السا شریفی نیا

السا شریفی نیا

جهانگرد، بلاگر، علاقمند به سینما، دانشجوی کارگردانی
توسط ۲ نفر دنبال می شود

سرنوشت زنی که عکس های نیمه برهنه خود را در اینستاگرام منتشر می کرد

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادستانی اردبیل از بازداشت یک زن به اتهام ترویج فساد و فحشا با سوء استفاده از ظرفیت فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی در این شهرستان خبر داد.

ایرنا: معاون پیشگیری از وقوع جرم دادستانی اردبیل از بازداشت یک زن به اتهام ترویج فساد و فحشا با سوء استفاده از ظرفیت فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی در این شهرستان خبر داد.

مرتضی طاهری‌فرد روز سه‌شنبه در این زمینه اظهار کرد: این متهم غیر بومی ساکن اردبیل است که نسبت به کشف حجاب و تهیه و پخش تصویرهای نیمه عریان از خود اقدام می‌کرد.

عاقبت زنی که عکس‌های نیمه عریانش را در اینستاگرام منتشر می‌کرد

وی افزود: این شخص عکس‌ها و فیلم‌های مبتذل نیمه عریان از خود تهیه می‌کرد و با استفاده از امکان پخش زنده شبکه اجتماعی اینستاگرام آنها را انتشار می‌داد و موجب جریحه‌دار کردن عفت و هتک اخلاق عمومی می‌شد.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادستانی اردبیل بیان کرد: در پی این مساله با واکنش سریع و به هنگام گشت سایبری دادستانی، اقدام لازم برای شناسایی متهم صورت گرفت و پس از صدور دستورهای قضایی مربوطه برای پلیس اطلاعات و امنیت عمومی، با اقدام سریع ماموران انتظامی وی در واحدی مسکونی واقع در یکی از شهرک‌های اردبیل بازداشت شد.

وی در ادامه با هشدار به افراد هنجارشکن تصریح کرد: دادسراهای سراسر استان اردبیل با دقت، به جد و اشراف کامل فضای مجازی را زیر نظر دارند و در صورت مشاهده هرگونه بی‌بند و باری و اقدام‌های خلاف اخلاق، برخوردهای قاطع و بازدارنده را در دستور کار قرار خواهند داد.

السا شریفی نیا
السا شریفی نیا جهانگرد، بلاگر، علاقمند به سینما، دانشجوی کارگردانی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋