doorbinmalkedza20

doorbinmalkedza20

توسط ۱ نفر دنبال می شود
 ۱ نفر را دنبال می کند

چگونه میتوان دوربین های امنیتی منزل را پنهان کرد؟

چگونه می توان دوربین های امنیتی منزل را پنهان کرد 

 

 

 

 

یک آویز آویز حدود 67٪ از کل سرقت های رخ داده در ایالات متحده املاک مسکونی را هدف قرار می دهد. این باعث می شود هر ساله 3.5 میلیارد دلار ضرر و زیان در املاک صاحبان خانه داشته باشد.دستگاه شنود صدا  از این سرقت ها ، 15٪ در خانه های شمال شرقی اتفاق می افتد و تقریباً نیمی از آنها در حالی که ساکن در خانه است انجام می شود.

این امر دوربین های امنیتی را به ابزاری بسیار مهم برای ایمنی خانه و صاحبخانه تبدیل می کند. شنود مخفی کوچک با این حال ، یک دوربین موثر کافی نیست. شما همچنین به جایگذاری موثر دوربین نیاز دارید.

 دستگاه شنود صدا  

دوربین مداربسته کوچک

شنود مخفی کوچک 

در بعضی موارد ممکن است شما بخواهید دوربین هایتان در فضای باز و در آنجا دستکاری نشوند. دوربین مداربسته کوچک درعوض ، شما می خواهید اطمینان حاصل کنید که آنها به خوبی پنهان هستند ، اما هنوز در موقعیت اصلی قرار دارند تا هر متجاوز احتمالی را به دست آورید.

در اینجا چند مکان عالی برای پنهان کردن دوربین های داخلی و خارجی وجود دارد تا اطمینان حاصل کنید دوربین مداربسته مخفی که در صورت عدم آسیب دیدگی توسط سارقین احتمالی ، حتی الامکان مفید هستند

دوربین جاسوسی

 دوربین کوچک رم خور

    دوربین ها را در وسایل خانه روزمره پنهان کنید: مواردی مانند حیوانات شکم پر ، قاب عکس ، جعبه دستمال و ساعت مکان های بسیار خوبی برای مخفی کردن دوربین های امنیتی شما هستند. جسمی را پیدا کنید که اندازه آن مناسب دوربین شما باشد  دوربین خورشیدی و آن را در نزدیکی اشیای قیمتی فضای خود قرار دهید. دوربین کوچک رم خوراین اطمینان می دهد که دوربین هر کسی را که قصد دارد با ارزش ترین دارایی شما را غارت کند ، ضبط می کند.
    اهرم مکان های بلند: سارقین هنگام ورود به خانه شما کمتر نگاه می کنند. این امر باعث می شود  ساعت رومیزی دوربین دارمکان های مرتفع مانند بالای قفسه های کتاب یا کابینت ها ، پنکه های سقفی یا قطعات هنری که به دیوار بلند آویزان شده اند گزینه های خوبی برای مخفی کردن دوربین باشد. قبل از استقرار در مکانی ، دوربین فلتی را تست کنید تا تأیید کند که می تواند همه مناطق مهم را به وضوح و بدون تداخل سایر موارد در فضا ضبط کند.

برای دوربین های امنیتی در فضای باز

    از دوربین دربل استفاده کنید: یک بادامک زنگ دار به شما امکان می دهد بدون نگرانی در مورد نحوه پنهان کردن دوربین ، درب ورودی خود را از نزدیک کنترل کنید. همچنین در ارتفاع کامل است تا بتوانید سارق را از سر تا انگشتان دست بگیرید. دوربین شلنگی ممکن است آنها به دنبال دوربین جداگانه ای باشند که در اطراف ورودی شما مخفی باشد ،دوربین آندسکوپی  اما ممکن است بادامک زنگ در کاملاً مورد توجه قرار نگیرد. دوربین کوچک رم خور

ردیاب خودرو
  ساعت دوربین

دوربین آندسکوپی

 دار مخفی

  دوربین ها را در ارتفاع راست قرار دهید: ارتفاع مناسب برای دوربین های خارجی (به استثنای دوربین هایی که در نزدیکی زمین قرار دارند) در فاصله 8 تا 9 فوت از زمین است. دوربین مداربسته بیسیم هر چیزی بالاتر از 9 فوت خطر تولید فیلم های دانه ای یا ناقص را دارد. کمتر از 8 فوت دوربین را بسیار قابل دسترسی می کند. در آن ارتفاع به راحتی دستکاری شده یا از بین می رود.
    از Birdhouse استفاده کنید:  ساعت دوربین دار مخفی این یکی از رایج ترین روش هایی است که مردم دوربین خود را مخفی می کنند و هنوز هم موثر است. خانه پرندگان را طوری قرار دهید که به سمت درب ورودی باشد و مطمئن شوید نصب دوربین مخفی در منزل که هیچ درخت یا شاخه ای از درخت لنزها را پوشانده باشد. ممکن است ردیاب خودرو بخواهید دوباره این مورد را به صورت دوره ای بررسی کنید و هر آنچه مانع مشاهده دوربین می شود را حذف کنید.

 

 

سرانجام ، به عنوان یک قاعده کلی برای دوربین های داخلی و خارجی ، شما باید آنها را در رایج ترین نقاطی که یک سارق از طریق آنها سعی می کند وارد شود قرار دهید. این بدان معنی است  دوربین جاسوسی منزل که در ورودی و اتاق نشیمن برای دوربین های داخلی و نزدیک درب ورودی برای دوربین های خارجی است. دوربین ها را در مناطق دیگر نیز قرار دهید ، اما مطمئناً ابتدا باید این فضاها را پوشانده باشید.

doorbinmalkedza20
doorbinmalkedza20

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋