leilisard900

leilisard900

دوربین مخفی کوچک از کجا تهیه کنیم ؟

امروزه استفاده از دوربین های مخفی کوچک و بزرگ رواج پیدا کرده است دوربین کوچک مخفی و افراد برای نظارت بر منزل، مغازه یا دفاتر کار خود از آن ها استفاده می کنند. دوربین های مخفی و جاسوسی دوربین هایی هستند که اندازه آن ها بسیار کوچک است و برای مقاصد خاصی به کار برده می شوند. در این مقاله  نصب دوربین مخفی کوچک در منزل و دوربین جاسوسی را بررسی می‌کنیم، در ادامه با ما همراه باشید.

این دوربین ها در جاهای مختلفی قابل نصب هستند که در ادامه به ببرسی آن ها می پردازیم. دوربین های مدار بسته کوچک یا دوربین های جاسوسی هر روز پیشرفته تر و کوچکتر می شوند و از جدیدترین فناوری ها در آن ها استفاده می شود.

نصب دوربین مخفی کوچک در منزل
چرا از دوربین های کوچک جاسوسی استفاده می شود؟

نصب دوربین جاسوسی می تواند دلایل مختلفی داشته باشد. زمانی که یک دوربین کوچک در خانه شما وجود داشته باشد می توانید بر تمامی اتفاقاتی که در داخل خانه می افتد نظارت داشته باشید و این مسئله امنیت خانه شما را افزایش می دهد.

یکی از علت های نصب دوربین مخفی کوچک در داخل منزل جلوگیری از وقوع سرقت است. ممکن است در خانه خود وسایل با ارزش و گران قیمتی داشته باشید که بخواهید حتی وقتی در خانه نیستید مراقب آن ها باشید و بر آن ها نظارت داشته باشید.

در این صورت می توانید با نصب یک دوربین مخفی کوچک در خانه خیال خود را راحت کنید و هر زمان که متوجه ورود اشخاص ناشناس به خانه شدید پلیس و همسایگان خود را در جریان بگذارید. این دوربین ها فیلم های گرفته شده را ذخیره هم می کنند. پس می توانند به شما کمک کنند که افراد سارق را شناسایی کنید.

یکی دیگر از کاربردهای دوربین های مدار بسته مراقبت از فرزندان است. گاهی اوقات مادران شاغل مجبور می شوند که کودک خود را به دست یک پرستار بسپارند و به سرکار بروند. ممکن است بعضی از افراد این نگرانی را داشته باشند که پرستار با فرزند آن ها درست رفتار نکند.

نصب یک دوربین جاسوسی در داخل خانه باعث می شود که بتوانید در تمام طول روز بر رفتارهای پرستار کودک خود نظارت داشته باشید و هر زمان که خطایی از او سر زد به او هشدار دهید یا از شخص دیگری بخواهید که از فرزند شما نگهداری کند.

گاهی اوقات زنانی که در بیرون از خانه کار می کنند و مجبور می شوند فرزندان خود را در خانه تنها بگذارند برای نظارت بر فعالیت های بچه ها از دوربین مخفی استفاده می کنند.

برای مثال شما می توانید یک دوربین مخفی داخل منزل جاگذاری کنید و از این طریق بر ساعت بازی، دوربین فلتی ساعتی که فرزند شما بیرون از خانه سپری می کند، زمان رفت و آمد فرزندان و ساعاتی که مشغول درس خواندن می شوند نظارت کامل داشته باشید.

برخی از دوربین ها فیلم ها را مستقیماً روی گوشی یا تبلت شما به نمایش در می آورند و برای دیدن فیلم بعضی از دوربین ها لازم است که به خانه بیایی و کارت حافظه را به کامپیوتر خود وصل کنید.

تعدادی از زنان شاغل که فرصت کافی برای تمیز کردن خانه ندارند این کار را به افرادی که خدمات نظافتی ارائه می دهند واگذار می کنند. نصب دوربین های جاسوسی کوچک باعث می شود بر کار این افراد نظارت داشته باشند تا در انجام وظایف خود سستی نکنند و همچنین مراقب باشند قیمت دوربین فلتی که این کارکنان به اشیای قیمتی آن ها دست نزنند.

با نصب یک دوربین مخفی در خانه به راحتی می توانید به نظافتچیان اعتماد کنید و خانه خود را برای تمیز کردن در اختیارشان قرار دهید.

یکی دیگر از کاربردهای دوربین های جاسوسی در داخل ادارات و دفاتر است. اگر تمایل دارید که بر کارهای کارگران و کارمندان خود نظارت داشته باشید می توانید از دوربین مخفی کوچک در محل کار خود استفاده کنید.

به این ترتیب می توانید از کم کاری و حضور یا عدم حضور کارکنان خود مطلع شوید. مشاغلی که به صندوقدار نیاز دارند هم می توانند با نصب این دوربین ها بر عملکرد او نظارت کامل داشته باشند.
 دوربین جاسوسی را در کجا نصب کنیم؟

برای نصب دوربین مدار بسته مخفی یا دوربین جاسوسی در منزل مکان های بسیار زیادی وجود دارد. محل قرار گرفتن دوربین باید به گونه ای باشد که به هیچ وجه جلب توجه نکند. اسباب بازی های مختلف، ساعت، جعبه های مختلف، تابلو های روی دیوار، دتکتور اعلام حریق، کانال کولر و لوازم خانگی مختلف از مکان هایی هستند که می توانید دوربین مخفی را داخل آن جا گذاری کنید.
نحوه جاگذاری دوربین مخفی در داخل اجسام مختلف

میله پرده : میله های پرده در ارتفاع بالا نصب شده اند و زاویه دید خوبی را برای شما فراهم می کنند. نصب دوربین مخفی کوچک در منزل شما باید دوربین مخفی را روی میله پرده نصب کنید تا بتوانید از رفت و آمدها و اتفاقاتی که داخل خانه می افتد با خبر شوید.

جعبه : شما می توانید دوربین مخفی را داخل یک جعبه بافتنی یا هر نوع جعبه دیگر قرار دهید. برای این که دوربین بتواند تصویر برداری کند لازم است که روی جعبه یا سبد بافتنی یک سوراخ ایجاد کنید.

آینه : آینه یکی از بهترین مکان ها برای نصب دوربین مخفی است. شما می توانید از یک آینه دو طرفه برای جاگذاری دوربین استفاده کنید یا آینه مخصوصی تهیه کنید که از قبل دوربین مخفی روی آن نصب شده است. با این روش بدون درد سر و به صورت کاملاً طبیعی یک دوربین مخفی در داخل خانه خواهید داشت. برای نصب دوربین مخفی روی آینه دو طرفه باید از یک فرد حرفه ای کمک بگیرید.

ساعت دیواری : ساعت های دیواری هم چون در ارتفاع بالا روی دیوار قرار می گیرند زاویه دید دوربین مداربسته کوچک خوبی در اختیار شما قرار می دهند. یکی دیگر از مزایای قرار دادن دوربین در داخل ساعت دیواری این است که افراد از نزدیک ساعت را نگاه نمی کنند و فاصله میان آن ها و صفحه ساعت باعث می شود که نتوانند وجود دوربین را در داخل ساعت تشخیص دهند.

دوربین جاسوسی را در کجا نصب کنیم

پریز برق : یکی دیگر از مکان های مناسب برای جا گذاری دوربین جاسوسی کوچک پریز برق است. برای این کار لازم است که در کنار سوئیچ برق یا سوراخ های پریز یک سوراخ کوچک ایجاد شود. پریز می تواند به راحتی دوربین مخفی را در خود جای دهد، فقط برای ادامه مطلب دوربین کوچک کلیک کنید

leilisard900
leilisard900

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋