darooboom.pharmacy

darooboom.pharmacy

25 دلیل برای استفاده از ال آرژنین

ال آرژنین یک اسید آمینه است که معمولاً به عنوان مکمل به شکل قرص ال آرژنین یا شربت برای درمان انواع بیماری ها استفاده می شود. ال آرژنین با تشویق تولید HGH، توده عضلانی بدون چربی را افزایش می دهد و تراکم استخوان را حفظ می کند، که همچنین منجر به کاهش بافت چربی می شود. از آنجا که با این خواص، ممکن است در مدیریت وزن و تمرینات قدرتی مفید باشد.

آمینو اسید چیست؟

بدن شما حاوی مولکول هایی به نام اسیدهای آمینه است که وقتی با مواد دیگر ترکیب می شوند، پروتئین ها را تشکیل می دهند. یک پروتئین از یک زنجیره آمینو اسید ساخته شده است. از آنجایی که هر سلول انسانی حاوی پروتئین است، پروتئین ها جزء حیاتی عملکرد افراد هستند. اسیدهای آمینه نیز توسط بدن شما برای تولید انرژی استفاده می شود.

اکسید نیتریک مشتق شده از آرژنین به طور مستقیم یا غیرمستقیم در پاسخ سلولی و وضعیت سلامتی، از سیستم قلبی عروقی گرفته تا سیستم ایمنی، عملکرد هورمون تا عملکرد عصبی، دخیل است. اگرچه فهرست کاملی از کاربردهای احتمالی اسید آمینه ال آرژنین کامل نیست اما موارد زیر دلایل علمی اولیه ای است که چرا هر فردی  باید قرص آرژنین را در رژیم غذایی و سلامتی خود در نظر بگیرد.

فواید ال آرژنین برای سلامتی

1، 2 ال آرژنین هزار برابر قوی تر از هر آنتی اکسیدان طبیعی در بدن عمل می کند. خواص آنتی اکسیدانی آرژنین از سیستم های مختلف بدن پشتیبانی می کند و می تواند در برابر بیماری های قلبی، سکته مغزی، سرطان و دیابت و همچنین به تعویق انداخت پیری زودرس محافظت کند.

3، 4 ال آرژنین پشتیبانی قلبی عروقی گسترده ای از جمله کنترل فشار خون و تشکیل پلاک را ارائه می دهد. اکسید نیتریک شریان ها را برای فشار خون نرمال آرام و انعطاف پذیر نگه می دارد و 5 از فشار خون بالا و آنژین صدری جلوگیری می کند.

6 حافظه، به ویژه حافظه بلند مدت را تقویت می کند و 7 تحقیقات نشان داده به معکوس کردن اثرات زوال عقل و بیماری آلزایمر کمک می کند.

8 تولید هورمون رشد انسانی (HGH) را افزایش می دهد که دارای خواص ضد پیری است.

9 ارتباط سلول های پیام رسان بین اعصاب و مغز را افزایش می دهد.

11 ال آرژنین به بهبود عملکرد ایمنی کمک کرده و با عفونت های باکتریایی مبارزه می کند.

12  ال آرژنین به درمان و پیشگیری از دیابت کمک کند زیرا بسیاری از عوارض بیماری، از جمله گردش خون ضعیف و نابینایی، ماهیتی عروقی دارند.

13 آرژنین همچنین ترشح انسولین را در پانکراس تنظیم می کند.

14،15 آرژنین ممکن است از تقسیم و تکثیر سلول های سرطانی جلوگیری کند.

16 با کاهش سطح کلسترول سرم و LDL به کنترل کلسترول کمک می کند.

17 ال آرژنین با درمان اختلال نعوظ عروقی (ED) عملکرد جنسی مردان را افزایش می دهد.

18 توانایی های ضد انعقادی آرژنین لخته شدن را کاهش می دهد تا خطر حمله قلبی و سکته را کاهش دهد.

19 فشار خون مرتبط با بارداری را کاهش می دهد که یک عامل خطر برای مادر باردار و جنین است.

20 در درمان آسم با باز کردن مسیرهای ریوی برای تنفس راحت تر و درمان اختلالات ریوی مفید است.

ماهیچه‌های اسفنکتر هیپرتونیک را شل می‌کند و از هموروئید پیشگیری و درمان می‌کند.

21 این می تواند به جبران آسیب های قلبی عروقی و ریوی ناشی از مصرف تنباکو کمک کند، زیرا سطح اکسید نیتریک در افراد سیگاری کمتر از نیمی از میزان موجود در افراد غیر سیگاری است.

22 این ممکن است در افزایش عملکرد ورزشی به دلیل توانایی آن در افزایش تحمل ورزش، تأثیر مفید آن بر ریه ها و تأثیر آن بر سطوح HGH مفید باشد. که به ساخت بافت عضلانی بدون چربی کمک می کند.

23 ممکن است برای بهبود عملکرد پروستات استفاده شود.

24 ممکن است با تأثیر مثبت بر توده استخوانی از اثرات پوکی استخوان جلوگیری کرده و ممکن است معکوس کند.

25 این دارو در درمان سندرم روده تحریک پذیر33 و برای کاهش بروز زخم ها - به ویژه مرتبط با استرس - بدون تأثیر بر تولید اسید معده استفاده شده است.

darooboom.pharmacy
darooboom.pharmacy

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋