سوژه های روز، خبرهای داغ

سوژه های روز، خبرهای داغ

پارس لاین: مقالات آموزنده، خبرهای داغ ایران و جهان، ویدیوهای جذاب و دیدنی را در صفحه ما در آیدت ببینید.
توسط ۳۴ نفر دنبال می شود
 ۹ نفر را دنبال می کند

محبوبیت شگفت انگیز رونالدو در خیابان های عربستان سعودی

کریستیانو رونالدو این روزها به اوج محبوبیت در عربستان رسیده است.

خبرآنلاین: کریستیانو رونالدو این روزها بسیار خبرساز بوده و در صدر اتفاقات فوتبال جهان قرار دارد. او علی‌رغم خروج از سطح اول فوتبال اروپا و حضور در لیگ عربستان همچنان می‌تواند توجهات را به خودش جلب کند.

فوق‌ستاره پرتغالی در چند هفته اخیر عملکرد بسیار درخشانی در لیگ عربستان داشته و با زدن ۹ گل و ارسال ۴ پاس گل در اوج آمادگی قرار دارد. او همچنین بیرون زمین هم با رفتارهای خاصی چون رقص عربی و پوشیدن لباس مردم عربستان توانسته خودش را حسابی در این کشور محبوب کند. این موضوع حتی در خیابان‌های عربستان هم دیده می‌شود و عکس رونالدو روی ماشین‌ها هم نقش بسته است.

محبوبیت شگفت‌انگیز رونالدو در خیابان‌های عربستان

این درحالی است که در روزهای ابتدایی حضور رونالدو در عربستان خیلی‌ها نسبت به این انتقال تردید داشتند و معتقد بودند او نمی‌تواند در النصر بدرخشد. حتی در آن زمان صحبت‌هایی مبنی بر جدایی رونالدو از تیم عربستانی هم مطرح شد ولی او با درخشش در ماه‌های اخیر تمام این مسائل را پشت سر گذاشته است. فوق‌ستاره پرتغالی النصر اخیرا هم اعلام کرده قصد دارد با پیراهن این تیم از دنیای فوتبال خداحافظی کند.

محبوبیت شگفت‌انگیز رونالدو در خیابان‌های عربستان

سوژه های روز، خبرهای داغ
سوژه های روز، خبرهای داغ پارس لاین: مقالات آموزنده، خبرهای داغ ایران و جهان، ویدیوهای جذاب و دیدنی را در صفحه ما در آیدت ببینید.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋