dermarozteb

dermarozteb

در فروشگاه درمارز طب انواع تجهیزات کنترل سلامت و کالای پزشکی مصرفی را بخرید | dermarozteb.com

خرید نخ بخیه کرومیک با بهترین قیمت

نخ جراحی کرومیک نوعی نخ بخیه طبیعی است که امروزه کمتر مورد استفاده قرار می گیرد. این نخ از یک ماده آلی ساخته می شود که از روده گوسفند بدست می آید.

البته امروزی تکنولوژی تولید نخ های کرومیک پیشرفته شایانی داشته و از ماده اولیه تری اکسید کروم ساخته می شوند تا جذب در بافت ها به تاخیر بیفتد. با این حال ماندگاری این نخ حداکثر 14 روز است. استحکام کششی اولیه بخیه آن در عرض 14 تا 21 روز از بین می‌رود و طی 90 تا 120 روز به طور کامل جذب می‌شود. این نخ غیر چسبنده و از نظر بیولوژیکی بی اثر است.

نخ جراحی کرومیک استریل هستند و تنها واکنش بافتی حداقلی را در طول جذب ایجاد می‌کنند. هدف از بخیه زدن به طور کلی نزدیک کردن بافت های آسیب دیده بدون کشش اضافی و در عین حال به حداقل رساندن ایسکمی و آسیب بافتی است. همانطور که زخم بهبود می‌یابد قدرت بافت محل زخم طی هفته ها یا ماه ها افزایش می‌یابد و نخ بخیه نیز جذب می‌شود.

کاربرد اصلی نخ بخیه کرومیک برای بستن و بخیه زدن پارگی‌های مخاط دهان، پرینه و پوست بیضه است. همچنین برای دوخت سطحی پوست در کودکان زمانی که کشیدن بخیه مشکل ساز است استفاده می شود.

به دلیل آنکه نخ کرومیک از مواد اولیه طبیعی به دست می آید در افراد حساس به کروم و کلاژن منع مصرف دارد. انواع نخ جراحی کرومیک با توجه به نوع سطح مقطع سوزن به سه نوع نخ بخیه کرومیک راند بادید، نخ بخیه کرومیک ریورس کات و نخ جراحی کرومیک بلانت پوینت تقسیم می شوند. هر کدام از این نوع نخ ها سایزهای مختلفی دارند.

نخ بخیه کرومیک سوپا

برند سوپا یکی از بهترین تولید کنندگان نخ های جراحی و اقلام مصرفی پزشکی در ایران است. نخ بخیه کرومیک سوپا نیز از باکیفیت ترین محصولات موجود در بازار است که پزشکان و دندانپزشکان از خرید نخ بخیه کرومیک بی نیاز می کند. قیمت نخ جراحی کرومیک سوپا بسیار مقرون به صرفه است.

کیفیت این نخ جراحی بسیار عالی بوده که هم برای بیمار و هم برای پزشکان راحتی را به همراه دارد. اصطکاک بین نخ و سوزن در این محصول به حداقل رسیده است. هر بسته این محصول 36 عددی بوده که در هر کارتن آن 216 محصول وجود دارد.

قیمت نخ بخیه کرومیک

 قیمت نخ بخیه بسته به شرکت تولید کننده و تعداد در هر بسته قیمت گذاری می شود. اما نکته مهم در خرید محصولات مصرفی پزشکی مانند نخ بخیه کرومیک تعداد سفارش کالاست. بدیهی است هر اندازه تعداد سفارش بالاتر باشد در هزینه نهایی تاثیر چشمگیری خواهد گذاشت. بنابراین توصیه ما خرید نخ بخیه کرومیک به صورت عمده است.

شما در سایت درمارز طب می توانید قیمت نخ بخیه کرومیک را از برندهای مختلف مشاهده کنید. فروشگاه درمارزطب دارای نماد اعتماد است  و شما با خیال راحت می توانید محصولات مورد نظر خود را سفارش دهید. درمارز طب ارسال فوری به تهران و سراسر ایران را فراهم کرده است.

 

dermarozteb
dermarozteb در فروشگاه درمارز طب انواع تجهیزات کنترل سلامت و کالای پزشکی مصرفی را بخرید | dermarozteb.com

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋