در همکاری دیجیپی و اسمارتک، تسهیلات دیجیپی برای فروشندگان مارکتپلیس دیجیکالا بهصورت آزمایشی و در مقیاس محدود در «ادورج» فعال میشود.
«دیجیپی»، ارائهدهنده راهکارهای مالی و «اسمارتک»، اکوسیستم فناوری تبلیغات دیجیتال، با همکاری یکدیگر سرویس پرداخت اعتباری را برای فروشندگان دیجیکالا فعال کردهاند. این همکاری با هدف تسهیل فرایند تبلیغات دیجیتال و افزایش فروش فروشندگان مارکتپلیس دیجیکالا، امکاناتی اختصاصی ارائه میدهد.
در همکاری دیجیپی و اسمارتک، تسهیلات دیجیپی برای فروشندگان مارکتپلیس دیجیکالا بهصورت آزمایشی و محدود در «ادورج» فعال میشود. براساس توافقهای انجامشده، فروشندگان منتخب دیجیکالا که قصد انجام تبلیغات و استفاده از راهکارهای افزایش فروش را دارند، میتوانند تا سقف ۲ میلیارد تومان از دیجیپی تسهیلات بگیرند و آن را در ادورج هزینه کنند.
تبلیغات هدفمند: با استفاده از ابزارهای فناوری و تبلیغاتی اسمارتک، کسبوکارها میتوانند محصولات یا خدماتشان را دقیقاً به مخاطبان هدف خود ارائه دهند.
پرداخت اقساطی: فروشندگان میتوانند بدون نیاز به پرداخت فوری، از راهکارهای پرداخت اعتباری دیجیپی برای افزایش فروش استفاده و هزینهها را قسطی بازپرداخت کنند.
در گام اول، این سرویس در اختیار هزار فروشنده منتخب دیجیکالا قرار میگیرد سپس به تمام فروشندگان دیجیکالا ارائه خواهد شد.
استفاده از خدمات پرداخت اعتباری دیجیپی برای مصرفکنندگان رایج بود اما حالا این خدمات بهسمت فروشندگان نیز گسترش یافته است. این موضوع توازن جدیدی را در فرایندهای مالی ایجاد میکند. علاوهبر آن، به فروشندگان مارکتپلیس این امکان را میدهد که از مزایای مشابهی بهرهمند شوند که پیشتر در اختیار مصرفکنندگان قرار گرفته بود.
دیجیپی و اسمارتک امیدوارند با ارائه سرویس تسهیلات مالی، به توانمندسازی کسبوکارها کمک کنند. این همکاری نهتنها به ارتقای کیفیت خدمات و افزایش فروش کمک خواهد کرد، بلکه با ارائه بیشتر تبلیغات شخصیسازیشده، رضایت مشتریان را نیز افزایش میدهد.
برای اطلاعات بیشتر به این آدرس مراجعه کنید.
پاسخ ها