دنیای دیجیتال🖥

دنیای دیجیتال🖥

جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴
توسط ۷۵ نفر دنبال می شود
 ۴ نفر را دنبال می کند

نرخ اجاره خودرو به صورت روزانه در تهران؛ از 1 تا 4 میلیون تومان برای خودروهای وارداتی

نرخ اجاره خودرو به صورت روزانه در تهران؛ از 1 تا 4 میلیون تومان برای خودروهای وارداتی

طی چند ماه اخیر با افزایش قیمت خودرو بازار اجاره خودرو نیز داغ تر شده است. وقتی قیمت خودرو بالاتر از درآمدها است و مردم ناتوان از خرید خودروی صفر می‌شوند، بدیهی است که این بازار رونق بگیرد. بازاری که برای توصیف رونق آن کافی است نگاهی به فعالیت شرکت‌های مجاز در سطح شهر و آگهی‌های منتشر شده در روزنامه‌ها کرد.

وقتی چشممان به آگهی های اجاره خودرو می‌افتاد، لیستی از قیمت‌های خودروهای لوکس اجاره‌ای را که افراد به دلایل مختلفی، (خصوصاً مراسم عروسی) مایل به اجاره آن‌ها هستند، شاهد بودیم. یکی از مدیران این شرکت‌ها مدعی بود که امروزه اجاره خودرو تنها به مراسم خاصی مانند عروسی‌ها محدود نمی ‌شود. بلکه مراجعه‌کنندگانی هستند که حاضرند برای تعطیلات چندروزه، پولی به قیمت خرید یک ماشین صفر بپردازند.

برای اجاره خودرو مشتری موظف به ارائه گواهینامه رانندگی، یک فقره سفته یا چک به عنوان ضمانت به مبلغ ارزش خودرو درخواستی، کارت شناسایی معتبر، جواز کسب برای مشاغل آزاد و چک کارمندی برای کارمندان بخش دولتی است.

در ادامه با ما همراه باشید تا نگاهی داشته باشیم بر لیست قیمت اجاره خودرو بدون راننده در شهر تهران:

نرخ اجاره خودرو

گفتنی است که در پی افزایش شدید نرخ ارز و افزایش بهای خودرو، ریسک اجاره خودرو در کشورمان نیز به شکل چشمگیری افزایش یافته چرا که در صورت بروز مشکل، طبیعتا پرداخت هزینه های تعمیرات و یا تصادف های احتمای با توجه به قیمت ارز، بسیار سنگین خواهد بود.

در چنین شرایطی استفاده از خدمات شرکت های معتبر از اولویت بالایی برخوردار است و توجه به سلامت فنی و بدنه ماشین قبل از عقد قرارداد نیز بسیاری ضروری به نظر می رسد، چرا که در بسیاری موارد شاهد استفاده از خودروهای معیوب یا ضعیف برای استفاده در شرکت های اجاره دهنده هستیم که طبیعتا می تواند مشکلاتی را نیز برای مشتریان این قبیل خودروها به همراه داشته باشد.

دنیای دیجیتال🖥
دنیای دیجیتال🖥 جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋