doorbinmalkedza20

doorbinmalkedza20

توسط ۱ نفر دنبال می شود
 ۱ نفر را دنبال می کند

پیدا کردن دوربین مخفی

تشخیص و پیدا کردن دوربین مخفی در خانه و محل کار

استفاده از دوربین مخفی در خیابان ها، اماکن مختلف و حتی خانه ها هم رایج است و شاید برای شما پیش آمده است که وارد شوید و احساس کنید که توسط دوربین های اعمال شما کنترل می شود. یکی از راهکارها برای حفظ حریم شخصی، تشخیص به جا و موقعیت این دوربین ها که تحت عنوان دوربین مداربسته نصب می شوند، می باشد. در این پست این راه کارها را می آموزید.
چگونه دوربین های پنهان شده مداربسته را تشخیص دهیم؟


در ادامه جاهایی از منزل، محیط کار و اماکن عمومی که امکان نصب و مخفی سازی این دوربین ها را بیشتر می کند را معرفی می کنیم. اما قبل از آن ابتدا به صورت مختصر با دوربین های مدار بسته متداول آشنا می شوید:

دوربین فلتی
دوربین شلنگی

دوربین خورشیدی

دوربین آندسکوپی

نمونه ی رایج دوربین های مداربسته، دوربین های فرستنده ی وایرلس هستند که با استفاده از یک فرستنده مدیریت می شوند. با از باتری این دستگاه ها شارژ و قابل استفاده هستند. نصب دوربین مخفی در منزل ضبط شده قابل انتقال روی یک دستگاه (سرور) ذخیره اطلاعات به اندازه ۲۰۰ فیت (در حدود ۶۰ سانتی متر) می باشد که اصطلاحا به آن DVR گفته می شود. هدف اصلی استفاده از این نوع دوربین ها، جاسوسی و کنترل به فرد چشم می باشد.


دوربین های دیگر، دوربین های دیگر دوربین های مداربسته هستند دوربین مخفی در محل کار که با یک دستگاه ضبط و دستگاه مانیتور برای جلوگیری از ارتکاب جرم در فضای ادارات و اما عمومی نصب می شوند.

اطلاعات بیشتر و تکمیلی در مورد انواع دیگر دوربین های مداربسته
روش اول: استفاده از چشم غیر مسلح
گام اول: جستجو نشانه ها در خانه

با از چشمان خود می توانید به راحتی دوربین ها را تشخیص دهید.چرا که با پوشش کامل بدنه دوربین، باز هم لنز باید در محیط باز قرار گیرد.

برای شروع، منزل خود را چک کنید.ابتدا از اتاق خواب ها و نشیمن شروع کنید.

چگونه دوربین های پنهان شده را تشخیص دهیم؟

در محیط خانه جاهایی که امکان وجود دوربین در آن محتمل تر است عبارتند از: جعبه ها، کتاب ها، فضای سبز اطراف خانه و یا گل و گیاه داخل خانه، بسته های محکم مانند جعبه دستمال کاغذی، اطراف وسایل الکتریکی و…

چگونه دوربین های پنهان شده را تشخیص دهیم؟

حتی بخش هایی که امکان حضور دوربین در آن را دارند کمتر را چک کنید. ساعت دوربین دار رومیزی داخل کیف و چمدان، چراغ مطالعه، اطراف دی وی دی پلیر و حتی عینک!

چگونه دوربین های پنهان شده را تشخیص دهیم؟

به دنبال اجسامی باشید که دارای حفره های کوچک هستند.دوربین مداربسته بیسیم حفره هایی مشابه حرف انگلیسی o . این حفره معمولا به سمت اتاق و محل حضور شما باید باشند.

چگونه دوربین های پنهان شده را تشخیص دهیم؟

به دنبال آینه هایی هستند که لزومی برای وجود آن ها در آن منطقه نمی بیند.دوربین کوچک رم خور مثلا گاهی آینه های کوچکی در ساختار دیوار دیده می شود که کاملا متفاوت هستند و جلب توجه می کنند.

چگونه دوربین های پنهان شده را تشخیص دهیم؟
گام دوم:جست وجوی نشانه ها در اطراف منزل و محیط های عمومی

به دنبال نشانه ها در بلندترین نقطه ی اطراف باشید.بالای ساختمان یا سازه های اطراف می توانند از نقاطی باشند که جهت نصب دوربین مناسب باشند.

چگونه دوربین های پنهان شده را تشخیص دهیم؟
دوربین جاسوسی منزل
در اطراف خود آیتم هایی را جست وجو کنید که باریک و از جنس شیشه یا پلاستیک باشند.دوربین جاسوسی لنزها استفاده از چنین آیتم هایی را پوشش می دهند.

چگونه دوربین های پنهان شده را تشخیص دهیم؟
روش دوم:استفاده از ابزارهای موجود
گام اول:استفاده از دوربین یاب

یک دوربین یاب بی سیم خرید کنید. دوربین یاب را در محلی که به آن مشکوک هستید قرار دهید.

چگونه دوربین های پنهان شده را تشخیص دهیم؟

نحوه کار دوربین یاب ها و اطلاعات تکمیلی را می توانید در ویدیو زیر مشاهده کنید:
گام دوم:استفاده از موبایل

ساده ترین و شاید کامل ترین ابزار موجود در اطراف ما برای تشخیص دوربین های اطراف باشد.بدین منظور موبایل را در محلی که به آن مشکوک می کنید می توانید مشاهده کنید. به ایجاد صوتی نامفهوم و پیوسته در اطراف آن شی می کند.

نکات قابل توجه ردیاب خودرو آهنربایی

دوربین مخفی کوچک برای منزل

دستگاه شنود

ردیاب شخصی کوچک

شنود مخفی کوچک

  تمام گوشی این صدا را امکان ایجاد و احتمال کار کرد این روش بر روی گوشی های قدیمی بیشتر است!
    دقت داشته باشید که این نوع از صداها در اطراف هر دستگاهی شبیه تلویزیون ایجاد می شود و این صدا را نشانگر دوربین مداربسته ارزان قیمت در اطراف شما نیست!
    این صدا شبیه با صداهایی است که هنگام نزدیک شدن به اسپیکر و یا زمانی که تماس با شماست، شنیده می شود.

doorbinmalkedza20
doorbinmalkedza20

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋