doorbinmalkedza20

doorbinmalkedza20

توسط ۱ نفر دنبال می شود
 ۱ نفر را دنبال می کند

دوربین ماشین را از کجا میتوانم تهیه کنم؟

داش کم چیست؟

دوربین خودرو چیست؟

برای تهیه دوربین خودرو به فروشگاه اینترنتی مالکد مراجعه کنید.

دوربین خودرو

 

دوربین داشبورد یا دوربین داشبورد، دستگاهی که دقیقاً از نام آن پیداست، دوربینی است که روی داشبورد وسیله نقلیه شما نصب می شود. ماهیت اصلی یک داشبورد این است که در صورت تصادف به عنوان یک "شاهد خاموش" عمل کند - داش‌کم برای ثبت دقیق و دقیق تمام جزئیاتی که در جاده اتفاق می‌افتد طراحی شده است.

با این حال، تقریباً همه چیزهایی که در مورد دوربین‌های داشبورد می‌دانید، از تماشای مجموعه عظیمی از ویدیوهای دوربین روسی عجیب و غریب در یوتیوب به دست می‌آید. اما آیا این تنها چیزی است که دوربین داشبورد وجود دارد - فقط دستگاهی است که به ما کمک می کند ویدیوهای جذاب از جاده را برای اشتراک گذاری در رسانه های

 آیا واقعاً به دوربین خودرو نیاز دارید؟
 

باور کنید یا نه، داش‌کم‌ها بیشتر از آنچه فکر می‌کنید مفید هستند! در حالی که هزینه اولیه آن ممکن است گران به نظر برسد، دوربین‌های داشبورد ثابت کرده‌اند که به رانندگان کمک می‌کنند تا در درازمدت با رهایی از تصادفات، تصادفات وسایل نقلیه و موارد دیگر، در پول خود صرفه‌جویی کنند. داشتن چنین آرامشی با دانستن اینکه وسیله نقلیه شما توسط شاهد خاموش شما محافظت می شود، قیمتی ندارد.
"من راننده خوبی هستم، هرگز تصادف نمی کنم."

این متداول‌ترین بهانه برای نگرفتن دوربین خودرو است. در حالی که ممکن است سوابق رانندگی عالی داشته باشید، همه افراد در جاده ها راننده خوبی نیستند و تصادفات نیز اتفاق می افتد. داش‌کم هرگز به‌عنوان وسیله‌ای برای پیشگیری از تصادف در نظر گرفته نشده است، بلکه در عوض یک دستگاه ضبط است تا در صورت وقوع تصادف، یک رکورد بی‌طرفانه از آنچه اتفاق افتاده است داشته باشید.

شرکت های بیمه و افسران مجری قانون بیش از آن از فیلم دوربین داشبورد استقبال می کنند زیرا تصویر واضحی از آنچه اتفاق افتاده است را ترسیم می کنند. از خود در برابر دردسرها و مزخرفات غیرضروری محافظت کنید - تهیه دوربین ماشین یکی از بهترین کارهایی است که می توانید برای خود و وسیله نقلیه خود انجام دهید.

شما حتی نیازی به آسیب جدی یا آسیب جدی به وسیله نقلیه خود ندارید تا بازی سرزنش او شروع شود. همیشه بهتر است دوربین خودرو داشته باشید و در قسمت ایمن بمانید تا اینکه اصلاً هیچ مدرک ویدیویی نداشته باشید.

doorbinmalkedza20
doorbinmalkedza20

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋