crypto.lover.irani

crypto.lover.irani

توسط ۱ نفر دنبال می شود

بروکر فارکس در دبی

 

اداره خدمات مالی دبی (DFSA)

اداره خدمات مالی دبی به عنوان یک تنظیم کننده مالی مستقل تحت نظارت مرکز مالی بین المللی دبی (DIFC) فعالیت می کند. عملیات انجام شده توسط DFSA شامل سیاست گذاری، قانون گذاری، صدور مجوز، شناسایی، نظارت و اجرا و همچنین همکاری بین المللی است. اداره خدمات مالی دبی همچنین بر بورس نزدک دبی (DIFX) و بورس کالای دبی (DME) نظارت دارد.

روش کار این سازمان «نظارت بر اساس ریسک و پرهیز از مسئولیت نظارتی غیرضروری» است، به عبارت دیگر قوانین یا قوانین سختگیرانه شبیه هیچ قانونی نیست. به همین دلیل، بهترین رویکرد، اعتدال در کل است. به این ترتیب همه افراد می توانند در چارچوب ارائه شده فعالیت کنند و تا حد امکان کارآمد و اثربخش باشند و در عین حال کلیه فعالیت های خود را با احتیاط انجام دهند تا بازار به خوبی پیش برود.

مانند هر مرجع نظارتی دیگری در سراسر جهان، DFSA تلاش می کند تا در میان بهترین حامیان ارائه خدمات مالی باشد و در چارچوب قوانین و مقررات عمل کند. این چشم انداز آینده خود را برای رفاه بازارهای مالی و موارد مشابه بر اساس چارچوب پیشنهادی مرکز مالی بین المللی دبی ترسیم می کند. علاوه بر این، مرکز مالی بین المللی دبی تابع دو سیستم مکمل، سیستم فدرال و سیستم مرکز مالی بین المللی دبی است که هر دو مورد بررسی و بازرسی توسط اداره خدمات مالی دبی هستند. در این راستا، DFSA قوانین و مقررات خاصی را اجرا کرده و اعضای اختصاصی خود را ملزم به انجام معاملات و فعالیت های مالی منصفانه می کند.

DFSA به توانایی های اداری حرفه ای، مستقل و بسیار شایسته خود در انجام وظایف و مسئولیت های خود به طور عادلانه می بالد. علاوه بر این، DFSA موسسات، افراد و شرکت‌کنندگانی را که فعالیت‌های مالی آنها تحت صلاحیت DIFC است، تنظیم می‌کند. بنابراین اعضای آن می توانند مطمئن باشند که روش های رسمی این سازمان مطابق با استانداردهای بین المللی و البته خود مرکز مالی بین المللی دبی است.

رویه های کنترلی که توسط اداره خدمات مالی دبی اجرا شده است

از نظر امنیت، شفافیت، یکپارچگی و استانداردسازی بازارهای مالی، DFSA تلاش می کند تا محیطی را فراهم کند که همه شرکت کنندگان بتوانند با هم کار کنند و به سیستم اعتماد کنند. تمامی این موارد بر اساس قوانین و اصولی که توسط مرکز مالی بین المللی دبی تعیین شده است انجام می شود.

در این راستا، از نظر عادلانه و کارآمدی خدمات مالی توسط اعضای DFSA، این سازمان وظیفه خود می‌داند که اجازه انجام هیچ گونه فعالیتی خارج از چارچوب مقررات و در نتیجه تضمین امنیت و ثبات را ندهد. از بازارها این اقدامات لازم به گونه ای انجام می شود که محیط بازار تا حد امکان بدون ریسک باقی بماند.

با توجه به همه اینها، مانند سایر مشاغل، همه اعضای ثبت شده در DFSA از قانون پیروی نمی کنند و برخی از آنها تمایل به نقض قانون و دور زدن قانون دارند که در این صورت مجازات می شوند و مجازات های مناسب اعمال می شود. این پادمان ها به محافظت از مشتریان و ارائه دهندگان خدمات کمک می کند. هدف DFSA اطلاع رسانی به مردم از اطلاعات مورد نیاز در رابطه با مقررات صنعت خدمات مالی در DIFC است.

علاوه بر این، در سال 2014، اداره خدمات مالی دبی ابتکار آگاهی از خدمات مالی "Bawabati" (Bawabati) را در بخش جوانان در امارات راه اندازی کرد تا آگاهی از خدمات مالی و اخلاق کاری را افزایش دهد. گام موثر دیگری که توسط DFSA برداشته شده، برنامه کارآموزی تابستانی است که دانشجویان اماراتی را قادر می سازد تا به عنوان کارآموز در بخش های امور شرکتی، مالی، اداری، منابع انسانی و فناوری اطلاعات DFSA کار کنند.

علاوه بر این، DFSA اهدافی را در نظر می گیرد که باید با اهداف مقامات نظارتی امارات متحده عربی و همچنین سایر تنظیم کننده ها و تنظیم کننده های بین المللی مطابق با قوانین دبی هماهنگ باشد. قانون تنظیمی 2004 نیز مبنای اقدامات نظارتی این سازمان از قبیل اعطای، تعلیق یا لغو مجوزها، نظارت و ثبت است. DFSA موظف است همه اعضای ثبت شده خود را با اعمال قوانین و مقررات تحت قانون بازار 2012 بررسی کند. سایر قوانین مهم مورد توجه DFSA شامل قانون تجارت مالی اسلامی 2004، قانون سرمایه گذاری جمعی 2010 و قانون صندوق سرمایه گذاری است. 2010. 2006. در سال 2006، مقررات صندوق های سرمایه گذاری مشترک DFSA برای حمایت از سرمایه گذاران بر اساس استانداردهای جهانی معرفی شد. علاوه بر تمام قوانین فوق الذکر، DFSA در صورت لزوم اقدامات پیشگیرانه را در رابطه با فعالیت های پولشویی در DIFC با همکاری نزدیک با بانک مرکزی امارات انجام می دهد.

سازمان خدمات مالی دبی (DFSA) به طور منظم توسط تنظیم کننده هایی مانند هیئت نظارت بازل (BCBS)، انجمن بین المللی ناظران بیمه (IAIS) و سازمان بین المللی کمیسیون های بورس و اوراق بهادار (IOSCO) نظارت می شود تا بر عملکرد خود نظارت کند. . نظر استانداردهای مورد نیاز بخش های بانکی، بیمه و اوراق بهادار بررسی و ارزیابی می شود. سازمان‌های دیگری که عملکرد کلی DFSA را بررسی می‌کنند عبارتند از صندوق بین‌المللی پول (IMF) و بانک جهانی - در تلاشی مشترک برای تعیین ثبات ثبات سیستم مالی DFSA (FSAP). لازم به ذکر است که همان مناطق یا مناطقی که قانون سرمایه گذاری جمعی 2010 برای نتایج مطابق با ویژگی ها ارزیابی شدند. در همین راستا، سازمان خدمات مالی دبی با سازمان بورس و اوراق بهادار مالزی در رابطه با بازار و مشتریان صندوق‌های اسلامی با قابلیت‌های فرامرزی قرارداد شناسایی امضا کرده است.

وظایف و مسئولیت های DFSA در قبال شرکت های مالی از جمله کارگزاران فارکس در دبی

شرکت‌ها، افراد و مؤسسات بازاری که در DIFC تجارت می‌کنند باید در سازمان خدمات مالی دبی ثبت شده و توسط آن مجاز باشند تا اطمینان حاصل شود که الزامات قانونی مورد نیاز را برآورده می‌کنند. این مجوزها نوع خدمات مالی را که باید توسط دارندگان مجوز ارائه شود یا اینکه در چه حوزه ای ممکن است به فعالیت های مالی بپردازند را مشخص می کند.

DFSA نقش مهم نوآوری و فناوری را در افزایش شانس موفقیت در بازارهای مالی به رسمیت می شناسد. به همین دلیل، سازمان مایل است مجوز آزمایشی نوآوری (ITL) را به شرکت‌های فناوری مالی (فین‌تک) ارائه دهد، در صورتی که شرایط لازم را داشته باشند، برای آزمایش محصولات، خدمات و مدل‌های تجاری جدید - در ارائه یک محیط کنترل‌شده. و با نظارت دقیق - آزادی عمل داشته باشید.

شرکت ها و موسساتی که مایل به دریافت مجوز از DFSA هستند باید واجد شرایط، صادق و راستگو باشند. برای این منظور، شرکت باید از نظر وضعیت حقوقی، موقعیت، اطلاعات، مالکیت و ساختار گروه، منابع کافی و مدیریت ارشد برای ایجاد نیاز به استانداردهای مورد نیاز توسط اداره خدمات مالی دبی مورد ارزیابی قرار گیرد. علاوه بر این، بسته به پیچیدگی درخواست، تمامی درخواست‌ها طی 10 روز کاری - حداکثر تا 4 ماه برای بررسی نهایی - پردازش شده و به آنها پاسخ داده می‌شود. اگر برای تکمیل درخواست خود به کمک نیاز دارید، به مقررات DFSA، کتاب منابع DFSA، سؤالات مجوز، مدیر توسعه تجارت DIFC و تقسیم بندی و شناسایی بازار مراجعه کنید.

همچنین حساب ثبت شده موظف است از روند آسان، قانونی و شفاف فعالیت های مالی بازار اطمینان حاصل کند. همچنین سرمایه گذارانی که دارایی های آنها در معرض خطر است نیز می توانند بدون نگرانی به عادلانه بودن بازارها تکیه کنند. لازم به ذکر است که مشاغل و حرفه های در نظر گرفته شده برای مثال، مانند حسابداران رسمی در تجارت یا مشاغل غیر مالی منتخب (DNFBP). فهرست NDFBP به توسعه دهندگان املاک و مستغلات، فروشندگان فلزات گرانبها/سنگ های قیمتی، فروشندگان اقلام بیش از 15000 دلار، شرکت های حقوقی، دفاتر اسناد رسمی، شرکت های حقوقی مستقل، و شرکت های تسویه بدهی محدود نمی شود.

DFSA تضمین می کند که شرکت ها، بازارها، موسسات و افراد تحت نظارت، و همچنین ارائه دهندگان خدمات جانبی، از قوانین و مقررات ضد پولشویی پیروی می کنند. DFSA مشتاق است ماهیتی را که یکپارچگی و یکپارچگی DIFC را تهدید می کند، آشکار کند. با نظارت بر فرآیند تصمیم‌گیری، DFSA به طور منظم شرکت‌ها را برای ایجاد اعتماد و پایه‌هایی که قانون بر آن‌ها ثبت شده است بررسی می‌کند و کسانی که از قانون پیروی می‌کنند می‌توانند با یکدیگر همکاری کنند و موفق شوند. به همین منظور سازمان تلاش می کند با استفاده از ابزارهای ارتباطی مانند نامه سئو، خطوط ارتباطی با مدیریت ارشد شرکت را باز نگه دارد.

یک چرخه مدیریت ریسک شامل شناسایی، ارزیابی، اولویت‌بندی و کاهش ریسک توسط DFSA برای شناسایی مناطقی که بازارها در معرض خطر هستند انجام می‌شود. علاوه بر این، هر شرکت یا سازمان ممکن است به ابزار ارزیابی متفاوتی نیاز داشته باشد. این ابزارهای نظارتی برای ارائه حفاظت بیشتر از بازار (به عنوان مثال، بررسی عینی) با در نظر گرفتن هزینه‌های DFSA و شرکت‌های درگیر انتخاب شده‌اند. از دیدگاه ارزش گذاری، مقررات مبارزه با پولشویی و آگاهی مشتریان بسیار جدی گرفته می شود.

بروکر فارکس چیست؟

crypto.lover.irani
crypto.lover.irani

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋