دانایی؛ دانش روز، آموزش، کسب‌وکار، سلامت

دانایی؛ دانش روز، آموزش، کسب‌وکار، سلامت

مجله اینترنتی دانایی؛ مقالات به روز علمی، مطالب آموزنده، کسب و کار، سلامت و سبک زندگیِ سالم، موفقیت در تحصیل، موفقیت و رشد فردی
توسط ۱۷ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

رنگ موهایی که ترند سال ۲۰۲۱ خواهند بود

رنگ موهایی که ترند سال ۲۰۲۱ خواهند بود

سال جدید تغییرات جدیدی هم می‌طلبد. این تغییرات برای شما می‌تواند مرتب‌کردن کمد لباس‌ها، برنامه‌ریزی سفر برای بعد از دوران کرونا یا تغییر رنگ موها باشد. به‌گفته متخصصانِ رنگ و مو و همچنین آرایشگران حرفه‌ای، ۷ تناژ رنگ وجود دارد که از ترندهای سال ۲۰۲۱ است. این رنگ موها با انواع تناژ رنگ پوست و فرم صورت سازگاری دارند. اگر مایل به رنگ‌آمیزی موهایتان مطابق با رنگ‌های ترند سال هستید، این مطلب را از دست ندهید.

رنگ موهایی که ترند سال ۲۰۲۱ خواهند بود

رنگ‌آمیزی موها یک راه‌حل عالی برای ایجاد تنوع در ظاهر و افزایش زیبایی چهره است. با این حال، یافتن رنگ متناسب با تناژ رنگ پوست کار آسانی نیست. علاوه بر آگاهی از رنگ‌های ترند هر فصل، انتخاب رنگ متناسب با فرم صورت، ویژگی‌های ظاهری و بررسی طیف رنگ‌های دلخواه بسیار مهم است. بیشتر بانوان برای رنگ‌آمیزی موهایشان به آرایشگاه مراجعه می‌کنند؛ اما استفاده از کیت رنگ مو در مواقعی که امکان مراجعه به آرایشگاه را نداریم، بهترین گزینه به نظر می‌رسد. برای مثال، کیت رنگ مو گارنیر و لورال دو گزینه عالی برای رنگ کردن موها در خانه محسوب می‌شوند که تمام لوازم ضروری جهت دستیابی به رنگی زیبا در موها بدون مراجعه به آرایشگاه را دارا هستند.

در ادامه، می‌خواهیم از ۷ تناژ رنگ صحبت کنیم که ترند سال ۲۰۲۱ هستند. با شناخت این رنگ موها، شما هم می‌توانید رنگ مناسب برای موی خودتان را انتخاب کنید و هم موهایتان را متناسب با ترندهای روز دنیا رنگ‌آمیزی کنید. این شما و این ۷ رنگ موی روز دنیا!

۱. رنگ بالیاژ پاستیلی، انتخابی فانتزی و جذاب

این رنگ از آن دسته رنگ موهایی محسوب می‌شود که جذابیت و تفاوت محسوسی در چهره ایجاد می‌کند و از رنگ‌های فانتزی با جذابیت بالا به شمار می‌آید. جالب است بدانید که این رنگ مو در سال‌های اخیر به انتخاب اکثر سلبریتی‌ها و بازیگران در سرتاسر جهان تبدیل شده و برای ایجاد تنوع در ظاهر، گزینه جذابی به شمار می‌رود.

رنگ بالیاژ پاستیلی از تنوع بالای طیف رنگی برخوردار است. در هر چهار فصل سال به‌راحتی می‌توانید یکی از انواع آن را انتخاب کنید. از سوی دیگر، بالیاژ که درسال‌های اخیر بسیار محبوب شده است، تکنیکی برای هایلایت مو هم هست و ترکیب رنگ زیبایی در موها به وجود می‌آورد.

۲. رنگ خاکستری دودی، گزینه‌ای مناسب برای پوشاندن موهای سفید

اگر در سال ۲۰۲۱ می‌خواهید ظاهری مدرن و جذاب داشته باشید، این رنگ برای شما بهترین انتخاب خواهد بود. رنگ خاکستری دودی از انواع رنگ‌های خاص و متفاوت است که علاوه بر ایجاد تغییرات محسوس در چهره، به پوشش کامل موهای سفید نیز کمک می‌کند.

قبل از انتخاب این رنگ، از مطابقت و همخوانی آن با تناژ رنگ پوست و ویژگی‌های ظاهری خودتان اطمینان حاصل کنید؛ چراکه در غیر این صورت، سبب رنگ‌پریده و پیر به‌نظررسیدن چهره می‌شود و سن فرد را بیشتر از سن واقعی‌اش نشان می‌دهد.

رنگ موهایی که ترند سال ۲۰۲۱ خواهند بود

۳. رنگ کاراملی، رنگی با تنوع بسیار زیاد

رنگ کاراملی از انواع رنگ‌های گرم به حساب می‌آید و در گروه رنگ‌های گرم و شیرین قرار می‌گیرد. طیف رنگ کاراملی بسیار مناسب انواع تکنیک‌های رنگ‌آمیزی مو از جمله هایلایت، آمبره، بالیاژ و سامبره است. به‌علاوه، طیف این رنگ از قهوه‌ای روشن تا تیره است و بانوان با مدل موهای مختلف می‌توانند از این رنگ برای ایجاد تنوع در رنگ موهایشان استفاده کنند.

۴. رنگ بلوند طلایی، راز جوانی

این رنگ درخشندگی و برق منحصربه‌فردی به چهره می‌بخشد و سبب جوان‌تر به‌نظررسیدن ظاهر می‌گردد. رنگ بلوند طلایی برای استفاده در فصول گرم سال یعنی بهار و تابستان، گزینه‌ای ایدئال است و برای بانوانی که رنگ پوست متوسط تا تیره دارند، انتخاب مناسبی محسوب می‌شود.

توصیه می‌شود فقط کسانی از این رنگ استفاده کنند که رنگ پوست‌‌شان سرد و خنثی است؛ زیرا زنانی که تناژ رنگ پوست‌شان گرم است، با این رنگ مو بیش از حد زرد و غیرطبیعی به نظر می‌رسند.

۵. رنگ شکلاتی تلخ، انتخابی ایدئال برای تمام فصول سال

این رنگ یکی از پرطرفدارترین رنگ‌های سال ۲۰۲۱ است. افرادی که به داشتن رنگ‌های تیره در موهایشان علاقه دارند هم طرفداران پروپاقرص این رنگ مو هستند. رنگ شکلاتی تلخ هم طیف گرم و هم طیف سرد دارد و به‌خوبی با انواع پوست‌های روشن، تیره و سبزه همخوانی دارد و برای بانوان با هر سن‌وسالی گزینه مناسبی است. این رنگ در زمره رنگ‌هایی قرار می‌گیرد که همیشه زیبا است و هرگز از مد نمی‌افتد.

۶. رنگ مسی، زیبا و خاص

رنگ مسی یکی از رنگ‌های خاص و استثنایی است که برای افراد با پوست روشن و تناژ خنثی بهترین انتخاب خواهد بود. از نقاط قوت این رنگ این است که سبب جوان‌تر به‌نظررسیدن ظاهر خانم‌ها نسبت به سن واقعی‌شان می‌شود. رنگ مسی با برجسته کردن نقاط قوت چهره و رنگ پوست به زیبایی صورت می‌افزاید. این رنگ انواع مختلفی نظیر رنگ مسی قرمز روشن یا متمایل به شرابی، هایلایت بلوند توت‌فرنگی، مسی نارنجی، مسی تیره، روشن و… را شامل می‌شود. شما می‌توانید این رنگ را هم بدون دکلره و هم با دکلره، به موهای خود بزنید.

۷. رنگ دارچینی، اکسیر جوانی و شادابی

رنگ دارچینی در گروه رنگ‌هایی قرار می‌گیرد که سبب جوان‌تر و شاداب‌تر به‌نظررسیدن چهره می‌شود و طیف رنگی وسیع و گسترده‌ای دارد. رنگ دارچینی یکی از رنگ‌های گرم به حساب می‌آید که برای تناژ پوست سرد، روشن و سبزه ایدئال‌تر است.

آیا خودمان در خانه می‌توانیم با رنگ‌های سال، موهایمان را رنگ بزنیم؟

فراموش نکنید که رنگ کردن موها در خانه کار ساده‌ای نیست و مستلزم مهارت، صبر و رعایت برخی تکنیک‌هاست؛ بنابراین به کیت‌هایی نیاز داریم که شامل تمام لوازم ضروری برای رنگ کردن موها در خانه باشند و رنگ‌آمیزی موها را ساده کنند، بدون اینکه از فرد دیگری کمک بخواهیم!

معرفی دو محصول ایدئال برای رنگ کردن موها در خانه

در این مقاله با رنگ‌های محبوب و ترند سال ۲۰۲۱ آشنا شدیم. حالا نوبت به معرفی ۲ محصول ایدئال و به‌روز برای رنگ کردن موها رسیده است. ما به شما ۲ کیت رنگ موی گارنیر و لورآل را پیشنهاد می‌کنیم. در ادامه، با ویژگی‌های این دو محصول، بیشتر آشنا می‌شویم:

  • کیت رنگ موی گارنیر

کیت رنگ موی گارنیر ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارد:

  • بدون آمونیاک است؛
  • دارای ترکیبات بر پایه گیاهی و روغن‌های تغذیه‌کننده مو نظیر روغن زیتون، آووکادو و شی‌باتر است؛
  • بهترین گزینه برای رنگ کردن موها بدون آسیب‌رساندن به سلامت پوست سر و تارهای مو به حساب می‌آید؛
  • قابلیت پوشش صددرصدی موهای سفید را دارد؛
  • رنگ درخشان و زیبای آن بر روی موها تا ۸ هفته ماندگاری دارد؛
  • از محتویات داخل این کیت می‌توان به اکسیدان، کرم رنگ و ماسک مو اشاره کرد.رنگ موهایی که ترند سال ۲۰۲۱ خواهند بود
  • کیت رنگ موی لورآل

نقاط قوت کیت رنگ مو لورآل این محصول را به گزینه‌ای جذاب تبدیل کرده است:

  • محتویات داخل کیت شامل درپوش برس‌دار، یک جفت دستکش، اکسیدان، شامپو سر و ماسک مو است که امکان رنگ کردن موها را در خانه فراهم می کند؛
  • در فرمولاسیون کرم رنگ آن پرو کراتین به میزان قابل‌توجهی به کار رفته است که سبب ماندگاری رنگ اولیه موها تا مدت‌زمان طولانی و ایجاد درخششی زیبا در موها می‌شود؛
  • شامپوی سر این محصول از pH سازگار با موها برخوردار است و موها را بدون آسیب‌رساندن به رنگ اولیه مو، پاک می‌کند.
  • ماسک موی این محصول بعد از رنگ‌آمیزی مو قابل‌استفاده است؛
  • خاصیت تغذیه‌کنندگی و ایجاد نرمی و لطافت در موها را دارد؛
  • این کیت تمامی موهای سفید را پوشش می‌دهد و طیف رنگی گسترده‌ای دارد.

سخن پایانی

برای سفارش آنلاین انواع رنگ مو پیشنهاد ما به شما فروشگاه اینترنتی زز زاگرس است. زاگرس قدیمی‌ترین واردکننده لوازم شوینده، بهداشتی و آرایشی است و محصولات برندهای نام‌آشنا را پوشش می‌دهد. تمامی محصولات این فروشگاه دارای ضمانت اصالت کالا هستند و با تصاویر واضح و درج مشخصات کامل در سایت قرار گرفته‌اند؛ به همین سبب، انتخاب محصول مناسب و مطابق با جنس موها و رنگ پوست شما بسیار آسان خواهد بود؛ به‌علاوه، رنگ مو لورآل و رنگ مو گارنیر نیز با بهترین قیمت در اختیار کاربران قرار گرفته‌اند. شما می‌توانید به‌آسانی این محصولات را سفارش دهید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن، آنها را دریافت کنید.

ایران تحصیل

کتاب الکترونیکی

    • رنگ موهایی که ترند سال ۲۰۲۱ خواهند بود
    • قیمت نسخه انگلیسی در سایت آمازون

      ۱۱ دلار

      قالب فایل

      PDF

      تعداد صفحه

      ۲۴۷

      سال انتشار

      ۱۳۹۸

      ناشر

      TarcherPerigee

      تعداد فایل

      ۱ فایل PDF

    کتاب الکترونیکی دلبستگی

    اگر می‌خواهید دلیل بسیاری از رفتارهای شریک عاطفی، یا حتی خودتان را در رابطه متوجه شوید، حتما این کتاب را بخوانید.

    25،000 تومان 19،500 تومان

مشاهده کتاب الکترونیکی

دانایی؛ دانش روز، آموزش، کسب‌وکار، سلامت
دانایی؛ دانش روز، آموزش، کسب‌وکار، سلامت مجله اینترنتی دانایی؛ مقالات به روز علمی، مطالب آموزنده، کسب و کار، سلامت و سبک زندگیِ سالم، موفقیت در تحصیل، موفقیت و رشد فردی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋