ecowat

ecowat

توسط ۱ نفر دنبال می شود

ایده­‌های جذاب برای نورپردازی با چراغ خطی روکار

چراغ خطی یکی از به‌روزترین انواع چراغ‌های LED است و امروزه برای نورپردازی انواع فضاهای اداری، تجاری و مسکونی از آن‌ها استفاده می‌شود. مسلما چراغ خطی‌ای که به آن برای نورپردازی هر فضایی نیاز دارید باید کیفیت بالایی داشته باشد و هم‌چنین نور مناسبی داشته باشد، منظور از نور مناسب نوری است که چشمک و یا فیلیکر نداشته باشد، شاخص نمود رنگ بالایی داشته باشد و علاوه بر این موضوع نباید در طول خط نوری، پیوستگی رنگ و شدت نور دچار اختلال و کم و زیاد شود و یا به زبانی ساده‌تر چراغ خطی نباید در طول خط نوری نقاط تاریک و روشن داشته باشد.

کیفیت بدنه و آلومینیومی بودن آن، کیفیت چیپ و بدنه و اتصالات به کار رفته در آن بسیار مهم است. هنگام خرید چراغ خطی سراغ چراغ خطی ماژولار بروید چرا که این چراغ‌ها بهترین چراغ‌های خطی موجود در بازار هستند.

در حالت کلی چراغ‌های خطی قابلیت نصب در سه حالت روکار، توکار و آویز را دارند. در ادامه به بررسی چند ایده‌ی جذاب نورپردازی با چراغ خطی پرداخته ایم:

ایده‌های نورپردازی سقف با چراغ خطی روکار:

  1. می‌توانید برای نورپردازی سقف از این چراغ‌ها در بین بافل‌های چوبی سقف استفاده کنید. ارتفاع بدنه‌ی چراغ خطی معمولا کمتر از 10 سانتی‌متر است به همین دلیل می‌توان از آن‌ها به راحتی در میان بافل ها استفاده کرد
  2. با استفاده از چراغ خطی به صورت روکار و ایجاد یک تضاد رنگی بین چراغ و سقف نیز می‌توانید درفضا جلوه‌ای مدرن ایجاد کنید این روش در فضاهایی که امکان نصب چراغ به صورت توکار وجود ندارد و ارتفاع سقف برای نصب چراغ خطی به صورت آویز کم است بسیار کاربردی و راه حلی بسیار مناسب است.
  3. برای نورپردازی و روشنایی فضاهای بسیار بزرگ نیز می توانید به صورت ساخت سفارشی، چراغ خطی را در انواع شکل های هندسی مانند نستطیل، مربع و ... سفارش دهید ، زاویه دار شدن خطوط نوری در این اشکال بسیار تاثیر گذار خواهد بود. علاوه بر این موضوع می وانید چشم افراد حاضر در فضا را از نقطه‌ای به نقطه‌ی دیگر هدایت کنید.

هم چنین شما می‌توانید برای مشاوره رایگان در رابطه با انواع چراغ‌های خطی و یا نورپردازی فضای خود با مشاورین و مهندسین تیم فنی اکووات در تماس باشید.

ecowat
ecowat

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋