شادبانو

شادبانو

متخصص بلاک چین و هوش مصنوعی

آیا طارمی به آرزویش می رسد؟ خیریه چه می خواهد!

مهدی طارمی یکی از بازیکنانی است که همیشه اخبار پیرامون آن با جذابیت و گاهی هم حواشی همراه بوده است.

روزنامه اعتماد: مهدی طارمی یکی از بازیکنانی است که همیشه اخبار پیرامون آن با جذابیت و گاهی هم حواشی همراه بوده است. یکی از بهترین بازیکنان فوتبال آسیا زمانی که هنوز اول راهش در فوتبال بود از بزرگی در پرسپولیس می‌گفت و بعد از مدتی هم با پیوستن به ریزه اسپور ترکیه خبرساز شد. او با بازگشتش به پرسپولیس و آن محرومیت بدموقع در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا و غیبتش مقابل الهلال عربستان سیکل سینوسی محبوبیت تا منفور شدن بین هواداران پرسپولیس را خیلی سریع پشت سر گذاشت. غیبت در بازی مقابل الهلال و محرومیتی که طارمی از آن به عنوان «خیریت» یاد می‌کرد هیچ خیری حداقل برای پرسپولیس و هوادارانش نداشت، اما مهاجم بوشهری به قدری به لحاظ فنی خوب بود که هواداران پرسپولیس نخواهند او را در تیم‌شان ببینند.  با این حال مرحله بعدی جدایی طارمی از پرسپولیس با اینکه باز هم بی‌سر و صدا نبود، اما پلی برای او شد تا روز به روز وضعیتش بهتر شود و پیشرفت گام به گام و قابل ملاحظه‌ای را در فوتبال او ببینیم. مهدی از قطر به پرتغال رسید و سر از پورتو یکی از بهترین تیم‌های فوتبال این کشور و اروپا درآورد و با درخشش در لیگ پرتغال و لیگ قهرمانان اروپا مدت‌هاست که توجه بسیاری از کارشناسان مطرح را به خودش جلب کرده است. نام مهاجم بوشهری فوتبال ما در هر پنجره نقل و انتقالاتی فوتبال اروپا روی تیتر روزنامه‌های کشورهای مختلف قاره سبز است و گمانه‌زنی‌ها برای آینده جدید فوتبالی طارمی یکی از سوژه‌های پربازدید ژورنالیست‌ها محسوب می‌شود. اما امسال و با توجه به اینکه چیزی به پایان قراردادش با پورتو باقی نمانده تیم‌های زیادی برای به تور انداختن ماهی لذیذ جنوب صف کشیده‌اند! یکی از مشتریان پر و پا قرص مهدی هم غول فوتبال عربستان یعنی الهلال است. عربستانی‌ها که با جذب رونالدو توجه بسیاری از فوتبالی‌های سراسر دنیا را به لیگ کشورشان جلب کردند مشکلی برای حق فسخ طارمی که گفته می‌شود ۶۰ میلیون یورو است، نخواهند داشت اما آیا طارمی راضی می‌شود اروپا را رها کند و در یک لیگ آسیایی به فوتبالش ادامه دهد؟

سوالی که جوابش را طارمی‌ می‌داند و چون هنوز با پورتو قرارداد دارد، منطق حکم می‌کند در مقابل این ‌علامت سوال سکوت کند. با این حال شم ژورنالیستی ما می‌گوید در چنین مواقعی یک بازیکن در شرایطی سخت قرار می‌گیرد. نباید فراموش کرد در حال حاضر مهدی یکی از محبوب‌ترین بازیکنان پورتو است و با توجه به سال‌ها حضور در این تیم یکی از شانس‌های بستن بازوبند کاپیتانی آنها به حساب می‌آید و از طرفی شرایط سنی او به گونه‌ای است که باید از لحاظ مالی هم به فکر آینده‌اش باشد. مهدی در این سال‌ها جز مدت کوتاهی که در الغرافه قطر توپ زد، درآمد چندانی نداشت و حضور در فوتبال عربستان آینده‌اش را تضمین می‌کند.

اینکه او بین ماندن و بزرگی در پورتو و رسیدن به پول و ثروت فراوان در عربستان کدام را انتخاب می‌کند مشخص نیست، اما در تصمیم نهایی مهدی نباید از آرزوی فوتبالی او که پیوستن به لیگ انگلیس است، غافل شویم و شاید در یک حرکت طارمی‌وار دیگر تصمیم جدیدی را از او ببینیم که از حدس و گمان و تصورات همه ما خارج باشد! چون یک مهدی طارمی است و یک عالم تفکرات و تصمیمات غیرقابل پیش‌بینی.

شادبانو
شادبانو متخصص بلاک چین و هوش مصنوعی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋