
کاربران میتوانند پس از انتخاب محصول، از سرویسهای اعتباری دیجیپی برای پرداخت استفاده کنند
دیجیپی از قابلیت جدیدی با عنوان «سوشال کامرس» رونمایی کرده که به دارندگان کسبوکارها امکان میدهد یک صفحه فروش شبیه به شبکههای اجتماعی درون اپلیکیشن دیجیپی داشته باشند و محصولات خود را بهصورت بصری به کاربران نمایش دهند.
به گزارش دیجیاتو، در این قابلیت، پذیرندگان میتوانند با قراردادن لینک صفحه اینستاگرام خود در دیجیپی، صفحهای مشابه به این شبکه اجتماعی در سوپراپلیکیشن این شرکت داشته باشند. کاربران پس از مشاهده محتواها، کالای موردنظر خود را انتخاب کرده و پس از دریافت تایید از فروشنده کالا، میتوانند آن را بهصورت اعتباری خریداری کنند.
آنچه «سوشال کامرس» دیجیپی را از ویترینهای معمول متمایز میکند، اتصال این تجربه به زیرساخت پرداخت اعتباری است. کاربران میتوانند پس از انتخاب محصول، از سرویسهای اعتباری دیجیپی برای پرداخت استفاده کنند؛ موضوعی که تا امروز در مدلهای رایج فروش در شبکههای اجتماعی، بهصورت گسترده در دسترس نبود.
دیجیپی تلاش کرده تجربهای نزدیک به رفتار واقعی کاربران در شبکههای اجتماعی را با ابزارهای رسمی پرداخت ترکیب کند؛ بدون اینکه فروشنده مجبور به ترک مدل محتوایی خود شود.
کسبوکارهای فعال در شبکه اجتماعی میتوانند از طریق این لینک، در دیجیپی ثبتنام کرده و فروش اعتباری خود را آغاز کنند.
پاسخ ها