
۲ دیماه تا ۵ دیماه
دیجیپی همزمان با حضور در هفتمین دوره نمایشگاه ایران ریتیل شو، قابلیت جدیدی را به نام «سوشال کامرس» معرفی کرده است.
این سرویس به صاحبان فروشگاههای اینترنتی که از طریق شبکههای اجتماعی فعالیت میکنند، امکان استفاده از خدمات دیجیپی را میدهد.

«حمیدرضا سعادتی»، مدیر اجرایی دیجیپی، در گفتوگو با دیجیاتو میگوید حدود ۹۰ درصد خریدهای اینترنتی از طریق شبکههای اجتماعی انجام میشوند، به همین دلیل دیجیپی به دنبال توانمند کردن این بخش از اقتصاد دیجیتال، از طریق ارائه سرویسهای اعتباری است.

پاسخ ها