damehfatoosh

damehfatoosh

هزینه ثبت شرکت در تهران در سال 1401

 

هزینه ثبت شرکت در تهران موضوعی است که برای همه افرادی که قصد دارند شرکت خود را در تهران ثبت کنند سوال است. در این مقاله ما یک بار برای همیشه می‌خواهیم جواب این سوال را به شما بدهیم. در ادامه این مقاله مفید ابتدا به شما درباره ثبت شرکت و مزایای آن می‌گوییم و پس از آن درباره هزینه ثبت شرکت در تهران به شما می‌گوییم.

ثبت شرکت چیست و چه مزایایی دارد؟

ثبت شرکت یعنی شما شرکت خود را به صورت قانونی در اداره های مرتبط ثبت کنید. عده زیادی از افراد هستند که این کار را بیهوده می‌دانند. اما باید بدانید که ثبت نکردن شرکت در بسیاری از کشورها می‌تواند مشکلات بسیار زیادی را برای افراد به وجود بیاورد. یکی از مهمترین این مشکلات جریمه هایی است که از طرف سازمان های دولتی می‌شوید. برای جلوگیری از این مشکلات بهتر است حتما شرکت خود را ثبت کنید.

یکی از مهمترین مزایای ثبت شرکت که باعث می‌شود خیلی از افراد ترقیب شوند، این است که شما با این کار می‌توانید از جرائم مالیاتی خلاص شوید. دومین مزیت بدست آوردن بلیط شرکت در مزایده ها و مناقصه هاست. سومین مزیت ایجاد اعتبار در سطح بین المللی است. پس برای بهره مندی از این مزایا هر چه سریع تر نسبت به پرداخت هزینه ثبت شرکت در تهران اقدام کنید تا از این مزایا بهره مند شوید.

هزینه ثبت شرکت در تهران

این هزینه با توجه به نوع شرکت شما می‌تواند متفاوت باشد. در حالت کلی شما باید 200 الی 300 هزار تومان را برای تنظیم صورتجلسه بپردازید. پس از آن شما باید آگهی خود را در روزنامه رسمی ثبت کنید که این کار هزینه ای معادل 150 الی 200 هزار تومان برای شما دارد. انجام کارهای اداری نیز هزینه جداگانه ای دارد که قیمت دقیق آن مشخص نیست. همچنین اگر از شرکت های دیگر بخواهید این کار را برای شما انجام دهند، باید حق الزحمه آنها را نیز بپردازید.

به صورت کلی هزینه ثبت شرکت در تهران 500 الی 600 هزار تومان است. اگر به دنبال یک شرکت با قیمت مناسب هستید تا این کار را برای شما انجام دهد، بهترین انتخاب برای شما هوبا ثبت است.

damehfatoosh
damehfatoosh

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋