dapiy47240

dapiy47240

بهترین فرصت برای سرمایه گذاری پر سود در زمستان 1401

تهراندشت، بهترین منطقه کردان برای تفریح و سرمایه گذاری!

در چند سال اخیر مردم زیادی به دنبال یک روش عالی برای سرمایه گذاری مطمئن، پرسود و بی خطر بودند. به عقیده اکثر افراد خرید ویلا یا زمین سرمایه را زنده نگه میدارد و هیچوقت فرد خریدار ضرر و همواره با رشد یا افت قیمت ها در حال سود کردن هستند. اما در این چند سال افراد زیادی از پایتخت و شهر کرج برای خرید ویلا و زمین بدنبال یک منطقه با صفا و بکر و خوش آب و هوا بودند که با بودجه آنها همخوانی داشته باشد، این جست و جو ها ادامه داشت تا این افراد به منطقه کردان رسیدند. کردان منطقه ای با صفا و دلپذیر در اطراف شهر های تهران و کرج واقع شده، کردان همواره جزوه معروف ترین و محبوب ترین مناطق کردان برای خرید یا اجاره ویلا بوده است. خوده منطقه کردان به چند منطقه و هر منطقه به چند روستا منتهی میشود. تهراندشت، سهیلیه، چهارباغ مناطق بزرگ و لاکچری کردان هستند که هریک از این مناطق داخل خود روستاهای کوچکی دارند. اما امروز و در این مقاله میخواهیم درباره منطقه ای ارزان و شیک و مناسب برای سرمایه گذاری صحبت کنیم و شما را با امکانات و قیمت ویلاهای این منطقه آشنا کنیم. تهراندشت منطقه زیبا و سرسبز در کردان شمالی قرار دارد و جزو پر طرفدار ترین مناطق کردان است. تهراندشت در حدود 60 کیلومتری تهران و 10 کیلومتری شهر کرج قرار دارد. تهراندشت از نظر زیبایی در منطقه کردان بی مانند است و به همین دلیل به این منطقه لقب بهشت گمشده را داده اند.

 

 

قیمت ویلا در تهراندشت

به جرائت میتوان گفت که تهراندشت یکی از مناسب ترین و بهترین و برترین مناطق کردان برای سرمایه گذاری است. قیمت ویلا در تهراندشت از 3 میلیارد شروع و تا 15 میلیارد به بالا میرسد. امکانات ویلاهای این منطقه بسیار مساعد و عالی است. اکثر ویلاهای تهراندشت از انشعابات قانونی بهره میبرند و از نظر منابعی ماننده آب و برق و گاز مشکلی ندارند. دیگر امکانات این منطقه میتوان به استخر چهارفصل، استخر سرپوشیده، باربیکیو، سند دار، روف گاردن، امینت بالا و... اشاره کرد.

خرید ویلا در تهراندشت

سایت zamiin برترین و برجسته‌ترین سایت در حوزه خرید و فروش ویلا در کردان و تهراندشت با 4 سال سابقه کاری است. در این سایت مشاوران و کارشناسان حرفه ای و مسلط آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند. کارشناسان زمین به شما خرید ویلا در تهراندشت توصیه میکند تا به بهترین و بیشترین سود برسید. اگر دنبال خرید ویلا در تهراندشت هستید یا میخواهید از وضعیت قیمت ویلاهای این منطقه با خبر شوید کافیست به موتور جستجو گر خود ماننده گوگل بروید، سپس کلمه zamiin.ir یا خرید ویلا در کردان را سرچ کنید و به سایت زمین بروید، در این سایت ویلاهای متفاوتی در مناطق متفاوت وجود دارد. حتما به ویلاهای تهراندشت داخل سایت زمین یک سر بزنید.

منبع: https://idat.ir/344901

dapiy47240
dapiy47240

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋