عروسک باز

عروسک باز

توسط ۱ نفر دنبال می شود

عروسک های مد و فشن چیستند؟

عروسک فانتزی

عروسک های مد که در نوعی عروسک فانتزی به حساب می آید، عروسک هایی هستند که ظاهر عروسک ها بسیار پر زرق و برق اند و جلوه خاصی دارند. این عروسک ها نه تنها در نوع لباس ها بلکه در ظاهر و صورت عروسک ها نیز متفاوت اند. همچنین اندام لاغر و کشیده شخصیت های عروسکی نیز یکی دیگر از ویژگی های خاص عروسک های فانتزی مد می باشد. 4  نمونه بسیار محبوب از عروسک های فانتزی مد را در اینجا با هم بررسی می کنیم.

اسباب بازی شانسی ال او ال سورپرایز

عروسک های ال او ال عروسک هایی اند که چند سالی است که باربی ها را کنار زده است و توانسته است عنوان پر فروش ترین عروسک فانتزی مد در امریکا را کسب کنند. چیز جالب دیگری که درباره عروسک ال او ال سورپرایز خیلی جالب است این است که توانسته است سه سال پیاپی موفق به دریافت عنوان بهترین عروسک جشنواره بین المللی توتی شود.

جشنواره و فستیوال توتی در واقع جایزه اسکار در دنیای عروسک و اسباب بازی ها می باشد که هر سال در امریکا برگزار می شود. اگر دوست داشتید درباره این جایزه بیشتر بدانید در سایت دالیدل مقاله مفصلی درباره جایزه TOTY نوشته شده است که برندگان دوره قبل را نیز معرفی کرده است. بد نیست مقاله دالیدل درباره جایزه توتی را نگاهی بیاندازید. موضوعات جذابی در آن نوشته شده است. برای مشاهده این مقاله روی عبارت جایزه اسباب بازی کلیک کنید.

اسباب بازی شانسی ال او ال سورپرایز  نوعی عروسک است که در رده عروسک های مد قرار می گیرد و کودکی را پیدا نمی کنید که آنها را دوست نداشته باشند. ال او ال در دو طرح خواهر بزرگتر و خواهر کوچکتر تولید می شود که امکان خرید عروسک های ال او ال سورپرایز در دالیدل وجود دارد. این عروسک ها برای گروه سنی بالای شش سال مناسب است و استفاده از آنها برای بچه های کمتر از چهار سال ممنوع اعلام شده است. پس احتیاط کنید.

عروسک ال او ال چیست

عروسک ال او ال سورپرایز را دیدید؟ شما یک جعبه کوچولوی شانسی می خرید و فقط زمانی که جعبه را باز کنید می فهمید کدام عروسک lol را با چه اکسسوری هایی نصیب شما شده است. بسته های کروی عروسک lol مانند پیاز لایه لایه است و در هر لایه یکی از اکسسوری های عروسک مانند کفش او قرار دارد. کودکان با باز کردن هر لایه یکی از اکسسوری های عروسک را کشف می کنند و باید حدس بزنند که چه عروسکی در مرکز جعبه نشسته است. این اکسسوری می تواند لباس، کفش، گوشواره یا هر چیز دیگری باشد.

اسباب بازی شانسی ال او ال سورپرایز هفت لایه دارد. در لایه اول یک پیام سیکرت وجود دارد که از روی آن باید حدس بزنید کدام شخصیت در بسته قرار دارد. در لایه بعدی نیز یک برچسب کلکسیونی و در لایه های بعدی اکسسوری های او قرار دارد. در مرحله آخر نیز خود عروسک lol وجود دارد.

 

 

عروسک کندی لاک

در کنار عروسک های lol عروسک های دیگری هستند که در دنیای عروسک های مد به شدت مورد توجه قرار گرفته اند و رقیبی جدی برای ال او ال ها به حساب می آیند. عروسک کندی لاک عروسکی با موی پشمکی و بسیار بلند است. البته موهای عروسک شانسی کندی لاک به نرمی پشمک هم هست. عروسک های شانسی کندی لاک در رده عروسک های کلکسیونی و همچنین عروسک های مد قرار می گیرند. کندی لاک ها عروسک هایی اند که آب از دهان بیننده راه می اندازند. از بس که شیرین و خوشمزه به نظر می رسند! کسی که این عروسک بی نظیر را ساخته است، تمام هم و غم خود را صرف این کرده است تا اشتهای مخاطب را برانگیزد و کاری کند که به شدت هوس شیرینی و آبنبات کنید.

اسباب بازی کندی لاک نمونه ای بی نظیر از ذوق سازنده است که توانسته است عروسک کندی لاک بستنی چوبی را خلق کند. عروسک کندی لاک بستنی چوبی در واقع یک بسته بندی با طرح بستنی چوبی یا همان بستنی قیفی می باشد که حتی از نظر بسته بندی نیز توانسته است مخاطب های زیادی را جذب کند. از این نظر باید به این سازنده آفرین گفت.

سومین عروسک های دنیای فانتزی مد عروسک های کندی لاک هستند. کندی لاک ها خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خوشگل و شیرین و بامزه اند. قد عروسک کندی لاک کوتاه است اما موهایش 5 برابر خودش طول دارد. کندی لاک ها عروسک هایی اند که موهای پشمکی و معطر دارند. همچنین موهای عروسک کندی لاک قابل بافتن است و دخترهایی که از آرایش کردن و مو شانه کردن خوششان می آید به شدت طرفدار این عروسک ها هستند.

عروسک کندی لاک در جعبه هایی قرار دارند که شکل بستنی چوبی است و طوری بسته بندی شده است که خود عروسک لابه لای موهایش پنهان است. 12 نوع شخصیت کندیلاک وجود دارد که خیلی از بچه ها کلکسیونر کندی لاک اند و سعی می کنند 12 شخصیت کندی لاک را جمع کنند.

 

عروسک باربی

عروسک های باربی یکی از قدیمی ترین عروسک های فانتزی مد هستند. باربی ها بیش از نیم قرن پرفروش ترین عروسک های مد در بازار جهانی بودند. باربی ها حواشی زیادی هم داشتند. یکی از مهم ترین حواشی ها سندروم باربی بود. سندورم باربی نوعی اختلال روانی است که باعث می شود تا بچه ها از بدن و اندام خود ناراضی باشند و همواره سعی کنند تا خود را شکل باربی درآورند.

با دالیدل خوش بگذرونید!

https://DaliDel.com

 

پرنسس های دیزنی و کیوپاسکت

مشخصات و قیمت عروسک پری دریایی و فیگور پری دریایی طرح کیوپاسکت در دالیدل دنیای بهترین عروسک ها با قیمت ارزان و قد 15 سانتی و وزن بسیار سبک همچون پر قو .  دالیدل دنیای عروسک های خاص فیگور پری دریایی را برای شما با قیت ارزان آورده است.

 

 

عروسک باز
عروسک باز

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋