برنامه‌نویس شماره یک

برنامه‌نویس شماره یک

سلام.. از یک خوره برنامه نویسی و عاشق فناوری های جدید برای شمایی که خوره programing هستی
توسط ۱ نفر دنبال می شود

اولین سیستم MRI خودرو راه اندازی شد. تشخیص مشکلات هوش مصنوعی [ساعت]

اولین سیستم MRI خودروها راه‌اندازی شد؛ تشخیص مشکلات با هوش مصنوعی [تماشا کنید]

این سیستم در عرض چند ثانیه یک اسکن 360 درجه از خودروها می‌گیرد و مشکلات آن را با هوش مصنوعی تشخیص می‌دهد.

یک مرکز خدمات خودرو با نام BMW of Honolulu سیستم مجهز به هوش مصنوعی جدیدی را پیاده‌سازی کرده است که می‌تواند بدون نیاز به انسان، یک خودرو را به‌طور کامل بررسی کند. پیش از این، برای بررسی و تشخیص مشکل خودرو یک کارشناس باید با دوربین در اطراف خودرو قدم می‌زد تا آسیب‌دیدگی را بررسی کند، اما با این سیستم، خودرو از دستگاهی عبور می‌کند که در عرض چند ثانیه یک اسکن 360 درجه انجام می‌دهد و مشکلات آن توسط هوش مصنوعی تشخیص داده می‌شود.

از این سیستم مجهز به هوش مصنوعی به‌عنوان اولین «دستگاه MRI برای خودروها» یاد شده است. مدیر این مرکز می‌گوید که سیستم مذکور حتی می‌تواند قسمت زیرین خود را نیز بررسی کند که معمولاً بررسی آن برای راننده بسیار سخت است.

تشخیص مشکل خودرو با هوش مصنوعی

در ویدیویی که از این سیستم منتشر شده، شاهد یک خودرو BMW هستیم که با سرعت معمولی از آن عبور می‌کند و سپس اسکن کامل آن در کمتر از 5 ثانیه انجام می‌شود. نکته قابل‌توجه دیگر اینکه به‌محض کامل‌شدن اسکن، یک گزارش تصویری برای مالک خودرو ارائه می‌شود که وضعیت ماشین را نشان می‌دهد.

در حالی که افراد زیادی ممکن است به توانایی هوش مصنوعی در تشخیص مشکلات خودرو خود شک داشته باشند، این مرکز اصرار دارد که فناوری آن‌ها در تشخیص مشکلات «دقیق‌تر از انسان‌ها» عمل می‌کند.

«تیم پالمز»، مدیرکل BMW of Honolulu توضیح می‌دهد که در فرآیند سنتی مربوط به تشخیص مشکلات خودرو، یک کارشناس مجبور بوده تا از خودرو فیلم تهیه کند که این امر سرعت تشخیص را به‌میزان قابل‌توجهی کاهش می‌دهد. اما با خودکارسازی این روند توسط هوش مصنوعی، بازرسی‌ها با سرعت بسیار بیشتری انجام می‌شود.

برنامه‌نویس شماره یک
برنامه‌نویس شماره یک سلام.. از یک خوره برنامه نویسی و عاشق فناوری های جدید برای شمایی که خوره programing هستی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋