Water-Man

Water-Man

اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در زمینه تجهیزات و لوازم تصفیه آب کسب کنید، من رو دنبال کنید.
 ۱ نفر را دنبال می کند

با خواص کربن فعال بیشتر آشنا شوید

پودر زغال چوب فعال بامبو خواص مفید بسیاری دارد و هم برای آزمایش در آشپزخانه و هم برای حمایت همه جانبه از سلامتی مناسب است. دقیقا چیست و چگونه از آن استفاده کنیم؟ بیایید نگاه دقیق تری بیندازیم!

کربن فعال طبیعی چیست و چگونه کار می کند؟

پودر کربن فعال ساخته شده از بامبو به رنگ مشکی، بی بو و بی مزه است. با پردازش بامبو با کربن با چگالی بالا به دست می آید. این فرآیند کربن بی مزه، بی بو و بار منفی تولید می کند که به پودر تبدیل می شود. بافت متخلخل زغال چوب فعال امکان جذب سموم را فراهم می کند و از جذب مواد سمی در بدن جلوگیری می کند. خود کربن فعال نیز توسط بدن جذب نمی شود، اما پس از بلع به شکل بدون تغییر وارد روده می شود. بافت متخلخل کربن فعال دارای بار الکتریکی منفی است و مولکول های دارای بار مثبت مانند سموم و گازها را جذب می کند. به این ترتیب ترکیبات سمی در روده ها به دام می افتند و جذب بدن نمی شوند، اما به طور ایمن همراه با مدفوع دفع می شوند.

زغال فعال با بریکت های زغالی که برای کباب کردن استفاده می شود یکسان نیست

زغال فعال را نباید با زغال برای کباب کردن اشتباه گرفت. بریکت های زغال چوب در دمای بالا فعال نمی شوند و حاوی ترکیبات شیمیایی سمی برای انسان هستند. از طرف دیگر زغال فعال برای سلامتی بی ضرر است و خواص دارویی زیادی دارد و برای پخت و پز نیز مناسب است.

 

فواید زغال فعال برای سلامتی چیست؟

کربن فعال به شما این امکان را می دهد که با خیال راحت ترکیبات سمی را از بدن حذف کنید و در صورت مسمومیت غذایی و ویروس معده کمک موثری باشد. زغال فعال همچنین در جذب گاز عالی است و به کاهش افزایش تولید گاز در روده ها کمک می کند.

چگونه از پودر کربن فعال استفاده کنیم؟

زغال فعال برای آزمایش کنندگان در آشپزخانه و همچنین برای حمایت از سلامتی، مراقبت از سلامت دستگاه روده، حمایت از سلامت دندان و بهبود پوست آسیب دیده مناسب است. چگونه از کربن فعال استفاده کنیم؟

کربن فعال به عنوان یک رنگ طبیعی غذایی

کربن فعال طبیعی برای آزمایش در آشپزخانه عالی است و غذاهای جالب و متفاوتی به شما می دهد. شیرینی ها یا دسر مورد علاقه خود را به روشی بی سابقه با افزودن کمی پودر کربن فعال آماده کنید. زغال فعال به ظروف غذا می‌افزاید. به این ترتیب می توانید لعاب های جذاب، کوکتل های هیجان انگیز یا رشته های رنگی، برنج یا پاستا درست کنید. اگر دوست دارید در آشپزخانه آزمایش کنید، پودر کربن فعال قطعا ارزش امتحان کردن را دارد!

برای آشنایی بیشتر با دیگر کاربردها و خواص کربن اکتیو کلیک کنید.

Water-Man
Water-Man اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در زمینه تجهیزات و لوازم تصفیه آب کسب کنید، من رو دنبال کنید.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋