گروه حقوقی دادارمنش

گروه حقوقی دادارمنش

گروه حقوقی دادارمنش، تیمی متشکل از وکلای پایه یک دادگستری در تهران می‌باشد که به صورت تخصصی در کلیه امور حقوقی از جمله دعاوی ملکی، خانواده، کیفری، مالی، اداری و … در شمال تهران به فعالیت می‌پردازد.

مشاوره حقوقی مشکلات مالک و مستاجر توسط گروه حقوقی دادارمنش

ارائه مشاوره حقوقی اجاره توسط گروه حقوقی دادارمنش موجب می شود که افراد دعاوی خود را در کوتاه ترین زمان به نتیجه برسانند. متاسفانه در حال حاضر اختلافات میان موجر و مستاجر باعث شده که شرایط اجاره نشینی دشوارتر از گذشته شود. یکی از دعاوی که شایع می باشد اختلاف درباره انجام تعمیرات اساسی و غیر اساسی است. بر اساس قانون مالک موظف است تعمیرات اساسی را با هزینه خود انجام دهد و تعمیرات غیر اساسی مانند تعویض لامپ ها و چراغ های منزل باید توسط مستاجر انجام شود. در مشاوره حقوقی موجر و مستاجر تلاش می شود که تعارضات بین افراد حل و فصل گردد.  مشاوره حقوقی مستاجر یکی از خدماتی است که در گروه حقوقی دادارمنش ارائه می شود و دعاوی مربوط به اجاره در سریع ترین زمان پیگیری خواهد شد.

مشاوره وکیل در گروه دادارمش

مشاوره حقوقی دعاوی اجاره

مشاوره حقوقی اجاره توسط وکیل تخلیه ملک ارائه می شود. نکات بسیاری وجود دارد که باید در هنگام ارائه دعاوی مد نظر قرار گیرد. از جمله این نکات تشخیص مرجع قانونی صالح می باشد. به طور مثال درباره دعاوی اجاره که دارای قرارداد اجاره است شورای حل اختلاف محل وقوع ملک صالح به رسیدگی است.

اما در مشاوره حقوقی اجاره شرح داده می شود که کسانی که فاقد قرارداد اجاره هستند باید دعاوی خود را در دادگاه حقوقی مطرح نمایند. به این ترتیب موضوع تحت رسیدگی قرار خواهد گرفت.

نکات مهم در قرارداد ملک مسکونی که باید حتما بدانید

قرارداد اجاره ملک مسکونی تحت شرایط قانونی باید تنظیم شود. از جمله این شرایط آن است که قرارداد اجاره یک عقد لازم است. به این معنی که امکان برهم زدن عقد در هر زمان و به اراده طرفین وجود ندارد. بلکه تنها با دلایل قانونی و در مهلتی که قانونگذار مشخص کرده است می توان نسبت به برهم زدن عقد اقدام کرد.

در مشاوره تلفنی حقوقی دعاوی بسیاری مطرح می شود و مسئله تخلیه ملک بین موجر و مستاجر از جمله این دعاوی است. موجر نمی تواند پیش از اتمام مدت تقاضا تخلیه ملک را داشته باشد مگر آنکه اسباب قانونی آن فراهم شود. به طور مثال اگر مستاجر کاربری ملک را تغییر دهد، یا با داشتن رفتار نامتعارف موجب نارضایتی همسایگان شود می توان حکم تخلیه ملک را دریافت کرد. در مشاوره حقوقی حکم تخلیه تمام این نکات بیان خواهد شد.

مشاوره حقوقی از گروه حقوقی دادارمنش 

گروه حقوقی دادارمنش، یکی از بهترین گروه‌های حقوقی شرق و شمال تهران است که از خدمات مشاوره‌ای در زمینه‌های مختلف حقوقی پشتیبانی می‌کند. اما با پیشرفت علم ارتباطات و گسترش روابط آنلاین و غیرحضوری، حتما لزومی ندارد که به دفاتر حقوقی شرق تهران و یا شمال تهران ما مراجعه داشته باشید و تفاوتی ندارد که در کدام شهر ایران باشید. برای مثال اگر برای پاسخ به سوالات دفتر املاک در حین معامله یک ملک به مشاوره نیاز داشته باشید می‌توانید با موسسه ما تماس بگیرید و پاسخ سوالات خود را بی معطلی با مشاوره وکیل پایه یک ما دریافت کنید. حتی در مواردی که بانوان عزیز نیاز به مشاوره با وکیل خانم داشته باشند، موسسه ما مشاوره وکیل خانم را برای آن‌ها تدارک خواهد دید تا با خیالی آسوده با مشاوران حقوقی ما مشورت کنند.

گروه حقوقی دادارمنش
گروه حقوقی دادارمنش گروه حقوقی دادارمنش، تیمی متشکل از وکلای پایه یک دادگستری در تهران می‌باشد که به صورت تخصصی در کلیه امور حقوقی از جمله دعاوی ملکی، خانواده، کیفری، مالی، اداری و … در شمال تهران به فعالیت می‌پردازد.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋