crypto.lover.irani

crypto.lover.irani

توسط ۱ نفر دنبال می شود

آموزش ثبت‌نام در صرافی کراکن

 

-برای اینکه بتونیدفرآیند ثبت نام در صرافی کراکن شروع کنید ابتدا باید به VPN یا VPS خود متصل شوید.

- وارد سایتثرافی کارکن شوید. مطمئن شوید که وارد سایت صرافی اصلی شده اید.

- در اینجا وارد صفحه اصلی صرافی می شوید. برای دسترسی به صفحه ثبت نام روی گزینه Create Account در سمت راست بالای صفحه کلیک کنید.

 

-در این مرحله ایمیل خود را وارد کنید، یک نام کاربری و رمز عبور برای حساب کاربری خود ایجاد کنید رمز عبور شما باید بیشتر از 8 کاراکتر باشد و دارای حروف و اعداد باشد.

نکته: باید IP کشوری که به آن متصل هستید را انتخاب کنید. در مرحله بعد روی کادر کوچک پایین صفحه کلیک کرده و در نهایت گزینه Create Account را انتخاب کنید.

-اکیدا توصیه می کنیم از ایمیل شخصی خود برای تراکنش های مالی استفاده نکنید. زیرا در صورت لو رفتن ایمیل شما، امنیت تمامی حساب های شما به خطر می افتد. سعی کنید یک ایمیل برای کارهای شخصی و یکی برای کارهای تجاری خود داشته باشید.

 

- پس از انجام این کار، صرافی یک کد تأیید را به ایمیل شما ارسال می کند. ایمیل خود را بررسی کنید و کد ارجاع را در کادر وارد کنید.

-پس از اینکه کد را تایید کردید. صفحه زیر برایتان باز می شود.که نشان میدهد حساب کاربری شما با موفقیت ساخته شد. 

 

در صورتی که روی روی گزینه Trade کلیک کنید در کادر قرمز رنگ وسط صفحه عبارت Verify your account to fund و stat trading نوشته شده است.

این عبارت به این معنی است که تا زمانی که فرآیند تأیید را کامل نکنید، نمی‌توانید در این صرافی معامله کنید. 

همانطور که میدانید احراز هویت در صرافی کراکن در سه مرحله انجام می شود. این مرحله شامل مرحله تاره وارد- مرحله متوسط و مرحله پیشترفته است. برای دسترسی به هر سطحی از خدمات، باید احراز هویت کنید. برای ارتقاء حساب کاربری خود به سطح حرفه ای، باید قبلاً احراز هویت متوسط ​​​​را انجام داده باشید. در هر سطح، بسیاری از ویژگی های جدید در دسترس شما هستند.

متاسفانه احراز هویت این صرافی برای کاربران ایرانی مقیم ایران امکان پذیر نیست.البته میتوانید از پاسپورت دوستان و آشنایان خارج از کشور استفاده کنید.

در این مقاله شما را با نحوه ثبت نام در صرافی کراکن اشنا کردیم تا یک شناخت نسبی با نحوه ثبت نام داشته باشید.

برای اینکه بدانید متاورس چیست کلیک کنید.

برای دیدن آموزش کامل صرافی کراکن کلیک کنید.

crypto.lover.irani
crypto.lover.irani

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋