دنیا سامان

دنیا سامان

خبرنویس امروز، کارآفرین فردا. یک دانشجو که میخواد دنیا رو خوشگل تر کنه.

شروع عربستان برای خرید چهار هزار میلیاردی!

خبرنگار اسکای از آغاز عملیات عربستان برای به خدمت گرفتن چهار ستاره نامدار فوتبال اروپا خبر داد.

ورزش سه: جذب بازیکنان مطرح و نامدار تنها به تابستان گذشته محدود نمی‌شود. فوتبال عربستان برای جذب چندین ستاره نامدار فعالیت خود را آغاز کرده است. سعودی‌ها که با سرمایه گذاری میلیارد دلاری در این فصل حسابی سر و صدا به پا کردند، این‌بار قصد دارند تا چهار مهره نامدار دیگر را نیز به کشورشان بکشانند.

آنگونه که رودی گالتی خبرنگار اسکای نوشته است، تیم مذاکره کننده‌ای از سوی عربستان سعودی راهی اروپا شده تا جزئیات و برنامه استراتژیک این کشور برای پنجره بعدی بازار نقل و انتقالات را اولویت‌بندی کرده و آنها با برخی از چهره‌های نامدار شاغل در فوتبال اروپا وارد مذاکره شوند.

در صدر اسامی مورد نظر سعودی‌ها، نام کوین دی بروینه به چشم می‌خورد. مغز متفکر منچسترسیتی که گفته می‌شود هدف تابستانی باشگاه النصر عربستان است. آنها که با جذب رونالدو، مانه، لاپورته و بروزوویچ در تابستان تلاش کردند قهرمان کشورشان و آسیا شوند، رقابت در لیگ را فعلا به الهلال واگذار کرده‌اند.

استارت عربستان برای چهار خرید هزار میلیاردی!

النصر تاکنون قهرمانی آسیا را به دست نیاورده و به همین دلیل آنها همواره مورد تمسخر تیم رقیب یعنی الهلال قرار گرفته‌اند که چهار بار قهرمان قاره شده است. مالکان باشگاه قصد دارند تا با جذب دی بروینه و حضور او در کنار بروزوویچ و البته تقویت تیم با جذب چند وینگر، برای درو کردن جام‌ها تلاش کنند هر چند که امسال نیز هنوز شانس قهرمانی در آسیا و لیگ را دارند.

امروز بود که رسانه تاک اسپورت مدعی شد منچسترسیتی برای فروش دی بروینه مبلغ 100 میلیون پوند تعیین کرده و چنانچه النصر یا دیگر تیم‌های عربستانی برای جذب این ستاره بلژیکی تلاش کنند، باید علاوه بر دستمزد سنگین دی بروینه، مبلغ مورد نظر سیتیزن‌ها را نیز پرداخت کنند.

بازیکن دیگری که مدت‌هاست نام او پیرامون حضور در عربستان شنیده می‌شود، محمد صلاح است. بازیکنی که به واسطه مسلمان بودند و البته تسلط بر زبان عربی حسابی مورد توجه تیم‌های سعودی قرار گرفته است. الهلال تیمی است که گفته می‌شود به جذب فرعون مصر علاقه زیادی دارد و قصد دارد در تابستان برای جذب او تلاش کند.

استارت عربستان برای چهار خرید هزار میلیاردی!

صدرنشین فعلی لیگ عربستان و مدعی جدی قهرمانی آسیا که فصل فوق‌العاده‌ای را با پیروزی‌های متوالی تجربه می‌کند، علاقه‌مند است که این بازیکن مصری را برای فصل آینده در اختیار بگیرد و گفته می‌شود که پیشنهاد 100 میلیون یورویی این باشگاه برای جذب ستاره لیورپول آماده است.

فعلا دو نام مطرح دیگر در لیست تابستانی عربستانی‌ها دیده می‌شود. سون هیونگ مین ستاره مطرح کره‌ای تاتنهام به همراه لوکا مودریچ که نفر دوم بی‌میل نیست در سال‌های آخر فوتبالش راهی خاورمیانه شده و جیبش را از پول‌های سعودی‌ها پر کند.

استارت عربستان برای چهار خرید هزار میلیاردی!

الاتحاد چند وقتی است که برای جذب سون هیونگ مین تلاش می‌کند و حتی پیشنهاداتی غیررسمی را به این بازیکن ارائه کرده است و باید دید در این تابستان موفق به جذب کاپیتان تیم‌های ملی کره جنوبی و تاتنهام خواهد شد یا خیر.

البته این لیست کامل ستاره‌های مدنظر سعودی‌ها برای تابستان نیست. آنها چهره‌های مطرح دیگری از جمله مارک آندره ترشتگن و روملو لوکاکو را نیز مدنظر دارند. به‌طور قطع تابستان پر سر و صدای دیگری برای این کشور متمول آسیایی در پیش است و باید دید که کدام ستاره‌ها راهی عربستان می‌شوند.

دنیا سامان
دنیا سامان خبرنویس امروز، کارآفرین فردا. یک دانشجو که میخواد دنیا رو خوشگل تر کنه.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋