بهترین دوربین جاسوسی مخفی کدام است؟

بهترین دوربین های جاسوسی مخفی 2021

دستگاه شنودیاب
دستگاه شنودیاب

 

بهترین دوربین های جاسوسی مخفی 2021

فناوری به سرعت در حال حرکت است ، به ویژه در فناوری طراحی DVR. فروش دوربین مخفی ما همیشه به امنیت بیشتری نیاز داریم ، به ویژه هنگامی که باید خانه ها و محل کار خود را زیر نظر داشته باشیم. به عنوان مثال ، دوربین برای مراقبت از پرستاران ، کودکان ، اقوام مسن ، حیوانات خانگی یا کارکنان خود به منظور جلوگیری از هرگونه تصادف یا سوء استفاده ، به بهترین دوربین های مخفی جاسوسی و امنیتی موجود در بازار احتیاج دارید.

چرا یک دوربین جاسوسی مخفی بخریم؟

ممکن است همیشه در خانه یا محل کار خود نباشید.خرید دوربین مخفی و بسیاری از موارد در غیاب شما ممکن است اتفاق بیفتد که یا نیاز به توجه شما و یا اقدام فوری دارد. دلایل اصلی ضروری بودن یک دوربین جاسوسی مخفی عبارتند از:

1. نظارت بر محل کار.

2. امنیت خانه

3. ایمنی کودکان و بستگان سالخورده.

4. امنیت حیوان خانگی

نحوه انتخاب بهترین دوربین جاسوسی مخفی

بر اساس هدفی که این دوربین برای آن مورد نیاز است بهترین دوربین یاب، چند نکته را باید قبل از انتخاب دوربین در نظر داشته باشید. طرح های متفاوتی برای مناطق مختلف وجود داردقیمت دستگاه شنودیاب و عملکردها در هر دوربین متفاوت است. دوربین های مخفی معمولاً به منظور جلوگیری از تشخیص ، بهترین شنودیاب در دستگاه ها یا اشیاء معمولی ساخته می شوند.

1. شارژرها و آداپتورها

خرید دستگاه شنودیاب و دوربین یاب

معمولاً این دوربین ها هنگامی که به سوکت متصل هستند کار می کنند. آنها برای نظارت در خانه مناسب هستندفرکانس یاب و با یک کارت حافظه اضافی 32 گیگابایتی micro SD سازگار هستند که زمان ضبط آنها را بین چهار تا شش ساعت می دهد.شنودیاب این دستگاه چند منظوره است زیرا به عنوان یک شارژر نیز کار می کند و پیام های زنگ هشدار را ارسال می کند.

فروش دستگاه شنودیاب

2. پریزهای برق

دوربین کوچک رم خور
دوربین کوچک رم خور

 

نصب آنها آسان است دوربین یاب و نیازی به باتری ندارند زیرا بر روی منبع تغذیه کار می کنند. تشخیص آنها دشوار است و برای هر ناحیه ای که دارای پریز برق است دستگاه شنودیاب قوی، که هر خانه یا محل کار است ، مناسب است.

3. درایوهای فلش/دوربین فلتی شارژی

فروش دوربین فلتی

برای دفاتر ، این موارد کاملاً متداول است. این بدان معنی است که آنها م effectiveثر و غیرقابل تشخیص هستند. دوربین فلتی آنها در حال حاضر گزینه اضافه کردن حداکثر 32 گیگابایت حافظه در قالب درایو فلش را ارائه می دهند ،دوربین کوچک فلتی اما ما دستگاه دیگری داریم نصب دوربین فلتی که می تواند تا 32 گیگابایت را در حافظه داخلی پشتیبانی کند.

خرید دوربین فلتی

4. ساعت های دیجیتال/ساعت رومیزی دوربین دار

اینها بسیار مفید هستند زیرا می توانند دوربین های جاسوسی عالی در خانه یا دفتر باشند.ساعت دوربین دار برخی از آنها با تلفن های هوشمند سازگار هستند و به راحتی با استفاده از برنامه های نرم افزاری خاص و Wifi قابل کنترل هستندخرید دوربین لامپی و به شما امکان می دهند در هر زمان و هر زمان به دوربین خود دسترسی داشته باشید.

5. قلم

دوربین لامپی
دوربین لامپی

اینها بهترین دوربین های جاسوسی قابل حمل هستند که برای دفتر یا خانه شما مناسب هستند. آنها با لنزهای کوچک مجهز شده اند دوربین کوچک و دارای طرح های عالی هستند. دوربین مخفی ریز روزنامه نگاران و سایر مشاغل مرتبط با جاسوسی از قابلیت دید در شب و فیلم های با کیفیت بالا قدردانی می کنند.نصب دوربین مخفی در منزل

بهترین دوربین مخفی کوچک

6. ماشین حساب رومیزی.

اینها برای دفاتر عالی هستند. دوربین مداربسته کوچک آنها چند منظوره هستند و با 8 گیگابایت ارتقاء حافظه عرضه می شوند.فروش دوربین لامپی

7. چوب لباسی.

آنها دارای تشخیص حرکت هستند و برای خانه شما عالی هستند. دوربین کوچک مخفی آنها می توانند با هر فضای داخلی مطابقت داشته باشند و سبک هستند ، به راحتی نصب می شونددوربین لامپی و فیلم هایی با کیفیت بالا ارائه می دهند.دوربین مخفی در منزل اینکارت ها با کارت های مختلف MicroSD سازگار هستند. آنها معمولاً "plug and play" هستند و نیازی به ابزار یا نرم افزار خاصی ندارند.

دوربین فلتی
دوربین فلتی

 

اینها دوربین های کوچکی هستند دوربین مخفی کوچک حافظه دارکه اغلب تشخیص داده نمی شوند زیرا می توانند بر روی هر سطحی نصب شوند. آنها با باتری های کوچک قابل شارژ ، میکروفون داخلی و چراغ های LED عرضه میشوند. خرید دوربین مخفی ریز آنها از عکاسی هنگام شارژ ، دید در شب و فیلمبرداری با کیفیت بالا حتی در شب پشتیبانی می کنند.قیمت دوربین لامپی

9. آشکارسازهای دود.

اینها برای خانه ، فضاهای اداری ، ساعت رومیزیمغازه ها ، مناطق عمومی و راهروها مناسب هستند. آنها فیلم های با کیفیت بالا و میدان دید وسیعی را در منطقه ، معمولاً در حدود 120 تا 170 درجه ارائه می دهند.دوربین مخفی در ساعت حالت دید در شب آنها برای شرایط کم نور بسیار مناسب است.

10. دوربین های مخفی در فضای باز

اینها برای اطمینان از اینکه اموال شما محافظت شده دوربین فلتی شارژی وتحت نظارت هستند بسیار عالی هستند. نه تنها افراد بلکه حیوانات نیز می توانند به اموال شما خسارت وارد کنند. اکثر آنها ضد آب هستند ،ساعت دوربین دار قابل تشخیص نیستند و از حالت دید در شب پشتیبانی می کنند.

هنگام خرید دوربین مخفی به چه نکاتی توجه کنیم

شما می توانید یک دوربین را بر اساس عملکردی که می خواهید قیمت ساعت دوربین دار انجام دهد انتخاب کنید. ساعت رومیزی دوربین دار دوربین های پلاگین و پخش ، دوربین های بی سیم ، دوربین های سیمی ، دوربین های باتری ، دوربین های IP و دوربین های خودکار وجود دارد.

فروش دوربین شلنگی همچنین ممکن است بخواهید موارد زیر را در نظر بگیرید:

1. کیفیت فیلم تولید شده

2. ظرفیت پشتیبانی از کارت حافظه SD.

3. حالت دید در شب

4. شرایط فیلمبرداری کم نور.

5. قابلیت جریان Wi-Fi.

این که آیا می خواهید از خانواده خود محافظت کنید خرید دوربین شلنگی، فضای اداری خود را تحت نظارت داشته باشید ، از حیوانات خانگی خود یا اموال خود محافظت کنید ،دوربین آندسکوپی یک دوربین وجود دارد که برای شما مناسب است. به انتخاب مورد نظر خود با قیمت های بسیار واقعی بپردازید.دوربین دفینه دوربینهای تشخیص حرکت آنها از بهترین چیپست های وضوح CCD با کیفیت برتر ، همراه با صدای استریو استفاده می کنند و فناوری برد DVR زمان ضبط طولانی و "بدون تخلیه" با زمان آماده به کار طولانی را ارائه می دهد. دوربین شلنگی آنها همچنین دارای کیفیت عالی هستند به طوری که برای پول خود ارزش خواهید داشت.