Parisa Ebrahimi

Parisa Ebrahimi

توسط ۱ نفر دنبال می شود

گیربکس‌ خورشیدی STM

برند STM ، یکی از تولید کننده های گیربکس خورشیدی در دنیا میباشد ؛ در طی چند سال اخیر این شرکت ایتالیایی به یکی از بزرگترین تولید کننده های خورشیدی تبدیل شده است . گیربکس خورشیدی STM به دلیل ویژگی های مثبتی که دارد برای فعالیت و صنایع مختلفی به کاربرده میشود . 

گیربکس خورشیدی ، یکی از پر استفاده ترین ابزارهای صنعتی میباشد از آن در بسیاری از صنایع از کوچکترین تا بزرگترین صنعتها مانند صنایع مادر مورد استفاده قرار میگیرید ؛ همین محبوبیت باعث شده است که برندها و تولید کننده های مختلفی در این زمینه شروع به فعالیت کنند که یکی از این برندها ، شرکت ایتالیایی STM میباشد . 

 

در تولید محصولات این شرکت از به روزترین دانش ها و وسایل های روز دنیا استفاده میشود ، به همین دلیل دقت بالایی در طراحی ، تولید و اسمبلینگ دستگاه وجود دارد و در کنار آن طول عمر مفید دستگاه نیز نسبتا زیاد میباشد . 

 گیربکس های STM از آن دسته گیربکس‌های جمع و جور و در عین حال بسیار قدرتمند است و یک گزینه‌ی ایده‌آل برای کاربردهای سنگین است. پیکربندی محصول به دلیل نوع نصب، طرح دنده، شفت خروجی و رابط موتور بسیار متنوع است. طراحی مدولار و طیف وسیع نسبت‌ها، فرآیند یافتن مناسب برای هر مشکل درایو را ساده می‌کند. ( در زبان فارسی به این گیربکس ، گیربکس خورشیدی از تی ام نیز گفته میشود ).

مشخصات فنی گیربکس خورشیدی  STM

  • نسبت تبدیل : i = 3.5  تا 2500

  • محدوده گشتاور1000knm
  • در دو مدل خطی و زاویه ای
  • قابلیت تحمل دور ورودی تا مرز ۳۵۰۰ دور در دقیقه
  • محدوده دور نرمال در این گیربکس ها ۸۰۰ تا ۵/۰ دور
  • قالبیت ورودی با شافت
  • طراحی فشرده و بهینه
  • قابلیت نصب در هر موقعیت مکانی

همانطور که گفته شد ، از گیربکس خورشیدی در بسیاری از صنایع و فعالیت ها استفاده میشود ، برای ذکر نمونه و مثال چندین فعالیت را که در آن از گیربکس سیاره ای اس تی ام استفاده میشود را گفته شده است :

1. صنایع غذایی 

2. مناسب برای صنایع مکانیک 

3. مورد استفاده در صنایع مادر ( شیمایی ، نفت و گاز ، پتروشیمی )

4. فعالیت های کشاورزی

5. در خطوط بسته بندی 

6. مورد استفاده درون توربین های بادی 

7. صنایع فولاد و مس 

8. صنایع آب و فاضلاب 

 

یکی از مزیت های همیشگی محصولات شرکت STM ، سازگاری آنها با مهمترین استانداردهای جهان میباشد ، به همین دلیل استفاده از این محصولات در فعالیت های خطرناک و مهم مانند صنعت گاز نه تنها مانعی ندارد بلکه توسط بیشتر صنعتکاران و فروشندگان دنیا توصیه میشود . 

از دیگر مزیت های گیربکس سیاره ای اس تی ام ، تولید در سایزهای کوچک ، مقاومت بالا در برابر گشتاور و بار زیاد ، شرایط آسان برای تعمیر و تعویض قطعات ، تنوع در نسبت دورها ، عمر طولانی دستگاه ، میتوان اشاره کرد . 

 

 

Parisa Ebrahimi
Parisa Ebrahimi

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋