crypto.lover.irani

crypto.lover.irani

توسط ۱ نفر دنبال می شود

بروکر فارکس در کانادا

 

کارگزاران فارکس دارای مجوز IROC در کانادا

همه فعالان بازار کانادا، از جمله کارگزاری‌های فارکس، معامله‌گران سرمایه‌گذاری، صرافی‌ها، ارائه‌دهندگان خدمات مالی و مشاوران مالی، ملزم به دریافت مجوز از سازمان تنظیم مقررات صنعت سرمایه‌گذاری کانادا هستند. IROC تنها تنظیم کننده در سراسر کانادا است که بر فعالیت های شرکت های فوق از نظر الزامات مالی، شیوه های تجارت منصفانه، شفافیت و غیره نظارت می کند. بازار کانادا به طوری که هیچکس نتواند این مرکز مالی را برای منافع شخصی بدنام کند.

کارگزار اواندا

حداقل سپرده 1 دلار است
حساب های معمولی و پریمیوم
اهرم تا 1:100
اسپرد شناور
فارکس، انرژی، مواد معدنی، کالاها
MetaTrader 4 و OANDA Trading Desktop
واریز و برداشت حواله بانکی و کارت های اعتباری
مقررات: FCA، ASIC، MAS، IIROC، FSA، NFA
دفتر مرکزی: آمریکا
پشتیبانی فارسی: خیر

بروکر Interactive Brokers

حداقل سپرده 10000 دلار
حساب های شخصی و مشترک
اهرم تا 1:40
اسپرد شناور
فارکس، سهام، فلزات، انرژی ها، شاخص ها و کالاها
پلت فرم TWS، IBKR موبایل و پلت فرم وب
واریز و برداشت حواله بانکی و کارت های اعتباری
مقررات: FCA، NFA، CFTC، SEC، IIROC
دفتر مرکزی: آمریکا
پشتیبانی فارسی: خیر

رگولیشن فارکس IIROC در کانادا

 

 

IROC که مخفف سازمان نظارت بر صنعت سرمایه گذاری کانادا است، یک نهاد نظارتی مستقل است که مسئول نظارت بر کلیه فعالیت های تجاری کارگزاران سرمایه گذاری، بورس اوراق بهادار، شرکت های بیمه، کارگزاران فارکس، مشاوران مالی و موارد مشابه در حوزه خود است. IROC همچنین تضمین می کند که شرکت های مذکور به قوانین یکپارچگی بازار جهانی (UMIR) پایبند هستند. IROC تنها رگولاتوری در سراسر کانادا است که اختیار نظارت بر بازارهای سهام از جمله NEO Exchange Inc.، Canadian Securities Exchange (CSE)، Instinet Canada Cross Limited (ICX) و Nasdaq CXC Limited (Nasdaq Canada) را دارد. در سال 2008، ادغام انجمن معامله‌گران سرمایه‌گذاری (1916) و شرکت خدمات نظارت بر بازار (2002) منجر به تشکیل IIROC با هدف حفاظت از بازار کانادا و شرکت‌کنندگان آن از طریق ایجاد محیطی منصفانه برای تجارت همه شد. این سازمان به منظور حفظ یکپارچگی بازار و حفظ سرمایه مردم وظایف نظارتی خود را انجام می دهد.

IROC برای خدمات نظارتی که ارائه می دهد بودجه می گیرد. این بدان معناست که شرکت‌های تحت نظارت که در حوزه این آیین‌نامه فعالیت می‌کنند باید هزینه‌های سالانه را بر اساس سرمایه، تعداد مشاوران سرمایه‌گذاری، فعالیت‌های تجاری و درآمدشان بپردازند. IROC نه تنها تضمین می کند که رویه های نظارتی خود شفاف، منصفانه و قانونی هستند، بلکه اعضای تحت نظارت آن نیز از این ارزش ها حمایت می کنند. در این راستا، IROC تلاش می کند تا اطمینان حاصل کند که هیچ قانون یا مقرراتی نقض نمی شود و با اعمال مجازات (مثلا جریمه تا سقف 5 میلیون دلار) یا تعلیق یا لغو مجوز، با متخلفان با توجه به شدت تخلف آنها برخورد می کند. IROC از طریق برنامه بازرس ارجاع و جبران خسارت به سرمایه‌گذاران، به افرادی که گزینه‌های دسترسی به ضرر مالی مانند مشاوره حقوقی رایگان، صندوق حمایت از سرمایه‌گذار کانادا (CIPF)، بازرس بانکی و سرمایه‌گذاری (OBSI) و داوری را تجربه کرده‌اند، کمک می‌کند. شکایت IROC اهمیت اطلاع رسانی به مردم را درک می کند، به همین دلیل گزارش مشاوره ای IROC را ارائه می دهد تا سرمایه گذاران بتوانند با چشمان باز در بازارها شرکت کنند. کمیته های مشورتی IROC عبارتند از: کمیته ملی مشاوره، رفتار، انطباق و مشاوره حقوقی (CCLS)، کمیته مهارت ها، بخش مشاوره مالی و عملیاتی (FOAS)، کمیته مشورتی درآمد ثابت و کمیته مشورتی قوانین بازار (MRAC).

مسئولیت های IIROC

وظایف نظارتی کمیسیون بین‌المللی شهرسازی (IIROC) شامل ایجاد قوانین و مقررات مورد نیاز در خصوص رفتار مالی شرکت‌های ثبت‌شده، بررسی فعالان بازار، نظارت بر فعالیت‌های بازار سهام و وام و شناسایی مغایرت‌ها و تخلفات پنهان شرکت‌کنندگان مذکور در به منظور انجام اقدامات پیشگیرانه قبل از اینکه اوضاع بدتر شود، این مرکز مالی را از خسارت اعتبار دهید. سطح عمومی اعتماد تعیین می کند که آیا یک سرپرست وظایف خود را به خوبی انجام می دهد یا خیر، و IIROC کاملاً این را درک می کند و بنابراین بر افزایش اعتماد به سیستم مالی، اثربخشی وظایف نظارتی، الگوهای نقش، خودبخشی، استفاده از آخرین ابزارها و فناوری ها و همچنین استخدام کارکنان وظیفه شناس.

بروکر فارکس چیست؟

crypto.lover.irani
crypto.lover.irani

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋