cooltherepair.ir

cooltherepair.ir

آبسردکن دارای آب گرم یا کتری

در روزهای ابتدایی زمستان پشت پنجره‌ای با بارش برف و باران، راغب به استفاده از نوشیدنی‌های گرمی هستیم که به ما احساس گرمی می‌دهد و به ما کمک می‌کند هوای سرد بیرون را فراموش کنیم.

کتری‌های برقی و آبسردکن‌هایی که هم گزینه‌های آب گرم را ارائه می‌دهند، انتخاب‌های اولیه‌ای هستند که هنگام تصمیم‌گیری در مورد نحوه تامین آب گرم محل کارتان در دسترس شما هستند.

 

فاکتورهای انتخاب آبسردکن با آب گرم و کتری برقی

1) اندازه دفتر

یک آبسردکن که هم آب سرد و هم آب گرم را تامین می‌کند، برای دفتری با حداکثر 25 کارمند انتخاب درستی است. یک آبسردکن معمولی به طور متوسط ​​6 لیتر (یا لیتر) آب گرم در ساعت تولید می‌کند که برای تامین یک فنجان آب گرم در ساعت برای 25 نفر کافی است. وقتی آن را با ظرفیت یک کتری برقی معمولی مقایسه کنید، می‌بینید که خرید یک کتری برقی برای دفتری که کمتر از 25 نفر در آنجا کار می‌کنند مناسب باشد.

2) اولویت کارکنان

برخی از افراد هستند که نسبت به گزینه آب گرم در آبسردکن خود محتاط هستند. وقتی نوبت به تولید دمای ایده‌آل برای دم کردن چای یا قهوه می‌رسد، علاقه‌مندان به چای یا قهوه گاهی نمی‌دانند که چگونه چیزی جز کتری می‌تواند به خواسته‌ی آن‌ها برسد. دمایی که می‌توان از یک آبسردکن استاندارد انتظار داشت می‌تواند به طور متوسط ​​از 87 درجه سانتی گراد تا 97 درجه سانتی گراد متغیر باشد. با این حال، نوسانات دما می‌تواند آزار دهنده باشد.

آبسردکن مجهز به دو شیر آب گرم و آب سرد جدید پاسخی برای این مشکل است که به اختراع شده است. سیستم مخزن داغ وکیوم واقع در آبسردکن دارای مکانیسم‌هایی است که به طور قابل توجهی شبیه فلاسک است. این سیستم برنده جوایز متعددی شده است. به همین دلیل، گرما به طور قابل توجهی در داخل خنک کننده حفظ می‌شود و در نتیجه، هر فنجان توزیع شده دارای دمای یکسانی با فنجان قبلی است که تقریباً 94 درجه سانتیگراد است.

3) قیمت

به طور متوسط، یک آبسردکن با قیمت کل 299.95 پوند خریداری می‌شود. یک کتری برقی را اغلب می‌توان با قیمت متوسط ​​499.95 پوند خریداری کرد. با نرخ روز تبدیل به تومان کنید.

4) بهترین محل نصب

کتری‌های آب را می توان روی کابینت آشپزخانه ثابت کرد یا در بالای پیشخوان (کانتر) قرار داد. دو گزینه اصلی برای قرار دادن آبسردکن وجود دارد: روی زمین یا روی میز. شما همچنین باید در هنگام تهیه به این فکر کنید که آب گرم شما از کجا توزیع می‌شود. کتری‌های آبی برای استفاده در فضاهایی مانند اتاق کارکنان، سفره خانه‌ها، کافه تریا، اتاق کنفرانس و سایر فضاهای مشابه بسیار مناسب هستند. آبسردکن بیشتر برای استفاده در فضاهایی مانند ادارات، راهروها، پذیرایی و جاهایی که فضای پیشخوان زیادی برای پذیرایی وجود ندارد، مناسب هستند.

موارد فوق تنها برخی از ملاحظات اساسی است که باید مورد توجه قرار گیرد. بسیاری از جنبه‌های دیگر مانند سرویس‌های آبسردکن دو شیر یا سه شیر و کتری‌های برقی بزرگ را باید در نظر گرفت! در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر در این مورد، لطفاً به سایت خدمات آبسردکن مراجعه کنید. صرف نظر از این، امیدوارم با گرمکن های زمستانی خود اوقات خوبی را سپری کنید، چه یک آبسردکن آب گرم یا تریموس‌های قدیمی انتخاب کنید.

5) بهره وری انرژی آبسردکن و کتری برقی

این سوال که آیا شما باید یک آبسردکن مجهز به آب گرم (دیگ بخار) داشته باشید یا یک کتری برقی کاملاً به سلیقه شما بستگی دارد. اما مصرف انرژی مصرفی گرم نگه داشتن این آبسردکن‌ها برای بیش از 25 نفر کمتر از پر کردن و جوشاندن مداوم کتری است. این به این دلیل است که کتری شما برای مدت زمان کوتاهی انرژی زیادی مصرف می‌کند، در حالی که یک آبسردکن آب گرم برای مدت زمان طولانی‌تری از مقدار کمتری برق استفاده می‌کند و همیشه آب جوش دارد.

در نهایت، هرچه آب بیشتری در طول روز بجوشانید، احتمال اینکه از انتخاب یک آبسردکن آبگرم بهره مند‌شوید، بیشتر می‌شود.

طبق محاسبات ما، اگر برای برق خود 52 پوند در هر کیلووات ساعت بپردازید و روزانه بیش از 110 فنجان چای یا قهوه در دفتر بنوشید، یک آبسردکن آب گرم مقرون به صرفه خواهد بود. (شما می‌توانید محاسبات ما را در زیر مشاهده کنید.)

هزینه جوشاندن یک کتری چقدر است؟

با نگاهی دقیق تر به اعداد، یک کتری متوسط ​​(3 کیلو وات) در هر بازدید 4 دقیقه زمان می برد تا بجوشد. یک واحد برق حدود 52 پوند قیمت دارد.

3 کیلووات ضربدر 0.07 ساعت = 0.21 کیلووات ساعت، همین عدد ضربدر 52 پوند می‌شود و در نهایت حدود 11 پوند برای جوشاندن یک کتری کامل در هر بار استفاده است. به همین طریق این هزینه برای 30 کارمند روزانه حدود 2.5 پوند می‌شود.

هزینه راه اندازی آبسردکن با آب گرم

یک آبسردکن با آب گرم 3 کیلو وات و در حالت آماده به کار 0.07 کیلووات ساعت مصرف می کند، این یک واحد برق (52 پوند) در 14 ساعت (3.71 پوند در ساعت) یا 89.14 پوند در روز است. هنگام استفاده، کتری به طور خودکار فقط آب مصرف شده در هر وعده را دوباره پر می کند و می جوشد. هر لیوان آب تخلیه شده به مدت 30 ثانیه گرم می شود (1 دقیقه برای 2 لیوان، 2 دقیقه برای 4 لیوان و غیره). برای 20 نفری که 80 لیوان می نوشند، آبسردکن آب گرم به مدت 40 دقیقه (0.66 ساعت) در طول روز روشن می شود، بنابراین 3 کیلووات ساعت ضربدر 0.66 ساعت برابر با 1.98 کیلووات ساعت، ضربدر 52 پوند، برابر با 102.96 پوند است. این را به هزینه آماده به کار 89.14 پوند در روز اضافه کنید و به 192.1 پوند در روز می‌رسد. همین عدد برای 30 کارمند معادل 2.43 پوند می‌شود. به همین دلیل در ابتدای مطلب گفتیم که انتخاب بین این دو اول به سلیقه و سپس به تعداد کارمند و 4 فاکتور قبلی بستگی دارد. اما اگر یک خانم فریلنسر در خانه هستید دلیل دیگری برای استفاده از آبسردکن برای شما مطرح کردیم.

cooltherepair.ir
cooltherepair.ir

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋