عروسک باز

عروسک باز

توسط ۱ نفر دنبال می شود

پرنسس های دیزنی بچه های دهه شصت

 

. . .

 

 

سیندرلا

کارتون و انیمیشن فیلم سینمایی سیندرلا یکی از محبوب ترین کارتون های بچه های دهه شصت بود که فقط اون هایی که دستگاه پخش ویدئو داشتند می تونستند اون رو ببینند. توی دورانی که سی دی جای ویدئو رو گرفت، نسخه سیندرلا 2 هم اومد. البته این روزها فیلم سینمایی سیندرلا هم ساخته شده است که خود دیزنی اون رو ساخته است. البته منظور نسخه انسانی فیلم سیندرلا است. اون هم قشنگه. موسیقی فیلم سیندرلا هم خیلی زیبا است. در کل به طرفدارهای سیندرلا پیشنهاد می دهم که اگر خیلی سیندرلا رو دوست دارند  اقدام به خرید فیگور سیندرلا از سایت دالیدل کنند..

.

آریل پری دریایی

کارتون پری دریایی که اسم اصلی اش هم پری دریایی کوچولو است هم از اون کارتون های قدیمی است که دیزنی ساخته است. کارتون پری دریایی رو هم بچه های دهه شصت خیلی خوب یادشون هست. البته چند سال پیش پری دریایی 2 هم ساخته شد. کارتون پری دریایی 2 برای زمانی است که آریل ازدواج کرده و بچه دار هم شده است. بچه آریل دختر است و اون یک دختر نوجوان است و عاشق این است که به دریا برود اما آریل مخالف رفتن اون به ساحل و دریا است.

اگر کارتون پری دریایی 2 رو ندیدید حتما پیدا کنید و ببینید. چون که کلی کیف خواهید کرد از تماشاش و خاطره های خوب براتون زنده می شه. اگر آریل کارتون پری دریایی هم یکی از شخصیت های محبوب شما است پیشنهاد می کنیم برای خرید فیگور پری دریایی حتما به سایت دالیدل سر بزنید.

.

سفید برفی

کارتون سفید برفی و هفت کوتوله رو همه دیدند. حتی خیلی ها به جزئیات قصه هم کلی گیر دادند. سفید برفی توی خونه کوتوله ها چه جوری جا می شه! هفت تا کوتوله یکی شون می تونست سفید برفی رو ببوسه و قال قضیه رو بکنن چرا منتظر شاهزاده ای شدند که تا حالا سفید برفی رو ندیده بود؟ چقدر شاهزاده هوسباز بوده که با یک نگاه به سفید برفی عاشقش می شه و بوسه اش سفید برفی رو بیدار می کنه؟

کلا قصه پر از ابهامی داشت سفید برفی. با این حال الان نسخه های دیگه ای از سفید برفی هم ساخته شده که اون ها هم جالب اند. اما نمی دونم کارتون سفید برفی و هفت کوتوله برای بچه های امروزی جذابیتی داره یا نه. به تازگی سایت فروشگاه دالیدل فیگور سفید برفی را هم موجود کرده است که می توانید از آن در سایت دالیدل که یک فروشگاه فیگور شخصیت کارتونی است بازدید کنید.

.

پرنسس سوفیا

پرنسس سوفیا یکی از کارتون های جدیده که بچه های دهه شصت الان باید همراه بچه هاشون بشینند و ببینند. دختری به اسم سوفیا نقش اول این کارتون رو به عهده داره. سوفیا به همراه مادرش میراندا زندگی می کنه. مادر سوفیا همسر پادشاه است، به همین خاطر سوفیا هم یک شاهزاده خانم است. توی این کارتون ماجراهای پرنسس سوفیا ، سازنده ها تلاش کرده اند تا به بچه ها مهربانی، شجاعت، بخشش، وفاداری و صداقت را یاد بدهند.

البته این کارتون یک سریال انیمیشنی است و برنامه کودک پرنسس سوفیا هم بسیار طرفدار داره. این روزها در بازار عروسک پرنسس سوفیا به سختی پیدا می شود. اما به تازگی در فروشگاه فیگور شخصیت کارتونی دالیدل ، عروسک سوفیا مدل موزیکال موجود شده است که به شما پیشنهاد می کنیم حتما از آنها بازدید کنید.

عروسک باز
عروسک باز

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋