crypto.lover.irani

crypto.lover.irani

توسط ۱ نفر دنبال می شود

انواع حساب فیبوگروپ

 

انواع حساب های کاربری در بروکر فیبوگروپ

همانطور که گفته شد یکی از ویژگی های منحصر به فرد بروکر گروه فیبو، تعداد و تنوع حساب های کاربری است که بر اساس شرایط مختلف افراد طراحی و به آنها دسترسی پیدا می کند. بیایید نگاهی دقیق تر به هر یک از این حساب ها و ویژگی های آنها بیندازیم.

🔷 حساب کاربری MT4 Fixed

این حساب از یک مدل کارگزاری بازارساز استفاده می کند که اجرای فوری را ارائه می دهد. حداقل افتتاحیه برای این نوع حساب 50 دلار و حداکثر 1:200 است. اسپرد از 2 پیپ شروع می شود و سطح توقف در 20٪ است.

🔷 حساب کاربری MT4 Cent

این حساب فقط در MT4 موجود است و از نوع اجرای NDD استفاده می کند. هدف این حساب ها برای معامله گران جدیدی است که فقط می خواهند تجارت زنده را امتحان کنند. برای افتتاح این نوع حساب هیچ حداقل سپرده ای لازم نیست و اسپرد از 0.6 پیپ شروع می شود. حداکثر اهرم 1:1000 است.

🔷 حساب کاربری MT4 NDD

این حساب مدل پیاده سازی NDD را ارائه می دهد. حداقل موجودی در این حساب ها 50 دلار است و اسپرد از 0.0 پیپ شروع می شود. حداکثر اهرم 1:400 است در حالی که کمیسیون 0.003٪ از مبلغ هر معامله است.

🔷 حساب کاربری MT4 NDD بدون کمیسیون

در این نوع حساب، حداقل سپرده 50 دلار و حداقل اسپرد 0.8 پیپ است. همانطور که از نام آن پیداست نوع آن NDD است و هیچ کارمزدی دریافت نمی شود. سطح توقف در 50٪.

🔷 حساب کاربری cTrader NDD

این نوع حساب برای کسانی که در پلتفرم معاملاتی cTrader معامله می‌کنند، ایده‌آل است، که یک پلتفرم تجاری با کاربری آسان و انعطاف‌پذیر است.

حداقل سپرده برای این نوع حساب 50 دلار است در حالی که اسپرد از 0 پیپ شروع می شود. برای هر تراکنش، 0.003 درصد از مبلغ تراکنش دریافت می شود. حدود 41 ارز را می توان در پلتفرم cTrader با حداکثر اهرم 1:400 معامله کرد.

🔷 حساب کاربری MT5 NDD

حداقل سپرده در این نوع حساب 1000 دلار است و از نوع اجرای NDD برای اجرای سفارشات مشتریان استفاده می شود. در پلتفرم FIBO Group MT5، حداکثر اهرم 1:400 است و اسپرد از 0 پیپ شروع می شود. کمیسیون 0.005٪ از مبلغ معامله دریافت می شود.

🔷 حساب های آزمایشی

حساب آزمایشی بروکر Fibogroup به کاربران امکان دسترسی به سرور MetaTrader 4 را می دهد، که فرصتی عالی برای معامله گران تازه کار است تا قبل از افتتاح حساب، ویژگی های نرم افزار پلتفرم را امتحان کنند.

دارایی های قابل معامله در یک گروه FIBO چیست؟

گروه فیبو ابزارهای مختلفی را برای تجارت در انواع مختلف دارایی ارائه می دهد. این دارایی ها در زیر فهرست شده است.

بیش از 60 جفت فارکس
9 مدل دارایی رمزنگاری شده از جمله بیت کوین، اتریوم، ریپل، مونرو، اتریوم کلاسیک، زد کش، دش و بیت کوین کش
3 نوع فلز گرانبها، طلا، نقره و مس
8 شاخص کالایی شامل شاخص دلار، نزدک، داو جونز، شاخص سهام بریتانیا، آلمان و ژاپن
8 نوع کالا شامل گاز، نفت خام، گازوئیل، روغن گرمایشی، گندم، سویا، شکر و ذرت است.

نتیجه

با توجه به تمامی نکات گفته شده، می توان گفت فیبوگروپ یک کارگزار آنلاین با تجربه در صنعت تجارت فارکس است که امنیت و کارایی بالایی را برای کاربران خود فراهم می کند. ویژگی حساب های کاربری متعدد و متفاوت که هر فرد می تواند بر اساس سرمایه خود و به ویژه نوع استراتژی انتخاب کند، آن را در بین سایر کارگزاری ها منحصر به فرد و محبوب کرده است.
همچنین می توانید با این کارگزار به گزینه های مختلف پرداخت دسترسی داشته باشید. به طور کلی، علیرغم برخی ایرادات جزئی که تاکنون در این سیستم ذکر شده است، گروه فیبو به طور گسترده توسط بسیاری از معامله گران در سراسر جهان استفاده می شود و تحلیلگران بازار آن را به افرادی که می خواهند وارد معاملات فارکس شوند توصیه می کنند.

بروکر فارکس چیست؟

crypto.lover.irani
crypto.lover.irani

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋