کلینیک تزریق چربی دکتر لاغری

کلینیک تزریق چربی دکتر لاغری

دکتر لاغری، بهترین مرکز تزریق چربی در تهران؛ دکتر لاغری در سعادت آباد فعالیت خود را از سال 1383 به عنوان مرکز جراحی محدود آغاز کرد. وبسایت: drlaghari.com
توسط ۲ نفر دنبال می شود
 ۱ نفر را دنبال می کند

جوانسازی دست بدون عوارض در کلینیک دکتر لاغری

با بالا رفتن سن پوست دست نیز دچار پیری می‌شود و دیگر آن طراوت و شادابی جوانی را ندارد. راه‌های زیادی برای جوانسازی دست وجود دارد که یکی از طبیعی ترین و بدون عوارض ترین آن تزریق چربی دست است. این تزریق در کلینیک دکتر لاغری، بهترین مرکز تزریق چربی در تهران، بدون بروز هیچگونه عوارضی انجام می‌گیرد.

 

آیا تزریق چربی عوارض دارد؟

در حالت کلی و از آنجایی که برای تزریق چربی از چربی بدن خود  فرد استفاده می‌شود، عوارضی به وجود نخواهد آمد. اما این مهم زمانی میسر است که از یک کلینیک معتبر استفاده کنید. مشاوره شده باشید و توصیه‌های بعد از تزریق را جدی بگیرید.

در ارتباط با تزریق چربی دست باید بگوئیم که این روش می‌تواند معایبی داشته باشد که البته با توصیه‌های پزشک قابل مهار هستند. معایب تزریق چربی دست به شرح زیر هستند.

  • بی حسی موقت.
  • زخم های کوچک؛ این زخم‌ها محو می‌شوند، اما به طور کامل ناپدید نمی‌شوند.
  • از دست دادن مقداری چربی از ناحیه تزریق شده در چند ماه اول می‌تواند از معایب تزریق چربی به دست باشد؛ این فرایند روندی طبیعی است که در انتقال چربی وجود دارد. از آنجاییکه چربی‌های انتقال یافته مانند سایر چربی های بدن عمل می نمایند، با لاغری و یا تحرک زیاد جذب می شوند. بنابراین طبیعی است که مقداری از چربی انتقال یافته از بین برود.
  • تورم، درد و قرمزی؛ ریکاوری معمولاً ۲ تا ۳ هفته ( ورم و رنگ مایل به قرمز ) اما معمولاً درد بسیار کم و بدون از دست دادن عملکرد دست. همانطور که گفته شد، اکثر مردم نباید متوجه تورم شوند و باید بتوانید در عرض ۱ هفته به سر کار خود بازگردید. به طور معمول، چند روز تا ۱ هفته ورم دارد.

مشاوره تزریق چربی بدون عوارض

پیوند چربی به دست یک درمان موثر برای کاهش حجم مرتبط با افزایش سن و متعاقب آن برجسته شدن عروق و تاندون ها است. برای دریافت مشاوره می‌توانید به وبسایت دکتر لاغری مراجعه کنید و یا با شماره ۰۲۱۹۱۰۰۲۵۵۵ تماس بگیرید.

کلینیک تزریق چربی دکتر لاغری
کلینیک تزریق چربی دکتر لاغری دکتر لاغری، بهترین مرکز تزریق چربی در تهران؛ دکتر لاغری در سعادت آباد فعالیت خود را از سال 1383 به عنوان مرکز جراحی محدود آغاز کرد. وبسایت: drlaghari.com

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋