دنیای دیجیتال🖥

دنیای دیجیتال🖥

جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴
توسط ۷۵ نفر دنبال می شود
 ۴ نفر را دنبال می کند

مشخصات کامل و قیمت شیائومی 15 و 15 پرو فاش شد

مشخصات کامل و قیمت شیائومی ۱۵ و ۱۵ پرو افشا شد

شیائومی احتمالاً در ماه اکتبر از نسل جدید پرچمدارهایش رونمایی می‌کند، اما حالا چند ماه پیش از معرفی، مشخصات کامل و قیمت شیائومی ۱۵ و ۱۵ پرو برملا شده‌اند. شیائومی 15 و 15 پرو احتمالاً ...

شیائومی احتمالاً اکتبر از نسل جدید پرچم‌دارهایش رونمایی می‌کند اما چند ماه پیش از معرفی، مشخصات کامل و قیمت شیائومی ۱۵ و ۱۵ پرو برملا شده‌اند.

شیائومی 15 و 15 پرو احتمالاً به اولین گوشی‌های جهان با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۴ تبدیل می‌شوند.

مشخصات و قیمت احتمالی شیائومی ۱۵ و ۱۵ پرو

طبق گزارشی جدید، شیائومی ۱۵ به نمایشگر ۶.۳۶ اینچی با رزولوشن 1.5K، رفرش ریت ۱۲۰ هرتز و روشنایی ۱۴۰۰ نیت مجهز می‌شود. این دستگاه حداکثر ۱۶ گیگابایت رم LPDDR5X، یک ترابایت حافظه داخلی UFS 4.0 و باتری ۴۸۰۰ یا ۴۹۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۰۰ واتی و شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی خواهد داشت.

این دستگاه از استاندارد IP68‌ برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گردوغبار پشتیبانی می‌کند. روی پنل پشتی این گوشی هوشمند دوربین اصلی سه‌گانه با سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی OmniVision OV50H و دوربین‌های اولترا واید و تله‌فوتو با زوم اپتیکال ۳ برابری قرار می‌گیرد. دوربین سلفی این گوشی هوشمند هم ۳۲ مگاپیکسلی خواهد بود.

شیائومی ۱۵ و ۱۵ پرو

شیائومی ۱۵ پرو از دوربین سلفی، حداکثر رم و حافظه داخلی یکسان با شیائومی ۱۵ بهره می‌برند اما نمایشگر بزرگ‌تری دارد. این دستگاه به صفحه‌نمایش ۶.۷۳ اینچی با رزولوشن 2K، حداکثر روشنایی ۱۴۰۰ نیت و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز مجهز می‌شود.

شیائومی 15 پرو یک باتری ۵۴۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی ۱۲۰ واتی و شارژ بی‌سیم ۸۰ واتی خواهد داشت. این دستگاه به دوربین اصلی سه‌گانه هم مجهز می‌شود. سنسور اصلی آن ۵۰ مگاپیکسلی OmniVision OV50N با دریچه دیافراگم f/1.4 خواهد بود که دوربین اولترا واید ۵۰ مگاپیکسلی سامسونگ JN1 و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی با قابلیت زوم اپتیکال ۳ برابری همراه آن هستند.

قیمت پایه شیائومی ۱۵ احتمالاً برابر ۶۳۲ دلار خواهد بود و در بالاترین نسخه با قیمت ۷۵۶ دلار به فروش می‌رسد. قیمت شیائومی 15 پرو هم در محدوده ۷۲۸ تا ۸۹۴ دلار قرار خواهد داشت.

دنیای دیجیتال🖥
دنیای دیجیتال🖥 جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋