Ecowat DM

Ecowat DM

نورپردازی فروشگاه با چراغ ریلی

امروزه در تمامی فروشگاه‌های مدرن چراغ ریلی را که برای روشن کردن ویترین، رگال‌ها، قفسه‌ها و حتی نورپردازی عمومی استفاده میشود، مشاهده کردید. نورپردازی در فروشگاه‌ها و مراکز تجاری بسیار مهم است. ممکن است شما فروشگاه با دیزاین مدرن و جذاب و محصولات متنوع داشته باشید ولی به دلیل نور بد، در نمایاندن صحیح آن به مشتریان دچار مشکل شوید. با نور خوب و نورپردازی درست، نور عمومی و تاکیدی مغازه را به درستی تامین کنید و باعث به چشم آمدن مشتری شوید.

 

در نورپردازی مراکز تجاری و فروشگاه‌ها از چراغ‌های متنوع زیر میتوانید استفاده کنید:

چراغ‌های محبوب ریلی، چراغ‌های توکار COB، چراغ‌های توکار دارک لایت، پنل ال ای دی 60*60، چراغ‌های محبوب خطی و لامپ‌‌های هالوژن.

*چراغ‌های ریلی

با استفاده از این چراغ‌ها میتوانید نورپردازی عمومی و تاکیدی فروشگاهتان را تامین کنید. چراغ‌های ریلی روی ریل‌های مخصوص سوار شده و میتوانید با کلید پریز آن‌ها را روشن و خاموش کنید.

چراغ‌های ریلی در دو دسته قرار میگیرند. 1. چراغ ریلی COB  و 2. چراغ ریلی دارک لایت

در چراغ ریلی COB که به آن چراغ پروژکتوری هم گفته میشود شما منبع نور را خواهید دید. بدنه این چراغ‌ها بصورت استوانه‌ای هستند و بسیار محبوب در میان نورپردازان است. در چراغ‌های دارک لایت اما منبع نور فقط در فاصله مشخصی از چراغ نمایان است و این باعث میشود خیرگی نداشته باشند و چشم‌ها را اذیت نکنند. بدنه چراغ ریلی دارک لایت معمولا به صورت مکعب مستطیلی هست.

این نکات از مهمترین نکات مربوط به نورپردازی فروشگاه شما است. با رعایت آن‌ها اطمینان داشته باشید جذب مشتری و در نتیجه فروش بیشتر خواهید داشت.

 

Ecowat DM
Ecowat DM

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋