دنیای دیجیتال🖥

دنیای دیجیتال🖥

جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴
توسط ۷۵ نفر دنبال می شود
 ۴ نفر را دنبال می کند

تصاویر واقعی از گوشی تاشو شیائومی میکس فلیپ فاش شد

تصاویر واقعی گوشی تاشو شیائومی میکس فلیپ فاش شد

در تصاویر فاش‌شده، علاوه‌بر ظاهر گوشی درحالت بسته و باز، می‌توانیم نگاهی به مشخصات باتری و شارژر آن بیندازیم.

«لی جون»، مدیرعامل شیائومی، اخیراً اعلام کرد که گوشی‌های تاشوی میکس فولد 4 و میکس فلیپ در ماه جاری میلادی (ژوئیه) معرفی خواهند شد. اکنون تصاویر و مشخصات باتری و شارژر مدل میکس فلیپ از طریق فایل گواهینامه NCC فاش شده است.

براساس گزارش MySmartPrice، میکس فلیپ شیائومی با شماره مدل 2405CPX3DG در لیست گواهینامه NCC دیده شد. همان‌طور که در تصاویر فاش‌شده می‌بینیم، این گوشی دارای ماژول دوربین دوگانه به‌صورت عمودی است. علاوه‌بر‌این، یک پانچ دوربین سلفی در نمایشگر داخلی آن مشاهده می‌شود. اگر این تصاویر صحت داشته باشند، احتمالاً شیائومی یک گوشی تاشو با ظاهری نسبتاً معمولی روانه بازار خواهد کرد.

تصاویر و مشخصات احتمالی میکس فلیپ شیائومی

تصاویر واقعی گوشی تاشو شیائومی میکس فلیپ فاش شد

علاوه‌بر ماژول‌ دوربین، در تصاویر فاش‌شده می‌توانیم به طراحی ساده گوشی نیز نگاهی بیندازیم. همچنین در این تصاویر، شارژر این گوشی تاشوی جدید نیز مشخص شده است.

تصاویر واقعی گوشی تاشو شیائومی میکس فلیپ فاش شد

این گوشی دارای آداپتور MDY1-EV است که پشتیبانی از شارژ سریع سیمی 67 واتی را تأیید می‌کند. همچنین گوشی جدید شیائومی به باتری دوگانه 1145 میلی‌آمپرساعتی و 3595 میلی‌آمپرساعت مجهز خواهد بود که با گزارش‌های قبلی مطابقت دارد.

تصاویر واقعی گوشی تاشو شیائومی میکس فلیپ فاش شد

انتظار می‌رود شیائومی میکس فلیپ به پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام مجهز باشد. طبق گزارش‌های قبلی، این گوشی احتمالاً با حداکثر 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد.

تصاویر واقعی گوشی تاشو شیائومی میکس فلیپ فاش شد

در بخش دوربین احتمال دارد میکس فلیپ دارای یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و لنز تله‌فوتو آمنی‌ویژن 60 مگاپیکسلی باشد که زوم اپتیکال 2 برابری را ارائه می‌دهد. همچنین این گوشی احتمالاً به اسکنر اثر انگشت روی فریم مجهز خواهد بود.

لی‌ جون به‌تازگی از راه‌اندازی کارخانه هوشمند جدید شیائومی نیز خبر داد و گفت که میکس فولد 4 و میکس فلیپ در این کارخانه تولید خواهند شد. شیائومی حدود 330 میلیون دلار در این کارخانه 81 هزار متر‌مربعی سرمایه‌گذاری کرده است و به ادعای آن در هر ثانیه می‌تواند یک گوشی هوشمند تولید کند.

دنیای دیجیتال🖥
دنیای دیجیتال🖥 جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋