شرکت دکورچوب

شرکت دکورچوب

بهترین واردکننده پارکت لمینت و کاغذ دیواری در ایران

پارکت لمینت ایزوفام

پارکت لمینت ایزوفام ISOFAM

معرفی پارکت لمینت ایزوفام

پارکت لمینت ایزوفام یک پارکت ایرانی است که اچ دی اف آن ساخت کاستامانو ترکیه می باشد؛ پارکت ایزوفام دارای کلیک های یونیلین است و چفت و بست خوبی دارد و بعد از نصب کاملا یکدست و بدون درز خواهد بود. از نظر کیفیت و ماندگاری نیز بسیار ایده آل است و در مقابل خط و خش، تابش مستقیم نور خورشید و آتش سیگار مقاوم بوده و تغییر رنگ نمی دهد؛ ایزوفام برند مطرح و شناخته شده ای است که کارخانه آن قدیمی و جزو چند برند اصلی محسوب می شود. (متاسفانه در سال های اخیر شرکت های مختلف زیادی بخشی از خط تولیدشان را به تولید برندهای متفرقه اختصاص داده اند؛ بطوری که با سفارش متراژ مشخص، پارکتهای باکیفیت پایین با برند متفرقه روانه بازار می شود و باعث تعدد برند و سردرگمی مشتریان می شود)؛ پارکت ایزوفام در دو استاندارد AC3 و AC4 عرضه می شود، کد رنگهایی که با عدد 1 شروع می شوند دارای استاندارد AC3 و کد رنگهایی که با عدد 2 شروع می شوند دارای استاندارد AC4 می باشند که AC3 مناسب منازل مسکونی و AC4 مناسب فضاهای اداری و مکان هایی است که در آنجا با کفش تردد می شود.

 

ایزوفام برای چه قشری مناسب است؟

اگر دنبال پارکت لمینتی با قیمت مناسب، کیفیت قابل قبول و بی عیب و نقص و دارای دوام و کارایی خوب هستید؛ پارکت ایزوفام گزینه بسیار مناسبی برای شماست که در صورت نصب اصولی توسط نصاب مجرب، دوام و کارایی بسیار خوبی خواهد داشت؛ چرا که کیفیت نصب به همان اندازه کیفیت جنس در زیبایی و دوام کار اهمیت دارد. ایزوفام طیف رنگی وسیع و طرح چوب های مختلفی دارد که این امکان را به شما می دهد تا به راحتی رنگ و طرح مورد نظر خود را انتخاب کنید.

نحوه تمیز کردن پارکت لمینت ایزوفام

پارکت لمینت ایزوفام را می توان به آسانی با طی نمدار تمیز کرد اما اگر بخواهیم لمینت ما همیشه مانند روز اول باقی بماند و طول عمر خوبی داشته باشد بهتر است ابتدا مقدار کمی آب را روی کف اسپری کرده و سپس با تی حوله ای خشک آن را تمیز کنیم تا آب اضافی جذب تی شود؛ زیرا هرچقدر میزان رطوبتی که به لمینت می رسد کم باشد، ماندگاری آن بیشتر خواهد بود.

نمایندگی فروش پارکت ایزوفام

چوبینه نمایندگی رسمی فروش پارکت لمینت ایزوفام در غرب تهران می باشد و این کالا را با کمترین هزینه به سراسر کشور ارسال می نماید.

نام کالا : پارکت لمینت ایزوفام ISOFAM
کشور سازنده پارکت لمینت ایزوفام : HDF ترکیه - تولید ایران

استاندارد پارکت لمینت ایزوفام : AC3 و AC4 (کدهایی که با عدد 1 شروع می شوند AC3 و کدهایی که با عدد 2 شروع می شوند AC4 هستند)

ضخامت پارکت لمینت ایزوفام : 8 میلیمتر

سطح پوشش هر بسته : 1.9608 متر مربع

شرکت دکورچوب
شرکت دکورچوب بهترین واردکننده پارکت لمینت و کاغذ دیواری در ایران

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋