crypto.lover.irani

crypto.lover.irani

توسط ۱ نفر دنبال می شود

صرافی کریپتو کراکن با آمریکا در مورد نقض احتمالی تحریم‌های ایران توافق کرد

 

 

(بلومبرگ)  صرافی کریپتوکارنسی کراکن با پرداخت اندکی بیش از 360 هزار دلار برای رفع اتهامات مربوط به نقض تحریم های آمریکا علیه ایران موافقت کرده است.

دفتر خزانه داری آمریکا گفت: «با توجه به عدم اجرای به موقع ابزارهای موقعیت جغرافیایی مناسب کراکن، از جمله سیستم مسدودکننده آدرس پروتکل اینترنت خودکار (IP)، کراکن خدماتی را به کاربرانی که به نظر می رسید در ایران در هنگام انجام معاملات ارز مجازی در پلتفرم کراکن بودند، صادر کرد. کنترل دارایی های خارجی روز دوشنبه در بیانیه ای اعلام کرد.

به عنوان بخشی از این معامله، این شرکت - که نام قانونی آن Payward Inc. است - موافقت کرد که 100,000 دلار اضافی برای بهبود تبعیت از تحریم‌ها، از جمله در آموزش و اقدامات فنی برای کمک به غربالگری تحریم‌ها، سرمایه‌گذاری کند.

مارکو سانتوری، مدیر ارشد حقوقی شرکت در بیانیه‌ای گفت: «حتی قبل از ورود به این قطعنامه، کراکن مجموعه‌ای از اقدامات را برای تقویت اقدامات انطباق ما انجام داده بود. با وجود این سیستم‌های پیشرفته، ما در موقعیت قوی‌تری برای ادامه مأموریت خود برای تسریع پذیرش ارزهای دیجیتال هستیم تا مردم از سراسر جهان بتوانند به آزادی مالی و مشارکت دست یابند.»

OFAC نقض آشکار تحریم ها را "غیر فاحش" توصیف کرد و گفت که کراکن داوطلبانه آنها را برای دولت فاش کرد و همچنین با تحقیقات آن همکاری کرد. این دفتر گفت که این عوامل هنگام رسیدن به مبلغ تسویه حساب در نظر گرفته شد.

این تسویه حساب در زمان سختی برای صنعت کریپتو صورت می‌گیرد، زیرا شرکت‌ها و سرمایه‌گذاران خرد با پیامد ورشکستگی صرافی ارزهای دیجیتال FTX در اوایل این ماه مقابله می‌کنند. مقامات خزانه داری قبلا گفته بودند که شرکت های دارای دارایی دیجیتالی را که قوانین تحریمی آنها را نقض می کنند، بازخواست خواهند کرد.

بر اساس گزارش OFAC، بین 14 اکتبر 2015 تا 29 ژوئن 2019، کراکن 826 تراکنش را پردازش کرد که مجموعاً تقریباً 1.7 میلیون دلار از طرف افرادی که به نظر می رسید در زمان انجام معاملات در ایران بوده اند.

OFAC گفت کراکن تعدادی اقدامات اصلاحی را برای رسیدگی به موضوع تحریم ها انجام داده است، از جمله استفاده از فناوری مسدودسازی موقعیت جغرافیایی برای جلوگیری از دسترسی مشتریان در مکان های ممنوعه به حساب های خود، استخدام یک فرد اختصاصی برای هدایت برنامه پیروی از تحریم ها، و پیاده سازی ابزارهای تجزیه و تحلیل بلاک چین.

برای دیدن آموزش کامل صرافی کراکن کلیک کنید.

crypto.lover.irani
crypto.lover.irani

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋