crypto.lover.irani

crypto.lover.irani

توسط ۱ نفر دنبال می شود

صرافی کریپتو کراکن توسط فدرال رزرو به دلیل نقض تحریم ها مورد تعقیب قرار گرفته است

 

طبق گزارش‌ها، دولت ایالات متحده در حال تحقیق در مورد کراکن، یک صرافی عظیم ارزهای دیجیتال مظنون به نقض تحریم‌ها علیه ایران است و انتظار می‌رود در آینده نزدیک این غول رمزارز را با جریمه نقدی محکوم کند.

به گزارش نیویورک تایمز که روز سه شنبه این خبر را منتشر کرد، دفتر کنترل دارایی های خارجی وزارت خزانه داری از سال 2019 در حال بررسی صرافی ارزهای دیجیتال آمریکا بوده است.

عمو سام به The Register گفت: "وزارت خزانه داری تحقیقات بالقوه یا در حال انجام را تایید یا اظهار نظر نمی کند. ما همچنان متعهد به استفاده از تمام ابزارها و اختیارات خود برای اجرای تحریم هایی هستیم که از امنیت ملی ایالات متحده محافظت می کند."

تحریم های آمریکا علیه ایران هرگونه صادرات به این کشور خاورمیانه را ممنوع می کند. روزنامه تایمز به نقل از 5 نفر از افراد وابسته به این شرکت یا مطلع از تحقیق گزارش داد، اجازه دادن به کاربران در ایران برای خرید و فروش توکن ها، کراکن را نقض تحریم ها می کند، که توجه بازرسان فدرال را به خود جلب کرده است.

به گفته ما، اگر شایعات صحت داشته باشند، کراکن بزرگترین شرکت رمزنگاری ایالات متحده خواهد بود که با اقدامات اجرایی اداره کنترل دارایی های خارجی مرتبط با تحریم ها علیه ایران روبرو می شود.

Kraken از نزدیک بر رعایت قوانین تحریم نظارت می کند و به عنوان یک موضوع کلی، حتی مشکلات احتمالی را به تنظیم کننده ها گزارش می دهد.

کراکن، به نوبه خود، مادر را نگه می دارد. صرافی رمزارز از پاسخ به سؤالات خاص The Register در مورد تحقیقات گزارش شده و جریمه در انتظار پاسخ خودداری کرد. در عوض، مارکو سانتوری، مدیر ارشد حقوقی کراکن بیانیه ای را ایمیل کرد.

سانتوری گفت:

"کراکن در مورد بحث های خاص با تنظیم کننده ها اظهار نظر نمی کند."

 

"کراکن تدابیر انطباق قوی دارد و به رشد تیم انطباق خود ادامه می دهد تا با رشد تجاری خود مطابقت داشته باشد. کراکن به دقت رعایت قوانین تحریم را زیر نظر دارد و به عنوان یک موضوع کلی، حتی مسائل احتمالی را به تنظیم کننده ها گزارش می دهد."

تحقیقات فدرال گزارش شده کراکن به دنبال مجموعه ای از اقدامات اجرایی ایالات متحده علیه شرکت های رمزنگاری و مدیران آنها انجام می شود، زیرا مجریان قانون - و هیئت های منصفه - به طور فزاینده ای با مجرمانی که از تجارت کریپتو برای کلاهبرداری از قربانیان میلیون ها دلار، پولشویی و مشارکت در سایر فعالیت های شرور استفاده می کنند، سرکوب می کنند.

هفته گذشته، فدرال رزرو علیه مدیر سابق کوین بیس، ایشان واهی، به علاوه برادر و دوستش، اتهامات جنایی را اعلام کرد، که می تواند اولین طرح تجارت داخلی ارزهای دیجیتال در آمریکا باشد. این اقدام پس از اولین پیگرد تجاری معاملات داخلی در ماه گذشته انجام شد.

و صحبت از Coinbase: بلومبرگ گزارش می دهد که با تحقیقات SEC برای اجازه دادن به کاربران اینترنت برای خرید و فروش ارزهای رمزنگاری شده روبرو است که از نظر دیده بان باید به عنوان اوراق بهادار توسط Coinbase ثبت می شد اما ثبت نشده بود.

 

کوین بیس تاکید کرده است که توکن هایی که معامله می کند، اوراق بهادار نیستند، که دارای شرایط ثبت خاصی هستند. SEC التماس می کند که متفاوت باشد و می گوید حداقل برخی از آلتکوین هایی که ارائه می دهد اوراق بهادار هستند و باید به درستی ثبت می شدند.

علاوه بر این، گزارش شده است که SEC معتقد است برخی از سکه‌های موجود در پرونده Wahi نمونه‌هایی از توکن‌های دیجیتال هستند که باید توسط Coinbase به عنوان اوراق بهادار ثبت می‌شدند.

"خوشحالم که بارها و بارها آن را بگویم: ما مطمئن هستیم که فرآیند سخت کوشی ما - فرآیندی که SEC قبلا بررسی کرده است - اوراق بهادار را از پلت فرم ما دور نگه می دارد و ما مشتاقانه منتظر تعامل با SEC در این مورد هستیم." پل گروال، مدیر ارشد حقوقی، امروز در واکنش به این موضوع توییت کرد.

برای دیدن آموزش کامل  صرافی کراکن کلیک کنید.

 

crypto.lover.irani
crypto.lover.irani

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋