crypto.lover.irani

crypto.lover.irani

توسط ۱ نفر دنبال می شود

بازار صرافی‌های ارز دیجیتال تقاضا را با بایننس، جمینی، کراکن، ابرا، کراکن افزایش می‌دهد.

 

جدیدترین مطالعه تحقیقاتی بازار ارزهای دیجیتال اضافه شده توسط AMA Research چشم انداز دقیق و بررسی دقیق بازار را تا سال 2027 ارائه می دهد. مطالعه بازار بر اساس مناطق کلیدی تقسیم شده است که بازارسازی را تسریع می کنند. در حال حاضر، بازیگران بازار در حال استراتژی‌سازی و غلبه بر چالش‌های سناریوی فعلی هستند. برخی از بازیگران کلیدی در این مطالعه عبارتند از: eToro (بریتانیا)، بایننس (چین)، کوین بیس، وبول (ایالات متحده آمریکا)، صرافی کراکن (ایالات متحده)، آبرا (ایالات متحده)، CEX.IO (بریتانیا)، جمینی ایالات متحده)، Bittrex (ایالات متحده)، BlockFi (ایالات متحده) و غیره.

تعریف بازار مبادلات ارزهای دیجیتال:

صرافی‌های ارزهای دیجیتال پلتفرم‌هایی هستند که تجارت ارزهای دیجیتال را برای سایر دارایی‌ها، مانند ارزهای دیجیتال و فیات تسهیل می‌کنند. به عنوان یک واسطه بین خریدار و فروشنده عمل می کند و از طریق کمیسیون و کارمزد تراکنش درآمد کسب می کند. صرافی ارز دیجیتال همان کارگزاری آنلاین برای ارزهای دیجیتال، توکن‌ها و سایر دارایی‌های دیجیتال است. این صرافی ها گزینه های سرمایه گذاری را برای معامله گران فعالی که به دنبال خرید، فروش یا نگهداری دارایی های دیجیتال از جمله بیت کوین، اتریوم و لایت کوین هستند، ارائه می دهد.

این تحقیق با توجه به جنبه های مختلف این بازار به طور متفاوتی دسته بندی می شود. همچنین وضعیت آتی را با در نظر گرفتن خطوط لوله پروژه شرکت، توافقات بلند مدت برای استخراج تخمین های رشد ارزیابی می کند. پیش بینی بر اساس حجم و درآمد این بازار تحلیل می شود. ابزارهای مورد استفاده برای تجزیه و تحلیل گزارش تحقیقات بازار تبادلات ارزهای دیجیتال جهانی شامل تجزیه و تحلیل SWOT است.

در 15 دسامبر 2021، بایننس راه اندازی Crypto Exchange در اندونزی را از طریق سرمایه گذاری مشترک با کنسرسیومی به رهبری MDI Ventures که بازوی سرمایه گذاری Telkom اندونزی است، اعلام کرد. این راه اندازی به بایننس کمک می کند تا بلاک چین و ارز دیجیتال را در سراسر جهان رشد دهد. پلتفرم جدید زیرساخت و فناوری مدیریت دارایی را برای پشتیبانی از توسعه صرافی جدید فراهم می کند.

سوالات کلیدی پاسخ داده شد

بازیگران کلیدی پیشرو چه کسانی هستند و برنامه های تجاری کلیدی آنها در بازار مبادلات ارزهای دیجیتال جهانی چیست؟

نگرانی های کلیدی تجزیه و تحلیل پنج نیرو در بازار مبادلات ارزهای دیجیتال جهانی چیست؟

چشم اندازها و تهدیدهای متفاوتی که دلالان در بازار مبادلات ارزهای دیجیتال جهانی با آن مواجه هستند چیست؟

نقاط قوت و ضعف فروشندگان کلیدی چیست؟

به طور قطع، این گزارش بدون نیاز به اشاره به گزارش تحقیقاتی دیگر یا منبع اطلاعاتی، دیدگاهی غیرقابل انکار از تک تک واقعیت های بازار را به شما ارائه می دهد. گزارش ما به همه شما واقعیت‌های مربوط به گذشته، حال و سرنوشت نهایی بازار مربوطه را ارائه می‌دهد.

برای دیدن آموزش کامل صرافی کراکن کلیک کنید.

 

 

crypto.lover.irani
crypto.lover.irani

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋