saman sardari

saman sardari

دوربین لامپی چیست

دوربین لامپی مخفی کوچک

دوربین لامپی مخفی چیست؟

فروش دوربین مداربسته مخفی لامپی

دوربین مداربسته لامپی درجه ۳۶۰ درجه WIFI رم خور فیش آی (دوربین چشم ماهی) دارای تصویر پانورامای فول اچ دی ۳۶۰ درجه با زاویه دید بسیار گسترده است و دارای قابلیت ضبط صدا با کیفیت و امکان مکالمه دو طرف است که در اینترنت وجود دارد. فقط یک عدد از این است دوربین لامپی می تواند یک سال به نسبت بزرگتر از حدود 80 متر مربع به طور کامل و با کیفیت بالا پوشش داد. دوربین فیلمبرداری مخفی این دوربین کوچک فیش آی -360 درجه هوشمند با بهترین کیفیت و در عین حال چشم ماهی خود را از پیشرفته ترین دوربین موجود در بازار موجود است و با استفاده از تصویر بسیار گسترده برای کمک به انتقال تصویر وای فای و انتقال تصویر به اینترنت P2P بدون آی پی استاتیک بسیار مناسب برای کنترل محسوس و نامحسوس اماکن مسکونی ، اداری و تجاری و صنعتی وجود دارد. دابورین لامپی چیست؟

قیمت دوربین مداربسته مخفی لامپی

 ، دوربین مدار بسته لامپی یک نوع دوربین خاص با طراحی شبیه لامپ های حبابی قیمت دوربین مخلوط لامپپی و لامپ های کم مصرف LED هستند که تشخیص آنها از لامپ های معمولی بسیار سخت است. به همین دلیل از این دوربین به عنوان دوربین عکاسی جاسوسی استفاده می شود و سارقین یا تحت تأثیر نظر قادر به تشخیص آنها نیست. دوربین لامپی ساز و کاری که همانند چشم ماهی دارد و به همین دلیل به دوربین مداربسته چشم ماهی گفته می شود.

دوربین مخفی لامپی کوچک
از طرف دیگر ، از آن جایی که دوربین مداربسته لامپی قادر به تصویربرداری است از همه فضا به طور کامل کامل است و یک تصویر پانورامای کامل در اختیار ما قرار می دهد ، به عنوان دوربین لامپ 366 درجه هم استفاده کنید. این دوربین مداربسته نیاز به منبع جریان دارد و به طور مستقیم از برق شهری بهره مند می شود. به همین دلیل تشخیص آنها از لامپهای معمولی سخت است و یک گزینه محبوب برای پزشکان و بخشهای مختلفی برای حمایت از آنهاست. 

فروش دوربین مخفی لامپی 

معایب دوربین مداربسته لامپیمی توانایی گفتگوی دوربین مداربسته لامپی یکی دیگر از ابزارهایی است که باید مورد توجه قرار گیرد از این رو که عموم مخفی نگه داشتن ، این دوربین با شکل ظاهری شبیه به لامپ معمولی توجه کسی را به خود جلب نمی کند. چند وقت پیش مقاله در مورد اتاق های مانیتورینگ منتشر شده است که خیلی استقبال می شود و در آن طراحی فروش دوربین فلتی  و استاندارد اتاق مانیتورینگ صحبت کردم اگر کنجکاو شدی بخونش به مقاله همه چیز در رابطه با اتاق مانیتورینگ مراجعه کن و اگر کمکت کرد نظرت رو بنویس برام.دوربین لامپی ICsee یکی از انواع دوربین مداربسته بیسیم است که اصطلاحات را به این نوع دوربین های مداربسته ، دوربین لامپی گفته می شود .

دوربین لامپی ارزان قیمت

 دوربین لامپی icsee یک سیستم کنترل تصویری کامل است که امکانات یک سیستم دوربین مداربسته ، دید 360 درجه ، اتصال وایرلس ؛ درگاه حافظه خارجی ، اپلیکیشن گوشی های هوشمند (اندروید و iOS) ، صدای دو طرفه و قابلیت P2P ، قیمت بسیار مناسب و نصب آسان و سریع یکی از پرترفدارترین دوربین های مداربسته وایرلس است .دوربین وایفای لامپی دارای وای فای داخلی جهت ارتباط بی سیم دوربین وایفای است لامپی با مودم به صورت Hotspot (در نزدیکی دوربین لامپی بدون نیاز به مودم می تواند به دوربین متصل شود و تصاویر بصورت پاناروما ببینید) یا NVR کارت حافظه حافظه میکرو SD تا حجم 64 گیگابایتنگه حداقل 20 روز فیلم و صدادارای اسپیکر خرید دوربین فلتی  و میکروفن داخلی جهت برقراری ارتباط صوتی دو طرف با قرار دادن دوربین وایفای فیش آیامکان مشاهده تصاویر حتی بدون نیاز به اینترنت (انتقال تصویر بین موبایل و دوربین از طریق آن) hotspot دوربین لامپی) انتقال تصویر و صدا با کیفیت Full HD / 1080 p / دو مگا پیکسلدارای سنسور تصویر CMOS و فیلتر تصویری IRCUT برای تفکیک رنگ آمیزی مناسب در شب برای امکان مشاهده تصویر با وضوح کامل تاریکی مطلوب زوم دیجیتا با استفاده از 4 برابر امکان هشدارها برای تشخیص صدا یا حرکت ، از طریق ایمیل یا اپلیکیشن V380 امکان استفاده از زمانبندی برای ضبط تصاویر بصورت قیمت دوربین فلتی  یکسره وجود دارد یا می توانید فیلم را به صورت یکبار دیگر تنظیم کنید و یا فیلم را فقط در صورت تشخیص فیلم بگذارید ، حجم کلی کارت حافظه و حجم دیگر آن باقی مانده و امکان پذیر است. کارت حافظه فرمت در داخل دوربین فیلمبرداری پرونده های مرتبط با کارت حافظه شما در داخل دوربین وای فای پاناروما بدون نیاز به کارت خارج از طریق وای فای وای فای با نزدیک شدن به دوربین از طریق ویای فایامکان مشاهده تصاویر یک دوربین با 5 نفر دیگر بصورت ادمینامکان گرفتن عکس و فیلم و ذخیره بر روی موبایل بدون نیاز به کارت حافظه در داخل دوربین وایفای لامپیدارای اپلیکیشن اندروید ios نصب سریع و آسان در سرپیچ لامپ

saman sardari
saman sardari

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋