کلینیک تزریق چربی دکتر لاغری

کلینیک تزریق چربی دکتر لاغری

دکتر لاغری، بهترین مرکز تزریق چربی در تهران؛ دکتر لاغری در سعادت آباد فعالیت خود را از سال 1383 به عنوان مرکز جراحی محدود آغاز کرد. وبسایت: drlaghari.com
توسط ۲ نفر دنبال می شود
 ۱ نفر را دنبال می کند

لاغری موضعی با ترواسکالپ

افراد زیادی هستند که از چاقی مفرط و یا بزرگ بودن برخی از نواحی خود رنج می‌برند؛ روش‌های تهاجمی و کم تهاجمی متعددی در کلینیک‌های زیبایی برای لاغری وجود دارند که بسته به نوع چاقی شما مورد استفاده قرار می‌گیرند. اینکه شما به چه اندازه چاق هستید در انتخاب روش لاغری تاثیر مستقیم دارد. در این مقاله ز سری مطالب لاغری کلینیک دکتر لاغری با مدیریت دکتر ضرغامی قصد داریم تا بهترین روش لاغری موضعی و مزایای آن را به شما معرفی کنیم.

 

ترواسکالپ و مزایای آن

درمان لاغری با ترواسکالپ مزایا بیشتری نسبت به روش‌های دیگر دارد! انتظار می‌رود این روش بدون درد باشد. این روش توسط دستگاهی پیشرفته انجام می‌گیرد که روی پوست شما در ناحیه‌ای که باید درمان شود قرار می‌گیرد. این ابزار یک انرژی فرکانس رادیویی تولید می‌کند که محل را برای تقریباً ۱۵ دقیقه یا همانطور که توسط فردی که درمان می کند تعیین می‌کند، پالس می کند و گرم می‌کند.

بیماران شاهد کاهش تقریباً ۳۲ درصدی چربی و سلولیت در نواحی مشکل دار تنها با یک روش درمانی هستند. بسیاری از بیماران در عرض ۴ هفته پس از درمان شروع به مشاهده نتایج می‌کنند که ممکن است شامل کاهش چند اینچی باشد. نتایج پس از حدود ۱۲ هفته قابل مشاهده است. البته قابل ذکر است که نتایج می‌توانند از بیماری به بیمار دیگر متفاوت باشد.

قبل از درمان نیازی به آمادگی بیمار نیست، در طول درمان نیازی به بیهوشی نیست و برای درد بعداً نیازی به دارویی نیست. از آنجایی که درمان به صورت غیر‌تهاجمی است، مراجعین می‌توانند پس از درمان به فعالیت‌های روزانه و معمول خود ادامه دهند. ممکن است کمی درد خفیف برای برخی از بیماران وجود داشته باشد، اما این درد بسیار جزئی است و باید به سرعت کاهش یابد.

از آنجایی که هیچ جراحی انجام نمی‌شود، اکثر بیماران تقریباً بلافاصله پس از گرفتن ترواسکالپ می‌‌توانند به فعالیت‌های روزمره خود بازگردند. مرکز سلامت و زیبایی دکتر لاغری ممکن است شما را با دستورالعمل‌های ساده اما دقیق در مورد آنچه که باید انتظار داشته باشید، از جمله مقدار کمی قرمزی خفیف، موقت یا سوزش در محل‌های درمان، به خانه بفرستد. هر گونه حساسیت باید ظرف چند روز پس از جلسه اولیه شما برطرف شود.

منبع: مزایای ترواسکالپ

کلینیک تزریق چربی دکتر لاغری
کلینیک تزریق چربی دکتر لاغری دکتر لاغری، بهترین مرکز تزریق چربی در تهران؛ دکتر لاغری در سعادت آباد فعالیت خود را از سال 1383 به عنوان مرکز جراحی محدود آغاز کرد. وبسایت: drlaghari.com

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋