دانایی؛ دانش روز، آموزش، کسب‌وکار، سلامت

دانایی؛ دانش روز، آموزش، کسب‌وکار، سلامت

مجله اینترنتی دانایی؛ مقالات به روز علمی، مطالب آموزنده، کسب و کار، سلامت و سبک زندگیِ سالم، موفقیت در تحصیل، موفقیت و رشد فردی
توسط ۱۷ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

نگاهی به آخرین مقالات سایت درجه

نگاهی به آخرین مقالات سایت درجه

درجه کمک می‌کند با چشمانی باز انتخاب و خرید کنید. محصولات مختلف در حوزه‌های گوناگون در درجه بررسی می‌شوند و مهم‌ترین نکاتی به شما ارائه می‌شود که هنگام تصمیم‌گیری برای خرید اقلام مختلف باید در نظر بگیرید. مرور گلچینی از آخرین مقالات منتشرشده در وب‌سایت درجه را از دست ندهید.

راهنمای مطالعهنمایش

۱. بهترین لپ‌تاپ‌های لنوو در ایران؛ اقتصادی، میان‌رده و پرچمدار

۲. با ۱۰ مایکروویو ارزان و باکیفیت در بازار ایران آشنا شوید

۳. ۱۵ مدل از پرفروش‌ترین ترازوهای دیجیتال خانگی

۴. فهرست ارزان‌ترین و بهترین بسته‌های اینترنت همراه اول

۵. بهترین فروشگاه‌های اینترنتی ایران در سال ۱۴۰۰

۶. بررسی شیائومی ۱۱ لایت 5G NE؛ مزایا، معایب و گزینه‌های بهتر

۷. بهترین سایت‌های نوبت‌دهی و ویزیت آنلاین پزشکان

۱. بهترین لپ‌تاپ‌های لنوو در ایران؛ اقتصادی، میان‌رده و پرچمدار

موقع خرید لپ‌تاپ چه ویژگی‌هایی مدنظرتان است؟ آیا بودجه کمی دارید و لپ‌تاپی اقتصادی اما کارآمد می‌خواهید؟ یا دنبال لپ‌تاپی با کارت گرافیک قوی مناسب کارهای گرافیکی یا بازی و پردازش‌های سنگین هستید؟ هر نیتی که برای خرید لپ‌تاپ دارید، لنوو می‌تواند مناسب باشد. سری به اینجا بزنید تا با بهترین لپ‌تاپ‌های لنوو آشنا شوید و با آگاهی کامل یکی از آنها را انتخاب کنید.

بهترین لپ‌تاپ‌های لنوو در ایران

۲. با ۱۰ مایکروویو ارزان و باکیفیت در بازار ایران آشنا شوید

یکی از بهترین لوازم خانگی مایکروویو است که با کمکش می‌توانیم به‌راحتی و سریع غذای خود را بپزیم یا گرم کنیم. اما این روزها که بیشتر اجناس گران شده‌اند، بهتر است پیش از رفتن به بازار با ارزان‌ترین مایکروویوی که می‌توانید بخرید آشنا شوید.

در این مقاله از «درجه»، ویژگی‌های ۱۰ مایکروویو ارزان بازار ایران را نوشته‌ایم. البته پیش از معرفی بهترین‌ها، نکاتی را که هنگام خرید مایکروویو باید به آنها توجه کنید، مثل کارایی‌ بالا و کیفیت را هم گفته‌ایم که می‌تواند در خرید این وسیله خانگی بیشتر به شما کمک کند. با مطالعه این مطلب می‌توانید مناسب‌ترین مایکروویو هماهنگ با بودجه‌تان را بخرید.

۱۰ مایکروویو ارزان و باکیفیت در بازار ایران

۳. ۱۵ مدل از پرفروش‌ترین ترازوهای دیجیتال خانگی

دکتر ساینا

این روزها کمتر کسی را می‌بینید که به تناسب اندام و سلامت بدن خود توجه نداشته باشد. متخصصان بهداشت و سلامت بارها از مضرات چاقی یا اضافه‌وزن گفته‌اند و مردم را به داشتن وزن مناسب تشویق می‌کنند. ترازوی خانگی دیجیتال می‌تواند بهترین ابزار برای بررسی وزنتان در طول زمان باشد.

در این مقاله از درجه، پرفروش‌ترین‌های این وسیله عالی برای ردیابی اطلاعات مهمی چون وزن، شاخص توده بدنی، حجم بافت چربی و مقدار آب بدن معرفی شده است. این ترازوهای دیجیتال قیمت‌های مختلف دارند و با آشنایی با آنها می‌توانید بهترین و در عین حال مناسب‌ترین ترازوی دیجیتال را متناسب با بودجه خود بخرید.

پرفروش‌ترین ترازوهای دیجیتال خانگی

بهترین و ارزان‌ترین ترازوی خانگی دیجیتال

۴. فهرست ارزان‌ترین و بهترین بسته‌های اینترنت همراه اول

در بازار فروش بسته‌های اینترنت همراه اول تعداد و تنوع بسته‌ها چنان زیاد است که انتخاب یکی از آنها را که مقرون‌به‌صرفه هم باشد سخت می‌کند. نگران نباشید؛ ما کار شما را ساده کرده‌ایم. در این مقاله، نکات مهم خرید بسته اینترنت همراه اول را آورده‌ایم و البته بهترین آنها را هم معرفی کرده‌ایم. با خواندن این مطلب خرید یکی از این بسته‌ها با توجه به نیازتان بسیار راحت می‌شود.

بهترین بسته‌های اینترنت همراه اول

۵. بهترین فروشگاه‌های اینترنتی ایران در سال ۱۴۰۰

این روزها و به‌ویژه پس از عالم‌گیری کرونا، خرید اینترنتی رونق بسیاری یافته است و بسیاری از مردم ترجیح می‌دهند بیشتر کالاهای خود را به‌جای رفتن به بازار، اینترنتی بخرند. بله، می‌توانید خیلی راحت پشت کامپیوترتان بنشینید و کالای مدنظر خود را در فروشگاه‌های متعدد اینترنتی جست‌وجو کرده و با فشردن چند دکمه و انجام‌دادن دستورالعمل‌های ساده آن کالا را بخرید.

اما سؤال مهمی که شاید ذهنتان را درگیر کرده باشد این است که از کدام فروشگاه می‌توان با خیال راحت خرید کرد. در این مقاله درجه پاسخ این سؤال را داده‌ایم. در این مقاله، معیار‌های انتخاب بهترین فروشگاه اینترنتی ارائه شده است و ۱۰ فروشگاه آنلاین بر اساس این معیارها بررسی‌ شده‌اند. می‌توانید با مطالعه نقاط و قوت این فروشگاه‌های اینترنتی فروشگاه دلخواهتان را انتخاب کنید و کالای مدنظرتان را سفارش بدهید.

بهترین فروشگاه‌های اینترنتی ایران

۶. بررسی شیائومی ۱۱ لایت 5G NE؛ مزایا، معایب و گزینه‌های بهتر

برند شیائومی گوشی‌های متنوعی تولید کرده و با قیمت‌های مختلف و مناسب افراد با هر بودجه‌ای به بازار عرضه کرده است. شکی نیست که شیائومی در حال حاضر به یکی از برندهای محبوب تبدیل شده است و سالانه میلیون‌ها گوشی شیائومی فروخته می‌شود.

البته برخی از گوشی‌های شیائومی هم مانند گوشی‌های دیگر معایبی چون کندی، داغ‌شدن بیش از حد و خالی‌شدن سریع باتری دارند. بنابراین موقع خرید گوشی شیائومی باید تمام ویژگی‌ها و مزایا و معایب هرکدام از این گوشی‌ها را به‌خوبی بدانید تا انتخاب مناسبی کنید. در این مقاله تمام ویژگی‌های شیائومی ۱۱ لایت 5G NE کامل بررسی شده‌اند و با مطالعه آن هنگام خرید این گوشی می‌دانید چه توقعی می‌توانید از آن داشته باشید.

شیائومی ۱۱ لایت 5G NE

۷. بهترین سایت‌های نوبت‌دهی و ویزیت آنلاین پزشکان

هرچقدر جمعیت جامعه‌ای بیشتر شود، نیاز به مراقبت‌های بهداشتی هم بیشتر می‌شود. این روزها تعداد بیمارانی که دنبال تسهیلات پزشکی، بیمارستان‌ها، مراکز درمانی و پزشک‌های متخصص هستند بسیار بیشتر شده است. یکی از معضلات رفتن به مطب پزشک، دریافت نوبت ویزیت است، به‌ویژه اگر مطب پزشک‌ مدنظرتان شلوغ هم باشد. در این مواقع منشی پزشک حتی ممکن است جواب تلفنتان را هم ندهد. چاره کار سایت‌های آنلاین نوبت‌دهی پزشکان است.

در این سایت‌ها می‌توانید بی‌دردسر از پزشک مدنظرتان وقت بگیرید و وقت و انرژی خود را صرفه‌جویی کنید. فهرست و ویژگی‌های سایت‌های نوبت‌دهی و ویزیت آنلاین پزشکان را در این مقاله برایتان آورده‌ایم و می‌توانید بهترین و مناسب‌ترینشان را انتخاب کنید. در ضمن برخی از این سایت‌ها علاوه‌ بر نوبت‌دهی اینترنتی، امکان مشاوره آنلاین، تلفنی و حتی مکتوب هم دارند.

سایت‌های نوبت‌دهی و ویزیت آنلاین پزشکان

درجه پر است از محتواهای این‌چنینی که از دغدغه شما برای انتخاب بهترین گزینه کم می‌کنند. برای مطالب کاربردی بیشتر سری به سایت درجه بزنید.

دانایی؛ دانش روز، آموزش، کسب‌وکار، سلامت
دانایی؛ دانش روز، آموزش، کسب‌وکار، سلامت مجله اینترنتی دانایی؛ مقالات به روز علمی، مطالب آموزنده، کسب و کار، سلامت و سبک زندگیِ سالم، موفقیت در تحصیل، موفقیت و رشد فردی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋