوردار است که به کاربران امکان متناسب کردن وبسایت‌ها بر اساس نیازهای خود را می‌دهد. این برنامه با زبان برنامه‌نویسی پی اچ پی نوشته شده و از پایگاه داده MySQL برای ذخیره‌سازی اطلاعات استفاده می‌کند.

وردپرس به دلیل انعطاف‌پذیری و تنوع قالب‌ها و افزونه‌هایش، برای انواع وبسایت‌ها از جمله تفریحی، آموزشی، تجاری، علمی، سازمانی، و شرکتی مناسب است. این سیستم CMS به عنوان یکی از ابزارهای اصلی در ساخت و مدیریت وبسایت‌ها به‌شمار می‌آید.

یک نکته جالب این است که بسیاری از وبسایت‌های معتبر و معروف در دنیا از وردپرس به عنوان سیستم مدیریت محتوا خود استفاده می‌کنند. به عبارت دیگر، وردپرس با انتشار فوق‌العاده در دنیای وب به یکی از محبوب‌ترین و مورد اعتمادترین CMS‌ها تبدیل شده است.

چرا باید وردپرس را یاد بگیریم؟

میلیون‌ها وبلاگ و وبسایت از وردپرس استفاده می کنند. وردپرس که با ۱۸۰ زبان مختلف موجود ارائه شده است، را می توان روی هر سروری میزبانی کرد و در هر مرورگری به آن دسترسی داشت. با وردپرس هر چیزی که می خواهید، از وبلاگ‌ها و پورتفولیوها تا وبسایت‌ها و فروشگاه‌های آنلاین، را بسازید. این سیستم مدیریت محتوای رایگان به شما امکان می دهد وبسایت خود را ایجاد کنید.

با آموزشی وردپرس، شما یاد می گیرید چگونه از این پلتفرم استفاده کنید و وبسایت‌ها و وبلاگ‌ها با ویژگی‌های مختلف بسازید. به‌علاوه نحوه ساختن نوشته‌ها و صفحات، ساخت و ویرایش بلوک‌ها و تعریف بلوک‌های محتوای قابل استفاده مجدد را می‌توانید انجام دهید.

در نهایت هر نوع سایتی که بخواهید را طراحی کنید و از آن به درآمد برسید. در ادامه روش های کسب درآمد از وردپرس را آورده ایم.

 

افزایش کسب درآمد از وردپرس

با روش های زیر میتوانید از این سیستم مدیریت محتوا درآمد کسب کنید:

  • نوشتن محتوا برای سایت‌های وردپرسی
  • طراحی انواع سایت وردپرسی به صورت فریلنسری
  • کار در شرکت‌های طراحی سایت و درآمد ثابت
  • طراحی قالب و افزونه
  • فارسی سازی قالب و افزونه وردپرسی
  • توسعه وردپرس و قالب و افزونه به عنوان سفارشی سازی آن
  • طراحی فروشگاه اینترنتی و کسب درآمد فروش محصولات

اگر میخواهید درآمد بالایی از وردپرس کسب کنید و به یک طراحی سایت ساده قانع نیستید با فارسی سازی قالب و افزونه می‌توانید درآمد کسب کنید. به این ترتیب قالب و افزونه را از مارکت‌های تم فارست و کدکنیون تهیه کنید و آن را فارسی سازی کنید. به این ترتیب با یکبار فارسی سازی به تعداد نامحدود محصول را در مارکت‌های معتبر به فرو برسانید. با آموزش فارسی سازی قالب وردپرس یک راه چند ساله را در چند ماه طی کنید. اگر آموزش از مسیر تجربه واقعی باشد، خیلی سریع شما را به یک متخصص واقعی تبدیل می‌کند. ما در دوره فروشنده آلفا به دنبال آموزش اصولی، استاندارد و پروژه محور هستیم تا در کمترین زمان ممکن بیشترین دانش و مهارت را کسب کنید. در نهایت می‌توانید با فارسی سازی قالب وردپرس و انتشار آن در راست چین به درآمد برسید.

در دوره فارسی سازی افزونه وردپرس و قالب مهارت های زیر را یاد میگیرید.

  • نصب و راه اندازی محیط توسعه
  • نصب داپلیکیتور
  • آموزش پایه html و css   
  • راستچین سازی قالب سافت لند
  • نصب پوسته و افزونه‌های خود قالب
  • رفع مشکل لایسنس و غیره
  • جایگزینی قابلیت‌های توسعه داده شده اختصاصی daterangepicker و شمسی سازی کامل تقویم (js, css)

     و بسیاری موارد دیگر.

nader.hemmati26
nader.hemmati26

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋